Κεφάλαιο 16ο

1.9K 238 33
                                    

Να πω οτι το κεφάλαιο αυτό το αφιερώνω στην @starvinaa_ γτ μου έδωσε την τέλεια ιδέα. Γράφει και εκείνη δύο υπέροχες ιστορίες, την Συνάντηση και το Troubles, με τον Dylan O' Brien (δεν ξερω αν έχουμε φανς του εδώ...)

Μέρα 7η

Το πρωί, καθώς έφτανα στην αίθουσα του μαθήματος, άκουσα μια εκκωφαντική βαβούρα. Κάτι σημαντικό πρέπει να γίνεται.

Μόλις πατάω το πόδι μου στην τάξη, βλέπω τον Κλάους να στέκεται στην έδρα να προσπαθεί να επιβληθεί. Τι κάνει εδώ; Έριξε μία μάτια προς το μέρος μου.

Πριν καλά καλά το καταλάβω, ο Ελίας ήρθε αθόρυβα δίπλα μου και με έπιασε από τη μέση. Κάθισε δίπλα μου σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος.

«Λοιπόν» ξεκίνησε να λέει ο Κλάους, καθαρίζοντας τον λαιμό του « Σήμερα, εξ' αιτίας μιας σημαντικής υποχρέωσης που έτυχε στον καθηγητή σας, θα κάνουμε μαζί μάθημα. Θα σας παρακαλούσα να κάνετε ησυχία και να προσέχετε ιδιαίτερα. Αυτά που θα σας πω δεν υπάρχουν σε κανένα βιβλίο.»

Δεν συνέβαινε αυτό. Μία μέρα ολόκληρη με τον Κλάους!!! Όσο και να τσιμπούσα τον εαυτό μου, δεν άλλαζε τίποτα. Πάλι βρισκόμουν στην πραγματικότητα.

Σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος ο Κλάους, κοιτούσε πρός το μέρος μου έντονα. Μακάρι να μην το έκανε αυτό, γιατί το παρατήρησε ο Ελίας και άρχισε να μου κρατάει το χέρι και να με αγκαλιάζει από την μέση.

Το μάθημα ήταν ατελείωτο και δεν υπήρξε ησυχία ούτε για ένα δευτερόλεπτο. Ο Κλάους έφυγε εξαγριωμένος από την αίθουσα.

+++

Το μεσημέρι που πήγα για μάθημα, ακόμη δεν είχε ηρεμήσει. Προσπάθησε να με κάνει να τελειοποιήσω τις τεχνικές μου. Δεν τα κατάφερε ούτε μία φορά. Το χέρι του έτρεμε συνεχώς και δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί. Κατάντησα να κάνω καλύτερα μάγια από αυτόν.

Ύστερα από μισή ώρα συνεχών προσπαθειών, είχε εκνευριστεί τόσο πολύ που φώναξε «Δεν αντέχω άλλο!!!» και κάθισε στο γραφείο του.

Έπρεπε κάπως να τον κάνω να χαλαρώσει, όμως δεν ήξερα σχεδόν τίποτα γι' αυτόν. Τότε μου ήρθε μία υπέροχη ιδέα.

«Ας παίξουμε ένα παιχνίδι!» πρότεινα

Στην αρχή δυσανασχέτησε, όμως στη συνέχεια ένευσε καταφατικά.

«Ωραία» συνέχισα «Το παιχνίδι, ονομάζεται παιχνίδι των ερωτήσεων. Οι κανόνες έχουν ως εξής: Ρωτάει ο ένας τον άλλο ερωτήσεις εναλλάξ. Κανένας περιορισμός στο θέμα.»

13 ΜΕΡΕΣ [Completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora