~Anita szemszöge~
-Anita gyere már!-kiáltotta föl Liam.
-Egy pillanat!-válaszoltam.
És eljött ez a nap is.Amikor végre elmegyünk egy BTR koncertre.Egy nagy álmom válik most valóra.Napok óta alig birok aludni,annyira izgulok.És a fellépés után találkozhatok majd a fiúkkal is!!Persze ezt Louisnak köszönhetem,mivel ismeri egymást a két banda,ezért megbeszélték,hogy majd birunk talizni és közös képet csinálni *o* Alig várom!Most éppen a sminkem utolsó simitásait végzem és kész is leszek.Ruházatom egy egyszerű fekete cicanaci és egy 'I ♥ BTR!' feliratú fehér pólóra esett.Sminknek csak egy halvány szájfényt,kis púdert és szemceruzát használtam.Mivel nekem elég dúsak a szempilláim ezért sose használtam szempillaspirált.Épp készültem lemenni a szobámból amikor meghallottam a telefonomat csörögni.Még szerencse,hogy éppen hivott valaki,mert különben itthon hagytam volna.
-Haló?-szóltam bele.
-Szia csaje!Na jöttök már a koncertre?-kérdezte barátnőm.
-Igen Orsi,épp most indultam volna,de félbeszakitottál.
-Jaaa,bocsesz.Csak gyertek már!-váltott át könyörgőre.
-Jólvan-jólvan!Tán nehéz Liam nélkül mi?-kérdeztem mosolyogva,amit Ő nem láthatott.
-Ahh,nem is tudod mennyire olyan régen beszéltünk már!-mondta szomorúan.
Hát igen.Orsinak vissza kellett utaznia Szerbiába és elég nehezen kommunikálnak az időeltolódás miatt.És a srácoknak sincs már annyi idejük mint régen.De Ők nem adják fel és még biznak a kapcsolatukban.Igazi szerelmes pár.Cukiiii.
-Na jó,nem akarlak szenvedtetni szóval megyek!Csőci!-mondtam azzal bontottam a beszélgetésünket.
Gyorsan beledobtam a kistáskámba a telómat és robogtam lefelé a lépcsőn.Már mindegyik bandatag ott állt az ajtóban és türelmetlenül nézték ahogy lassan fölhúzom a conversem.
-Lehetne még ma?-kérdezte Harry.
-Nem!-vágtam rá és felegyenesedtem,majd kisétáltam az ajtón-Lehetne még ma?-kérdeztem vissza Harrytől az autóban ülve.
-Az idegeimre mész te nő!-pattant be mellém.
-Tudom!-vigyorogtam önelégülten.
-Szedjétek már arrébb a hátsótokat!-állt meg az ajtó előtt Lou.
-Hazzának mond,Ő bir csak arrébb ülni!-mutattam rá,mivel Ő foglalt helyet középen.
-Styles csússz arrébb!Be akarok én is férni!-parancsolt neki Louis.
-Miért nem szállsz be a másik oldalon?-kérdezte vissza.
-Talán mert a csajom mellett akarok ülni?-kérdezte vissza.
-Hjajj a szerelmesek élete.-sóhajtott és odaszenvedte magát az ajtó mellé.
Ja igen.Tomlinsonnal 2 napja hivatalosan is együtt vagyunk.Azóta sehova se megyünk egymás nélkül,csak WC-re.
Leült mellém és összekulcsolta kezeinket,miközben vállára hajtottam fejem.
-Na kész vagytok már?-fordult hátra Niall az anyósülésről.
-Igen Horan,kész vagyunk.-mondtam álmosan,és elaludtam szerelmem vállán.
........
-Ani drágám,kelj fel!Itt vagyunk.-ébresztett fel egy ismerős hang.
YOU ARE READING
Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]
FanfictionHagytam, hogy az út vezessen, egyszer sem álltam meg, mivel a dolgok olyankor érnek utol minket, amikor megtorpanunk.