Meow 27.

372 22 2
                                    

Eléggé unalmas volt ott álldogálni,ezért muszáj volt Harry Hülye Stylesnak kitalálni valami baromságot,amivel elüthetjük az időt.

-Csináljuk azt,hogy valaki odamegy egy rajongóhoz,megkérdezi merre van a WC. mert már nagyon kell neki üríteni és amikor megmutatja,hogy merre van az ellenkező irányba elfut.-állt elő remek tervével.

-Biztos nem!-mondtam neki.

-Anitaaa naaa!!Kérlek!Mindenki benne van!-könyörgött Niall.

-Ahj....jól van!De nem én kezdek!-adtam be a derekam.

-Juppi!-kiáltott fel Hazza,ami miatt elég sokan néztek ránk.-Kezdek én ha akarjátok.

-Igen,akarjuk.-nevetett Liam.

-Oké,hajrá Harry.-mondta Louis és ellökte egy csapat lány felé.

-Akkor kezdődjön a móka.-suttogtam alig hallhatóan.

Hazza szépen odasétált a lányok mögé és elkezdett toporogni mintha mindjárt bepisilne.Még egy utolsó pillantást vetett ránk,majd megbökte az előtte álló lány vállát.

-Sziasztok!Megtudnátok mondani,hogy merre van a WC?Mert tudjátok már nagyon kell és nembirom sokáig visszatartani!-mondta és keresztbe rakta lábait,mintha próbálná visszatartani.

-Persze!Menj végig azon a folyosón és ott lesz a végén!-mondta gyorsan a csaj és elmutatott jobbra.

Styles pedig elkezdett balra futni,ahogy csak birt.Mi meg elkezdtünk nevetni,de ahogy megláttuk a csoportban álló lányok arckifejezését már a földön feküdtünk.Ilyen vicceset még életemben nem láttam. XD Pár perc múlva Harry visszajött egy győztes mosollyal az arcán.

-Na most ki jön?-kérdezte végignézve a társaságon.

-Megyek én!-nyújtotta fel kezét Niall.

-Sok sikert!-veregettem hátba.

-Meglesz,meglesz.-motyogta egy fél mosolyra húzva a száját.

Idő közben jó sokan lettek ezért eléggé tompultak a hangok,de szerencsére egy közeli csoporthoz ment oda ahol mindent birtunk hallani.De volt ott egy ismerős alak is.De nem láttam rendesen a tömegben...OMG!Ez Orsi!Na ez vicces lesz....

-Hali lányok!-pöckölte meg a barátnőm vállát a szöszi.-Nem tudjátok véletlenül merre van a WC.?-toporgott össze vissza előttük.

-De tudjuk!Menj el azon a folyosón és ott lesz majd a végén!-mondta kedvesen egy fekete hajú lány és elmutatott arra felé.

-Köszi!-és már rohant is az ellenkező irányba.

Ismét jót röhögtünk a hülyeségen,de mivel elég hangosak voltunk és a csajok is közel voltak hozzánk Orsi észrevett minket és értetlenül nézett ránk aztán rájött,hogy a fiúkkal vagyok itt és hogy csak hülyéskedtünk.Nevetve elkezdett felénk jönni,útközben Niall csapódott mellé és mosolyogva átkarolta a vállát.

-Hé szöszi!Ő már foglalt!-mondta bátyám és melléjük sétált.

-Tudom,tudom!-tette fel védekezőn a kezét.

Hát a tesóm nem zavartatta magát és úgy látszik barinőm se.Elkezdtek egymás szájába kutakodni.Pfujjj..remélem mi nem ilyenek vagyunk Louissal.

-Lou?-kezdtem el.

-Hm?-kérdezte tekintetét rám emelve.

-Ugye mi nem vagyunk ilyen gusztustalanok?-pillantottam rá félve.

-Hát nagyon remélem,hogy nem.-válaszolta.

Erre a többiek elnevették magukat.Pár percig még beszélgettünk értelmetlen témákról,majd a kivetitőn megjelent a visszaszámláló,ami azt jelentette hamarosan kezdődik a koncert.

Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang