Κεφάλαιο 18ο

2K 231 3
                                    

Μέρα 9η

Την επόμενη μέρα ξύπνησα νωρίς το πρωί για να βάλω σε εφαρμογή το σχέδιο που είχαμε αποφασίσει με τον Σον για να καταφέρει να πλησιάσει την Αμέλια.

Συμφωνήσαμε να κανουμε δειλά βήματα έτσι ώστε το αποτέλεσμα να μην είναι πολύ απότομο. Αμέσως μόλις ξύπνησε και εκείνη, άρχισα να την σκουντάω και να την πιέζω να μου πεί κάτι για τον εαυτό της.

«Όλο το βράδυ σκεφτόμουν ότι δεν μου ζεις πει ποτέ τίποτα για τον εαυτό σου. Εγω σου μιλαω συνέχεια και σε φορτώνω με τα δικά μου προβλήματα και εσύ δεν μου έχεις ανοιχτεί καθόλου...» της λέω όλο γλύκα στον τόνο της φωνής μου.

«Ωραία, εντάξει. Απλά πιστεύω ότι τα δικά μου προβλήματα δεν είναι τόσο σημαντικά... Έλα, πες μου τι θέλεις να σου πω.»

«Εεεμ για αρχή, κάτι για την οικογένειά σου και το πώς ήρθες εδώ...»

«Λοιπόν...» πήρε μια ανάσα «Γενικά εχω μια φυσιολογική ζωή! Δηλαδή δεν εχω προβλήματα με την οικογένειά μου. Εχώ άλλο ένα αδελφό, μεγαλύτερο. Έτσι προέκυψε και η Σχολή. Εκείνος, είχε επιλεγεί πρώτος να έρθει εδώ, πρίν χρόνια και εκθείαζε τόσο πολύ την Σχολή που οι γονείς μου έκαναν τα αδύνατα δυνατά για να με επιλέξουν και εμένα. Ήρθα εδώ μια εβδομάδα περίπου πιο πρίν από εσένα. Μπορεί και περισσότερο - δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Η πρώτη μου συγκάτοικος ήταν η καλύτερή μου φίλη. Γνωριζόμασταν καλά, μέχρι μία μέρα πρίν έρθεις όπου κατάλαβα ότι είχε πουλήσει την φιλία μας...» έκλεισε τα μάτια της «Εκείνη τη μέρα την είδα να αγκαλιάζει προκλητικά το πρώην αγόρι μου. Σίγουρα τώρα θα νομίζεις ότι αυτό δεν ειναι τίποτα. Όμως δεν έγινε μόνο αυτό.... Ύστερα άκουσα και τα λόγια της. Του έλεγε να με παρατήσει και να μείνει με εκείνη. Είπε ότι δεν αξίζω...»

«Και τι έγινε μετά;»η αγωνία με είχε κατακλύσει.

«Τότε εκείνος ξεκίνησε να την φιλάει, που σημαίνει ότι της δίνει δίκιο. Για να μην τα πολυλογώ, όταν γύρισα πίσω στο δωμάτιο και συναντηθήκαμε με την κολλητή μου, μαλώσαμε άσχημα και την έδιωξα από το δωμάτιο... Όσο για το αγόρι... Δεν νομίζω να μου έχει ξαναμιλήσει από τότε... Ούτε κι εγώ ήθελα πια.»

«Άρα δεν βάζεις στο νου σου κάτι καινούριο... Καμιά καινούργια σχέση ή κάτι τέτοιο;;» το σχέδιο μπαίνει και επισήμως σε εφαρμογή

«Για την ακρίβεια κάτι υπάρχει. Να, για να ξεφύγω από την κατάθλιψη, άρχισα να μιλάω με εκείνο το παιδί,τον Σον και κάναμε καλή παρέα... Δεν λεω είμαστε πολυ καλοί φίλοι και δεν θέλω να χαθεί αυτό, όμως πιστεύω οτι έχει δείξει κάποιο ενδιαφέρον, αν κρίνω από τις χειρονομίες και τη συμπεριφορά του απέναντί μου. Στην αρχή ήμουν τελείως αρνητική, όμως τελικά άρχισα να ανταποκρίνομαι κι εγω... Δεν ξέρω αν έχει καταλάβει κατι για την στάση μου αυτή, αλλά θα ήθελα πολύ να συμβεί κάτι τέτοιο... Δεν αντέχω αλλο να κρύβομαι...Λοιπόν αυτά είχα να πω...»

13 ΜΕΡΕΣ [Completed]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora