Meow 7.

734 35 1
                                    

-Hát előbb harapnám le Louis fejét.-mondta.

Mi van?Ezt,hogy értette?Ahogy szétnéztem a többiek közt rájöttem,hogy nem csak én nem értettem.Mindenki elég furcsán nézett rá,főleg a tesója.Lenézett rám a kanapéra,én boci szemekkel néztem fek rá,majd unottan megforgatta csokibarna szemeit.

-Semmi..csak hülyültem.-legyintett mosolyogva.

Összemosolyogtam Harryvel és Niallel együtt.Liam furcsa mosolyra húzta a száját,mind aki tudja,hogy valami nem világos velünk.Hát ha ezt gondolta,jól gondolta.Anita hátatforditott és telefonján játszva elindult az emeletre.Amikor már majdnem elérte a célját Li mégis megállitotta.

-Na hugica,hogy is állsz te az angol nyelvhez manapság?

Na ami ezután történt azon majdnem beszartam Harryvel együtt,hát akkor mit szóljon szegény Niall?!

-Az egész Niall hibája!-jelentette ki természetes arccal.

-Hogy mi van?!-értetlenkedett vékony hangon Horan.

De a kérdésére nem jött válasz,mert a hippi már be is slisszolt a saját területére.

-Mi az,hogy az egész az ÉN hibám???-hisztizett tovább.

-Nyugi van már szöszi!Nem a TE hibád,csak szimplán nincs kedve elmondani.De én akkor is megtudom.Vagy igy vagy úgy.-mondta határozottan Payne.

Elég feszülten ültem tovább a helyemen,amit azt hiszem Liam is észrevett.

-Louis,te tudsz valamit ugye?-kérdezte.

-Ööö..nem,dehogy.-ráztam meg a fejem.Ebből látszik,hogy hazudni elég bénán tudok.

-Aha,persze.Mind hiszünk neked....Na gyorsan ki vele!

-De én nem tudok semmiről!-mentegetőztem.

-Mondjad már,vagy bajok lesznek!!-mondta mérgesen.

-Sohaaaa!!-kiabáltam,miközben az emeltre szaladtam,egyenesen a szobámba.

......

Már elég késő volt,mindenki aludt kivéve én és Anit nemtudom,hogy mit csinál.Egész végig gondolkodtam és arra jutottam,muszáj beszélnem vele csak előbb lemegyek a konyhába egy kis répát enni.Álmosan kullogtam a hűtő felé de amikor beértem a helységbe megláttam a "béke" lányát ahogy az ÉN(!!!) répáimat eszi!

-Mit csinálsz a gyönyörű répáimmal?-kérdeztem.

-Neked is csőci!Egyébként eszem,és mi az,hogy a TE répád?-húzta fel szemöldökét.

-Ami ebben a házban van és az répa az mind az enyém.

-Mostmár nem.-mondta teli szájjal.

-Dehogynem!

-A-a.

-Akkor egy kis darabkát legalább adsz?

Csak bólintott,majd a kezében lévő zöldséget(ami narancssárga,igy nemértem hogy miért ZÖLDSÉG,de mindegy) kettétörte és az egyik felét felém nyújtotta,amit rögtön el is vettem és betömtem a számba.Hajnali fél 2-ig csak ettük a répákat és beszélgettünk.

-Szóval nem is tudtad,hogy Liam a tesód?-döbbentem le azon amit mondott.

Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now