Meow 4.

836 38 9
                                    

~Liam szemszöge~

Most ért véget a fotózás az állatkertben.Nem akartam sokáig maradni,mert tudni akartam,hogy hogy van Anita.Ma még nem is beszéltünk pedig már majdnem fél 12.Megálltunk egy péknél venni valami kaját hiszen Ani és Louis se valami főzős tipusok,ők amolyan "rendeljünk egy pizzát vagy menjünk el valahova vacsizni"félék.Vettünk pár zacsi kaját és indultunk is haza.Az út gyorsan eltelt.Én még nagyba azon gondolkodtam,minden rendben van e otthon,amikor Niall szólt,hogy itthon vagyunk.

-Mi történt itt?-lepődtem meg,de nagyon amikor beléptem az ajtón.Hugicám még pizsibe (gondolom abba volt,mert nem nagyon hord ilyen ruhákat) és a földön fetreng nevetve.Louis felemás izéket viselt a lábán és azt nézte szomorúan.Párnák,könyvek,zsebkendők és fura módon egy róka volt egykupacba dobálva.Ha még ez nem lett volna elég Lou idegesitő rajzfilmje ment a TV.-ben.Hogy tud ilyen marhaságot nézni?-Valaki elmagyarázná mi történt itt ameddig távol voltunk?-kérdeztem hangosabban.

-Majd én!-ugrált gyerekesen Lou.-Reggel felkeltem,ti elmentetek.Én azt hittem Anita meghalt,de mégsem.Aztán majdnem levágódott a lépcsőn utána ott állt fél óráig,majd ráunt és leült az ágyra.Nagyon undok volt,mert elkezdte cikizni a pólómat,a mamuszomat és a mesém és azt is mondta,hogy veszett vagyok.Elkezdett mindent nekem dobálni,aztán erőszakkal elcsórta az egyik nyuszim és ideadta az Ő bolhás macskáját.Majd azt mondta,hogy megfogja enni a lábam.

Totál döbbenten hallgattuk ahogy meséli,de felét se értettük.

-Mármint nem Anita akarja megenni a lábamat,hanem a mamusza.

-Amúgy a történet felét el se mondtad!Azt hogy te miket csináltál!-háborodott föl a hippi.

-Várjunk csak!!Hugi,te mióta tudsz ennyire angolul?!-kérdeztem totál döbbenten.

Óvatosan egymásra néztek Louissal.Ő is tudta?!Miért nem mondta el nekem?Egyáltalán mióta tudja?A kicsi csajszi menekülőre fogta,felszaladt az emeletre és magára zárta az ajtót.Nem tehettem semmit,úgyse engedett volna be.De a másik kis titokőrző még itt volt és ő nem menekülhetett el előlem.

-Louis megmagyaráznád?-vontam kérdőre.

-Öhmmm.....hát az úgy volt,hogy....ööööö...tegnap este..-kezdte mesélni.

-Mit csináltál a hugommal te barom?!-akadtam ki.

-Nem!Nem!Semmit!Csak annyi,hogy este éhes lett és én még akkor itt lent néztem egy filmet amikor lejött az emeletről és megkérdezte,hogy merre van a konyha.Én megmutattam és rákérdeztem,hogy mióta tud rendesen angolul.Ő azt mondta,hogy nem szeretnéd ha megtudnád,mert tiszta pipa lennél.-védekezett.

Hát most is tiszta pipa vagyok.Megmondtam anyáéknak,hogy nem szeretném,hogy Aninak köze lenne az én nyelvemhez.Mit nem lehetett rajta érteni?Tiszta káosz az egész!És mégis mikor szándékozott nekem beszámolni erről az apró tényről?Nem elég,hogy még titokban kellene tartani ,hogy itt él a hugom akiről eddig senki se tudott és sajnos nem tud a nyelvünkön mert eddig nem itt élt,hanem kitudja hol.Nem,ááá nem!!Miért lenne ez ilyen könnyű?Hol tanult meg egyáltalán ennyire jól angolul?Direkt kértem szüleimet,hogy olyan suliba vigyék ahol alacsony az angol oktatás szintje,vagy egyáltalán nem is tanitanak.Hát úgy néz ki ennek a tervemnek annyi!Nem leszünk vele mindig ott,ha bajban van!Nem fogjuk tudni mindig megvédeni a kiváncsi emberektől!Jelen pillanatban visszaküldeném Szerbiába....




Never Be His Best (One Direction) [BEFEJEZETT]Место, где живут истории. Откройте их для себя