Capitolul 3

1K 33 6
                                    

Dimineata m-am trezit cu razele soarelui pe fata. M-au deranjat putin la inceput fiindca nu puteam sa imi deschid ochii dar apoi am reusit sa ma obisnuiesc. Mama a venit la mine in camera sa imi spuna ca e sambata , deoarece eu credeam ca e vineri si m-am intors in pat pentru a mai dormi putin. De obicei ma trezeam la 8:00 , dar in weekend ma trezesc pe la 9:00 sau 9:30 . Iar astazi m-am trezit foarte devreme. Deoarece mi-am adus aminte de petrecere la care m-a invitat Adrian . Se tine astazi fiindca ieri nu prea a avut timp nimeni sa ajunga asa ca astazi merge toata lumea la petrecere. M-a sunat Loreline sa imi spuna ca va merge la mall si vrea sa ma ia si pe mine  si am acceptat ca de obicei . Am rugat-o pe mama sa imi dea niste bani ceea ce nu fac de obicei iar apoi am asteptat sa vina Lory sa mergem impreuna. Cand a ajuns Lory mama i-a spus ceva , iar apoi am plecat. Ajunse la mall mi-am adus aminte ca ziua mea este peste 4 zile si cred ca am realizat ce i-a spus mama, Lorelinei . Peste 4 zile reprezinta momentul cand mai cresc cu un an si implinesc minunata varsta de 14 ani...

Dar in nici un caz nu vreau sa imi sarbatoresc ziua de nastere cu o petrecere surpriza sau ceva fiindca mama nu stie sa organizeze petreceri...Asa ca ma astept la ceva din partea Lorelinei  si...Cam atat..Nu prea cred ca Adrian stie ca ziua mea este 4 zile asa ca nu ma astept la nimic din partea lui chiar daca simt o gramada de lucruri in legatura cu asta.. ..Sa revenim la treburile noastre. ..Ajunse la mall am intrat la Zara fiindca este magazinul ei preferat , iar apoi am intrat la H&M . Mai bine zis am fost nevoita sa intru pentru a-mi cauta o rochie pentru petrecerea lui Adrian dar nu am gasit nimic pe placul meu. Loreline zicea ca nu am simtul modei...Tipic pentru ea ...Dar in momentul in care am vazut o rochie superba a sunat-o Alexander pe Loreline..Alexander este baiatul de care ii place Lorelinei..Nu stiu ce vede la ei dar daca i-as zice asta mi-ar spune ca nici ea nu stie ce vad cu la Adrian..Ar iesi ceva de genul asta : "Nu stiu ce vezi la Alexander. Nu are nimic special" Iar Lory mi-ar zice : "Dar nu inteleg ce vezi tu la Adrian . In plus nu are o freza asa interesanta si nu e dragut deloc" Atunci mintea mea ar fi plina cu toate calitatile lui Adrian dar nu o sa vi le zic niciodata fiindca dupa o sa spuneti ca sunt obsedata asa ca mai bine le stiu doar eu. Sa continui..Am gasit o rochie superba care imi venea perfect ! Iar cand am intrebat-o pe Loreline cum imi sta ea , vorbea cu Alexander si ma enerva la culme...Asa ca a trebuit sa astept inca 10 minute proband diferite rochii , iar intr-un final a terminat de vorbit si am reusit si eu sa o intreb cum imi sta cu rochia aceea si mi-a spus ca este cea mai frumoasa rochie care a vazut-o vreo data si oare ce a urmat...Am cumparat-o ! Iar cand am cumparat-o ma gandeam ca o sa-i placa si lui Adrian. 

Din surse necunoscute am aflat ca Lory a facut programare la coafor si la machiaj pentru amandoua ! Petrecerea este la ora 22:00 iar eu am programare la 20:30 ..Defapt nu numai eu, ci si Loreline. Eram putin trista fiindca Adrian avea si alte fete la petrecere si ma gandeam ca toate vor fi de 100 de ori *scuze* vroiam sa zic de 100000 de ori mai frumoase ca mine si stiam ca nu voi avea niciodata sanse cu el . Asa ca m-am documentat despre "Cum sa fi perfecta" si nu a dat rezultate prea bune...Asa ca pe la ora 20:00 m-am dus cu Loreline la KFC in mall fiindca ii era foame si imi era si mie si ne-am decis sa mancam repede ceva , si sa ne ducem direct la coafor dar in momentul in care mergeam spre KFC ne-am intalnit cu Adrian..Si am inceput sa ma panichez deoarece nu trebuia sa ma vada ..Am inceput sa plang dar Loreline m-a calmat. Ea nu intelegea de ce plang...

"De ce plangi Carla? , ma intreaba ea." "Adrian e acolo cu o fata...Si nu stiu cine este...Poate este iubita lui... , ii spun eu cu lacrimile in ochi . " Iar Lory imi zice "Calmeaza-te ! Stiu ca iti place mult de el , dar nu trebuie sa incepi sa plangi din senin in mall ! Daca vrei ii trimit mesaj ca sa ii spun ca suntem in mall! Ok? " Iar eu mai nervoasa ii spun "Nuuu! Esti nebuna!? Era cu o fata aici!Cine stie cine e fata aia si de ce a venit aici! Iar Loreline ca o prietena buna ce este mi-a zis : "Bine! Asa o sa fac! Dar tot  o sa ii scriu mesaj fiindca o sa vina si Alexander aici. "...:"De unde stii ?, ii spun eu plictisita de cand am auzit cuvantul Alexander. Ti-a zis el ? , ii spun mai scarbita de situatie...:"Daa! :) Mi-a spus ca va veni la mall in jur de ora 20:15  " ..Iar apoi ii amintesc : " Stii ca avem programare la coafor la 20:30 !!!! ...:"OMG..Am uitat...Stii ce, ne ducem acum cu o jumatate de ora mai devreme , lasam mancatul , fiindca stiu ca e liber ne face parul mai devreme iar apoi ne intalnim cu baietii...Vrei asa? , zice Loreline.  ....:"Bine , ii zic eu " 

Povestea unei fete de 13 ani (actualizare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum