Meow 16.

506 31 2
                                    

-Szia.-hallottam egy halk köszönést,amit nekem szántak.

-Szia Liam.-köszöntem vissza.

-Hogy van?

-Hát a körülményekhez képest jól.Az orvos szerint nemsokára felfog ébredni.

-Mióta vagy itt?

-Nem rég jöttem.De addig itt maradok ameddig fel nem ébred.

-Akkor jó sokáig itt fogsz maradni.

-Ha-ha.Ez nagyon vicces volt.-néztem rá szúrós szemekkel.

-Jó van na.Bocsi.-biggyesztette le a száját.

-Semmi baj,csak nem esik jól,hogy úgy beszélsz mintha semmi sem lenne.-mondtam mérgesen.

-Nem is mondtam semmi rosszat!-akadt ki.-Mi bajod van hugi?

-Semmi!Csak ne szólj hozzám!-kiabáltam sirva.

-Jól van nyugi,nyugi.-jött közelebb.

-Te csak ne nyugtatgass itt engem!Tudod min megyek most keresztül?!Mert szerintem rohadtul nem veszed komolyan az ÉN magánéletem és semmi mást ami velem kapcsolatos!Csak úgy hirtelen berontasz az életembe,hogy "Heló Én vagyok a Te bátyád!Jöttem,hogy boldogan éljünk a szivárvány végén oreót eszegetve és mindent megkaphatsz mert Én hires vagyok meg menő!"Hát rohadtul nem igy van!!Tudod mit kellett nekem otthagynom abba a városba ahol eddig éltem?!Ja várjunk nemtudod!Mivel eddig nem is érdekeltek!!Csak most kitudja miért bejelentetted,hogy odaköltözök és kész!Nekem ebbe nem volt beleszólásom csak tettem ami parancsolsz!És már nagyon megbántam,hogy idejöttem!-orditottam,miközben záporoztak a könnyeim.

Liam értetlen arcát látva még jobban felment bennem a pumpa.Hogy lehet ennyire...ennyire...nem is tudom mi!Hirtelen berontott a doki,aki elég feszültnek tűnt.

-Elmagyaráznák,hogy mégis mi a fészkes fenét csinálnak itt?!Ez nem egy bulizó hely ahol csak úgy kiabálgatni lehet kedvünkre!

-Már elnézést de akkor maga mégis mit csinál?!-akadt ki Li.

-Befejeznétek?-hallatszott egy erőtlen hang mögülem.

Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now