-Persze.-vágtam rá.
~Anita szemszöge~
Nagyon jól esett,hogy Louis itt marad velem éjszakára.Ez kicsit megnyugvást okozott nekem.Bebújtam a takaró alá és megpaskoltam a mellettem lévő helyet jelezve,hogy feküdjön mellém.Odajött és betakarta magát és cuki kutyus szemekkel nézett rám.
-Most mivan?kérdeztem mosolyogva.
-Csak nem gondoltam volna,hogy az esküvőnk előtt titokban fogunk együtt aludni.-mondta halkan.
-Hogy mi?!-döbbentem le.De tök cuki volt.
-Semmi.-nevetett fel.
Mosolyogva megcsóváltam a fejem és hátatforditottam neki,hogy aludjak.Éreztem,hogy egy kar fonódik a derekam köré.Louis karja volt.Louisé!!!Ekkor megint dörrent az ég és a testem pedig megrezzent.Halk kuncogást éreztem mögülem,majd szorosabban magához húzott.Nagyon jó érzés volt erős karjai között feküdni.Örökké igy maradtam volna.Rájöttem,hogy szeretem és soha nem akarok tőle távol lenni.Nem tudtam aludni,végig gondolkodtam.Éreztem,hogy Lou ölelése gyengül és lélegzete egyenletes lesz.Elnyomta az álom.Nemsokára engem is.
......
Reggel amikor fölkeltem az ÉN Puffancsom hasán keltem.Már ébren volt.
-Jó reggelt álomszuszék!-köszönt.
-Neked is.Hány óra?
-11 lesz.
-Olyan késő van?Miért nem keltettél fel?
-Túl szép voltál...túl szép.
-Eltom' képzelni a reggeli látványom.-mondtam gúnyosan.
-Naaa ne mondj ilyeneket!Gyönyörű vagy mint mindig.-mondta kedvesen.Milyen cukiii *.*
-Tudom.Én mindig az vagyok.
-Kis egoista.
Felnevettem.Nem gondoltam volna,hogy egyszer ez megfog történni,de mégis itt vagyunk és elmondhatatlanul boldog vagyok.VELE.De mégis egy kérdés ott kavargott a fejembe amit nem lesz könnyű megoldani.
-Hogy mondjuk el Liamnak?-kérdeztem.
-Mégis mit?
Mi??Most játszik velem?Hogy lehet ilyen köcsög de aranyos egyszerre?Túl nehéz a fiúkat megérteni.
-Hát tudod...hogy Te és Én....na tudod...szóval azt,hogy....-de semmi.
Vörös fejjel néztem rá,de Ő csak értetlenül nézett vissza.Most tényleg nem esett le neki mit akarok mondani?Hirtelen elröhögte magát.Asszem' most jött rá,hogy mit is akartam.
-Nem tudom.-mondta komolyan,miután kiröhögte magát.
-Tényleg nem esett le mit akartam mondani?
-De.De jó volt nézni ahogy szenvedsz vele.
-Jaj de cuki vagy!-mérgelődtem.
-Na adj csak egy reggeli puszikát.-csücsöritett felém.
Megkapta a "puszikát"ami inkább egy szenvedélyes csók lett.De mindegy.Hirtelen nyilt az ajtó és Li lépett be rajta.Még nevetve,de amikor meglátott minket egyből lefagyott az arcáról a vigyor......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]
Hayran KurguHagytam, hogy az út vezessen, egyszer sem álltam meg, mivel a dolgok olyankor érnek utol minket, amikor megtorpanunk.