~Anita szemszöge~
Már 1 hete történt Louis és Lottie balesete.Már jobban vannak,volt Louinak egy pár napos emlékezetkiesése de már minden oké vele.Végig mellette voltam és talán kicsit közelebb kerültem hozzá aminek nagyon örülök,mert azt hiszem egy kicsit többet érzek iránta mint barátság.Nagyon remélem,hogy Ő is ugyanigy érez,mert nem akarok orra bukni.Megint.A Paris-i fellépésük eltolódott emiatt.Mármint nem az érzelmeim miatt,hanem a kórházi látogatás végett.Szóval most itt ülök a nappaliban a bőröndjeimmel a fiúkat várva,hogy induljunk a repülőtérre.Bár nem tudom,hogy mégis mit csinálnak ilyen sokáig!Már igazán jöhetnének.A barátnőm itt marad még egy kis időre.Igazából csak a koncertig,mert Ő utána egyenesen Szerbiába megy vissza.Bárcsak Én is oda mennék persze a fiúkkal együtt.Már nagyon hiányoznak az ottani barátaim,családom és a csodálatos életem.A srácoknak még nem mondtam el,hogy mit is csinálok én az igazi hazámban de még nem is akarom.Majd idővel megtudják,ha itt lesz az ideje.
-Te már kész is vagy?-szólt barátnőm.
Nagyon jó érzés,hogy egymással magyarul beszélgetünk.Egyrészből mert már nagyon hiányzott,másrészből meg a többiek nem értek meg kivéve Liamet de az nem számit.Igy bármiről és bárkiről birunk társalogni előttük.Azért elég fura fejeket szoktak vágni amikor nevetve bámuljuk Őket és azt se tudják miről van szó.Szegények.
-Igen,még múlt héten kész lettem.-nevettem fel.
-Azóta ki se pakoltál?-döbbent le totál.
-Csak a legszükségesebbeket vettem ki belőle a többit benne hagytam.-válaszoltam.
-Na mit csinál a két leggyönyörűbb lány a világon?-jött le Li az emeletről.
Hát,igen.Ez a hét alatt nem csak Én kerültem közel valakihez,hanem a bátyám is.Ugyanis már azt hiszem 4 napja együtt vannak Orsival.Sok boldogságot nekik!Remélem sokáig együtt lesznek,mert nagyon boldognak tűnnek.
-A két leggyönyörűbb lány a világon várja a négy leghülyébb fiút a világon.-mondta Orsi.
-Most meg miért vagyunk már megint hülyék?-jött Niall is.
-Azért mert már fél órája úton kéne lennünk.-válaszoltam.
-A gép úgyse megy el nélkülünk.-csatlakozott Harry is.
Ja,mivel nekik magángépük is van nem kell attól félniük,hogy lekésik és itthon maradnak.Azért ezt megtudnám szokni.Nem mintha otthon másképp lenne.Na mindegy.
-Na elég legyen!Most már mindenki kész és indulhatunk is.-jelentette be Liam.
-De hol van Louis?-érdeklődtem.
YOU ARE READING
Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]
FanfictionHagytam, hogy az út vezessen, egyszer sem álltam meg, mivel a dolgok olyankor érnek utol minket, amikor megtorpanunk.