Iar apoi...Iar apoi a venit Sara cu noul ei iubit... Si s-a asezat langa noi la masa si a inceput sa ne vorbeasca despre el.. Dar nu prea ne-a impresionat. Asa ca am plecat de acolo in cea mai mare graba existenta.
Ne-am dus in parcul de langa casa mea , si ne-am asezat langa o banca. Am inceput sa ne continuam conversatiile care le-am inceput de la cafenea , si am inceput sa glumim despre orice ne venea in minte. Ma simteam foarte bine iar fix in momentul urmator, m-a luat de mana si m-a tinut langa el <3
Cel mai perfect moment. M-am simtit ca-n rai . Apoi am plecat acasa , si m-am bagat in pat.Glumesc . Inca nu am plecat acasa . Am mers sa ne plimbam a;tundeva tinandu-ne de mana. M-a intrebat daca vreau sa facem cateva poze iar eu super-mega-indragostita cum eram i-am spus ca putem sa facem mai multe poze decat "multe" . Nu are sens dar asta mi se intamplca cand sunt absorbita de cineva.
Cand s-a facut seara mi-a spus ca ma conduce acasa si mi-a dat geaca lui fiindca imi era frig. Am simtit un miros atat de placut venind din geaca lui , incat i-as fi zis sa mi-o dea mie . Dar asta nu se putea intampla . Asa ca m-am bucurat cat am avut timp , i-am urat o seara placuta si am intrat in casa .
M-am imbracat in pijamalele mele pufoase ca blana unui iespuras si mi-am luat cea mai moale plapuma din dulap. M-am invelit bine. Am vrut sa intru putin pe internet fiindca nu puteam sa adorm dar peste 10 minute am adormit bustean .
Dimineata era innorat si frig afara asa ca am fost nevoita sa ma imbrac mai gros ca de obicei , in ciuda faptului ca era primavara . Vremea era schimbatoare ca si starea mea. Eram foarte vesela cand m-am trezit dar cand m-am uitat pe geam m-am intristat dintr-o data si nu am mai avut chef de viata . *Nu pot sa zic ca am avut stari sinucigase , ci doar ca m-am plictisit de toate si de toti* . Mai ales ca mai era doar 1 zi pana la ziua mea de nastere. Nu prea credeam ca o sa ma bucur de nu stiu cine stie ce supriza dar totusi la o pereche de sosete noi ma asteptat...Stiu...Sunt ciudata.
Parintii mei nu au nu stiu cati bani ca sa imi cumpere un IPhone 7 abia aparut sau un telefon foarte performant de care are Sara Logan dar totusi eu consider ca am un telefon destul de bun chiar daca posibil nu mai e la moda. De 3 luni am un IPhone 5 si de ziua mea mama o sa imi cumpere IPhone 5 S . Si la alte cadouri nu ma asteptam . Adica Loreline va intra cu siguranta la Zara sa imi cumpere vreo rochie sau ceva. Daca nu chiar nu am idee ce imi va cumpara . Dar nu am pretentii la cadouri. La varsta de 5 ani i-am cerut mamei o oita de plus dar existau si niste dulciuri pe nume "Plus oite" . Nu stiu daca cel care a facut marca de dulciuri era analfabet sau asa se chema de fapt...Dar mama mi-a cumparat 3 cutii intregi de dulciuri din alea..A fost o zi trista dar si pe o parte buna fiindca m-am aprovizionat cu dulciuri pentru 3 luni.
De data asta sper sa nu mai fie asa. Adica sa se duca la patiserie si sa comande o prajitura in forma de Iphone , sa cumpere o cutie de la un IPhone si sa o puna in el . Wow..Ce imaginatie am . Stiu ce farsa sa ii fac anul viitor Lorelinei de 1 Aprilie.
Ma imbrac in niste haine mai noi si mai dragute care imi plac la nebunie , ies din casa , ma duc in statia de acolo ma intalnesc cu Adrian . M-a intrebat ce fac eu acolo deoarece el credea ca in fiecare dimineata ma duc parintii mei cu masina la scoala. Dar i-am explicat ca nu mereu ma duc ei..In dimineata asta am mers cu Adrian in autobuz.
Cand am ajuns la scoala toata lumea m-a intrebat cum am reusit sa ma intalnesc cu Adrian in autobuz si le-am explicat putin rusinata toata situatia. Atunci in clasa inainte sa inceapa ora am primit peste 10 biletele de la colegele mele din clasa ca am multe fane pe Facebook si mi-am facut o pagina de like-uri. Intr-o ora am facut 100 de like-uri am fost foarte vesela. Cont de Instagram nu am vrut sa fac . Nu intelegeam de ce mi-au zis sa-mi fac pagina de like-uri deoarece nu eram vedeta . Uitasem ca astazi aveam Franceza si am avut o compunere de facut. Am terminat-o in pauza fiindca am uitat sa o fac acasa. Am realizat ca am stat prea mult cu gandul la baieti si la aste lucruri asa ca m-am hotoratca de acum inainte sa nu mai stau cu gandul asa de mult la baieti si sa ma axez pe viata mea...Dar cine putea sa ma creada??! Era imposobil sa nu ma gandesc la Adrian...Adica bine zis el este singurul baiat care imi provoaca dureri de cap in majoritatea timpului . Mda..:) .
In fiecare pauza dintre ore ma duc la "noile" mele prietene de la etajul 1.
Am reusit sa fac un progres urias dupa petrecerea lui Adrian . Adica acum am o gramada de prieteni .
Ieri , am cunoscut doua fete . Pe Anne si pe Caitlyn . Sunt doua tipe foarte dragute. M-am ciocnit cu ele pe hol si asa a ineceput totul . Ceea ce m-a mirat foarte mult este ca astazi Loreline n-a venit la scoala . Nu stiu ce motiv are sa nu vina in ciuda faptului ca nu era nici bolnava si nu avea nimic . Dar poate are niste trebuir de rezolvat si a plecat cu parintii ei . De obicei am zile in care vreau sa ma iau sa plec de la scoala si sa plec in lumea larga , nu sa ma duc linistita acasa unde isi doreste toata lumea sa fie cand pleaca de la scoala. As vrea macar o data in viata sa evadez si sa plec in lumea mea...Dar daca acum mi-as crea o lume a mea nu as mai avea deloc prieteni si nu as mai fi bagata in seama de nimeni pentru ca ar crede ca am lumea mea si nu am nevoie de nimeni pentru ca gandesc altfel..Si nulte ale motive stupide care le gasesc copiii in ziua de astazi pentru a se indeparta de cei din jur.
Nu sunt eu tipa gen "Stie Tot" dar totusi cunosc foarte multe chiar din experientele mele. De exemplu am realizat cat de greu este sa te acomodezi cu total o lume noua. La scoala unde invatam eram mai nepasatoare fiindca profesorii nu acordau atentie elevilor nici macar la ore . Dar eram si acolo foarte buna la invatatura fata de majoritatea elevilor de la mine din clasa si de la alte clase.
Cand orele s-au incheiat am sunat-o pe mama sa ii zic ca intarzii putin de acasa. Asa ca am plecat de la scoala mai repede cu 5 minute ca sa nu intarzii prea mult. M-am dus la un magazin care era aproape de casa mea ca sa imi cumpar ceva pentru ziua mea fiindca aveam bani la mine. Mi-am cumparat o rochie si intr-un final am ajuns acasa.
Am ramas acasa cu usa inchuiata si cu draperiile trase fiindca afara a inceput sa ploua. Iar cand am ajuns acasa si am intrat in camera mea am vazut-o pe verisoara mea mai mica Alexia uitandu-se la un desen animat de pe "Disney Channel" numit "Miraculos Buburuza si Motan Noir" . E destul de cute desenul dar la varsta mea nu prea mai este necesar sa ma uit la orice desen , serial sau film care imi apare in cale. Dar oricat de mult as fi vrut sa evit situatia cu verisoara mea , tot a trebuit sa ma joc cu ea si sa ma uit la serialul ala . La un moment dat mi-a ramas in minte melodia de generic a serialului si l-am fredonat . A fost o surpriza sa o vad pe matusa mea Marissa venind la mine acasa deoarece zicea ca vine la sfarsitul saptamanii. A fost cea mai buna surpriza din todeauna. Spunea ca Alexia are un concurs la dansuri si nu poate sa lipseasca asa ca o va aduce joi . Macar miercuri nu este aici ca sa imi strice ziua de nastere. I-am multumit si am inchis usa.
Apoi am sunat-o pe Loreline...Dar nu mi-a raspuns la telefon asa ca am decis sa olas in pace , ca poate ma va suna ea inapoi . Asa ca i-am scris lui Adrian . Iar numele lui , imi aduce aminte de personajul din desenul ala stupid , "Adrian" baiatul de care este indragostita Marinette . Iar in momentul asta am realizat ca m-am uitat prea mult intr-o seara la desenul ala care incepe sa para destul de dragut.
Peste 2 secunde observ ca Adrian mi-a raspuns la mesaj , asa ca am decis sa ii spun ca doar ma plictiseam pentru ca imi era prea rusine sa port o conversatie pe care sa o incep eu cu un baiat asa de dragut.. Imi aduc aminte ca la inceputul anului il consideram un simplu coleg de clasa dar acum sunt topita dupa el...<3
Maine este ziua mea de nastereeee.....In sfarsiiiitttttttttttttttttttttttttttttttttttttt. Este ceva important pentru mine dar cred ca pe Adrian nici nu il intereseaza. Asa ca m-am dus la bucatarie si am vazut o sacosa. Nu stiam ce e in ea si am decis sa o deschid . In ea era o cutie de bomboane si o pijama noua pe care scria "Te iubesc" <3 . Am imbracat-o si m-am culcat . Maine ma astepta o zia mare , nu gluma :)
Waai fetelor/cititorilor! In sfarsit am scri si minunatul si mult asteptatul Capitol 5 . Capitolul 6 va intarzia putin deoarece ma gandesc la ceva interesant si captivant . Va informez ca nu va dura mai mult de o saptamana pana o sa termin Capitolul 6. Sper sa va placa si acest capitol si sper ca nu am muncit degeaba . V-am pupat :*
CITEȘTI
Povestea unei fete de 13 ani (actualizare)
Action"Buna, eu sunt Carla!" Asa incep toate povestile, dar a mea, este mai speciala. 14 ani, in care sa ma maturizez indeajuns pentru a-mi creea un viitor, dar se pare ca totul ia o intorsatura neasteptata." (Actualizare)