Meow 24.

442 25 4
                                    

A társaság fele a telefonját nyomkodta,amikor megláttuk Pault bekanyarodni a parkolóba egy limuzinnal (?)

Mindenki értetlenül nézett hol a limuzinra,hol a mellette állóra.Mikor megállt előttünk kérdőn mentünk oda Paul hoz de ő nem mondott semmit,csak annyit,hogy szálljunk be.Előre ült Horan,hátul ültem az ajtónál mellette Ani,Ő mellette Louis (ki gondolta volna?) és a másik ajtónál Hazza.

-De mond már el,hogy hova megyünk!-nyávogta Niall.

-Csendet már!Majd meglássátok!De először elviszlek titeket vásárolni,mert a ruháitok elég gagyik!-mondta a sofőrünk.

-Hőő!!Lehet,hogy a fiúk ruhái bénák de nekem tök jók vannak!-akadt ki Anita.

-Na!!!Köztudott,hogy nekem mindenkinél menőbb ruháim vannak!És ez ellen nincs kifogás!-közölte Harry.

-Aha,aha persze.Álmodozz csak királyfi,de ha tudni akarod...-kezdett bele a mellettem ülő lány.

-Na jól van srácok!Ha nem fejezitek be kiteszlek titeket és itt hagylak benneteket!-szólt közbe Paul.

Ezek után már egyikük se szólalt meg.Biztos beparáztak,habár nem úgy ismerem Pault mint aki meg is tenné.Nagyon jóba vagyunk már az eleitől fogva.Szinte már apaként tekintünk rá.Mindig ott van velünk és segit akármilyen nagy baromságot csináltunk,de Ő mindig kihúz minden szarból bennünket.

*visszaemlékezés*

-Niall gyere már!-kiabált Louis aki már a plázaajtóban álldogált egy zacskó csokival.

Én és Harry akkor értünk oda hozzá egy-egy uborkával és vártuk a Szőkét.

-Várjatok már!!-kiabálta és futott felénk.

Vagyis futott volna,ha bele nem rohan a felpiramisozott konzerv kutyakajákba.Brávó Niall!Brávó!Pár konzerv szét is tört amiből a kutyaeledel szépen ráfröccsent az épp ott elhaladó idős nénire.Szegény asszony úgy ledöbbent,hogy azt se tudta volna megmondani,hogy hogy hivják.De amint felébredt a sokkból a kistáskájával elkezdte ütni szegény barátunk fejét.Amikor viszont elakart tőle menekülni elkapta hátul a pulcsiját és úgy ütötte tovább.Mi a fiúkkal már a földön feküdtünk a nevetéstől.Egyszerűen nem birtuk abbahagyni.

-Bocsánat!Bocsánat!-hallatszott Horan hangja.

Mi akartunk volna neki segiteni és Louis cselekedett is.Kikapta Styles kezéből az ubit és eldobta,mondván hogy eltalálja a haverunkat és az összeesik és utána otthagyja az öregasszony.Igen ám!De véletlenül szegény öreget találta fejbe aki egy kicsit megingott.És ekkor jelent meg egy biztonságiőr.Elkapta Niallt és a kijárat felé kezdte el húzni,de Ni nem engedelmeskedett és a másik irányba kalimpált.

-Srácok mindent vettetek?-jött Paul,de amint meglátta mi történik egyből lefagyott és kellett neki egy kis idő,mire felfogta mi is történik.

-Elnézést!-lépett oda a biztonságihoz-Nem az Ő hibája,tudja most hoztuk ki a kórházból mert......mert leesett a kis biciklijéről és a kevéske agysejtéből elhalt néhány.-magyarázta neki.

Mi ezen még jobban nevettünk,de Ni csak szúrós pillantásokat küldött felénk,na meg persze Paul felé is.

-Szóval azt mondja,hogy fogyatékos szegény?-néz a biztonságiőr a kezében tartott szőkére.

-Pontosan!-válaszolta neki a második apánk.

-Ebben az esetben elengedem,de ne jöjjön többet ebbe a plázába.-engedte el a felügyelő a társunkat,aki már rohant is mellénk.

És azóta se mentünk abba a boltba,Niall meg azóta se ment semmilyen konzerv közelébe.És most is Paul bá' mentett meg minket.

*visszaemlékezés vége*

Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang