Meow 28.

351 22 3
                                    

Pár percig még beszélgettünk értelmetlen témákról,majd a kivetitőn megjelent a visszaszámláló ,ami azt jelenti hamarosan kezdődik a koncert.

Izgatottan vártam,hogy leteljen a 10 másodperc és láthassam a fiúkat énekelni.Hatalmas álmom volt ez.És csak egy embernek köszönhetem,ez az ember itt áll mellettem cuki feliratos pólóban.A testvérem akit utáltam de megszerettem.Na meg persze az idétlen,hülye,gyerekes,répa imádó haverjai,akik mára már a családom lettek.

-Három!Kettő!-ordibálta mindenki a nézőtérről.-Egy!!-üvöltöttük a hangos nézőtérrel együtt.

És ezzel hivatalosan is elkezdődött a koncert.Olyan boldog voltam mintha a saját koronázásomon lettem volna.

Elindult a nyitó szám,majd egy kisfilm a négy srácról.Amint vége lett a filmnek minden elsötétült és felcsendült a jól ismert Elevate és James,Carlos,Logan és Kendall tűnt fel a szinpadon.Mindegyik fekete-fehér szerkót viselt,ami nagyon jól áll nekik.A körülöttem lévőkkel énekeltük egyszerre a dalokat.Kellemeset csalódtam,amikor megtudtam,hogy Harryék ismerik az összes dalukat.És én még azt hittem,hogy feszengeni fognak a tömegben.Hála nem igy lett.

Hatalmas a tombolás az egész csarnokban.Már a koncert közepét elhagytuk amikor Niall mondott nekem valami de a hangzavarban nem értettem.Ekkor elkezdett mutogatni mellé ahol Harry rókázott (???) egy lány lábára.Taps Styles,taps!Hogy valamelyiknek muszáj volt elrontani ezt az estét is.

-Liam!!!-ordibáltam túl a tömegen - Harry ráhányt egy csajra!!

-Mit csinált?!-kiabált vissza testvérem.

-Leokádott egy lányt!!-mondtam egy fokkal hangosabban.

-Jesszus!-lepődött meg - Azonnal kivisszük a mosdóba.

-Ezen a rengeteg tinin keresztül?-kérdeztem.

-Muszáj lesz!Nem hányhat le mindenkit körülötte!Különben is az új cipőm van rajtam!

Megforgattam a szemem és átengedtem Liamet a másik oldalamra hogy segitsen a rókázó társunknak.Fujj,most nézem hogy mit is adott ki magából ez a gyerek.Hát meg kell hagyni tartalmas vacsorát evett az biztos.

Louis ellépett mellőlem,hogy segitsen Linek kivezetni Stylest.Mi Niallel mögöttük mentünk és szegényeken nevettünk,hogy milyen bénák.Vagyis igazából csak Harry a béna,de mindegy.Szinte miden négy méterben valakire adott egy kicsit magából.Elég sok ellenséget szerzett magának,de ha tudnák,hogy valójában ki is okádta le őket......És végre elértünk a mosdóajtóhoz.


Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now