Meow 23.

409 24 3
                                    

Én nem tudtam nevetni,mert előre féltem mit fog kérni a megbocsátásomé cserébe.

-Na gyorsan mondjad-sürgettem.

-Hát....öööö...legyen.....egy...hogy is mondjam...-kezdte el akadozva.

-Most nem tudod még,hogy mit kérsz vagy olyan nagy dolog,hogy nemtudod megkapod e?Melyik?

-A második.-hajtotta le a fejét.

-Na!Húgiiii!!Neked bármit megadok,tudod!Csak mond mit kérsz és már meg kapod!

-Hát tudod hétvégén lesz Londonban egy Big Time Rush koncert és...

-És szeretnél elmenni.-fejeztem be a mondatát.

-Igen,de tudtom szerint nincs már több jegy,úgyhogy..

-Nyugi,tudtam,hogy szereted Őket éppen ezért már hetekkel ezelőtt vettem jegyeket.-mosolyogtam rá.

-Mi?-döbbent le totálisan.-De hogy?

-Hát tudod fogtam magam és a pénzem,elmentem a jegyárushoz..

-Azt értem te dinka!-nevette el magát.-És mikor szándékoztál volna ide adni?

-Most?

-És ha nem kértem volna?

-De tudom,hogy kérted volna.

-És ha mégsem?

-De Te akkor is kérted volna és kész!-öleltem át.

-Jól gondoltad!-ölelt szorosan vissza.

-Úúúú megzavartam egy "tesós idilli" pillanatot?-kukucskált be az ajtón Niall.

-Igen.Éppen ezt tetted Horan.-mondta neki Anita tetetett sértéssel.

-Ezer bocs meg még egy anyamedve is!De attól tartok indulni kéne...

-Merre Niall?-kérdeztem.

-Hát nem tudom.Valamerre.-mondta vidáman.

-Olyan furák vagytok.-jelentette ki a hugicám.

Elkezdtünk pakolni a ruhákat a bőröndökbe,de még senki nem mondta el,hogy mégis hova fogunk menni.De nem is baj.Már elegem van a hotelszobákból.Olyan furán félelmetesek és muszáj KANÁLLAL ismétlem KANÁLLAL ennem az szálloda étteremébe,mert hogy nézek ki ha villával fagyit eszek.Na mindegy.Ilyenkor legtöbbször fölviszem a szobámba és ott fogyasztom el a VILLÁM segitségével.

Már mind kint álltunk a hotel parkolójában várva egy autót ami majd elvisz minket "valamerre" de nem tudjuk merre.Mindenki unatkozott már.A társaság fele a telefonját nyomkodta,amikor megláttuk Pault bekanyarodni a parkolóba egy limuzinnal (?).

Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now