Dimineata.
Somnoroasa.
Incerc sa ma ridic din pat spunand:
"Cu siguranta o sa reusesc sa uit de tot de acel vis afurisit care Nici macar nu este real. Ar trebuii sa ma trezesc la realitate deoarece in viata reala Adrian ma iubeste...Asa Ca sa incepem o zi noua!"
Bine. Asta credeam ca am zis. Dar de fapt tot ce am reusit sa zic a fost : "M-am saturat. Noapte buna".
Sunt o fire foarte ciudata. Cu cat incep sa cresc mai mult cu atat simt ca ma satur de povestile clasice care le visez in fiecare Noapte. In ciuda faptului ca m-am impacat cu Lory nu este nimic bun. Se termina anul scolar , nu o sa-mi revad colegii timp De 3 luni jumatate si Adrian...Nu stiu ce voi face cu Adrian deoarece el Va pleca in Anglia...Timp de o Luna jumatate . Pleaca pemtru a-si vizita matusa...Imi va fi dor de el Dar stiu .ca nu o sa plece mult timp si ne vom revedea Asa ca nu imi fac griji.
Astazi Nu am vrut sa merg la scoala. Asa ca am stat acasa. Oricum Se termina anul si nu prea facem nimic la scoala.
M-am invelit mai tare in patura mea si am incercat sa ma culc din nou. Dar nu am reusit deoarece aveam alarma pusa de aseara. A inceput sa sune si sa ma enerveze in ultimul Hal asa Ca am aruncat ceasul pana la "Mama Naibii". Stiam ca pot sa fac zgomot deoarece sunt singura acasa. Mama Este plecata la servici , iar tata e plecat cu treburi prin oras.
Tata va pleca in New York timp De o saptamana .ca sa candideze pentru un post TV la care se dau interviuri. Tata Este un bun prezentator asa Ca are sanse sa castige postul ala.
Mama s-a angajat la un cabinet de avocatura privat foarte bun din oras.
Iar Eu stau acasa si imi plang de mila.
Am vrut sa ascult niste muzica pentru a-mi regla starea. Asa ca mi-am luat o pereche de casti si m-am asezat in pat.*Dupa-amiaza*
Merg sa imi pregatesc ceva de mancare. Tot ce puteam sa fac este o omleta sau o salata cu ton. Deoarece mama mi-a lasat un bilet pe care scria : "Draga mea , din pacate nu am avut timp sa iti pregatesc nimic de mancare deoarece a trebuit sa plec devreme la servici. Te iubesc! Semnat "mama". " Asa Ca mi-am pregatit o omleta cu ce am gasit. Am mancat si m-am pus sa citesc ceva.
La scoala eram Putin considerata tocilara deoarece mereu in pauza citeam . Eram timida si nu aveam prieteni. Dar acum lucrurile s-au schimbat.
Singura fata care m-a facut sa zambesc astazi a fost Kylie. Este o fata foarte de treaba care am cunoscut-o pe un grup. Ne-am imprietenit si mai vorbim in timpul liber.
Fara ea ziua mea ar fi fost si mai proasta.*Seara*
Incerc sa ma culc Chiar daca este Abia ora 22:00...Nici maine nu stiu daca ma voi duce la scoala asa ca mai bine mai stau Putin treaza. Dar de ce sa stau treaza daca nu am nimic de facut? Ce as putea sa fac eu? In afara de a sta in pat degeaba nu prea gasesc altceva..
Astazi nu am vorbit cu nimeni.Nici Macar Loreline nu s-a indurat sa ma sune . Dar nici nu aveam dispozitia necesara..Apoi mi-am luat castile si am inceput sa ascult muzica. *Singura mea scapare* .
Niciodata nu am inteles cum unii oameni nu suporta muzica. Adica eu fara muzica simt .ca mor. Asa e firea mea. (No music = No life baby) .Adica mereu cand simt versurile unei meodii incep sa plang. Si imi place asta. Deoarece ma descarc. Ma eliberez de toata lumea rea care este in jurul meu. M-am obisnuit sa fiu singura si fara prieteni asa Ca a sta singura acasa toata ziua si a nu fi bagata in seama este ceva obisnuit pentru mine.
*23:00*
Este ora 23:00. Ma plictisesc rau de acum. Chiar nu am ce face. Doar sa privesc peretii. Sau sa citesc. Dar Asta ar insemna sa ma ridic din pat si sa aprind lumina ceea Ce sincer nu vroiam sa fac. Deoarece la cat se obosita ma simteam credeam ca o sa cad lata ca o leguma . *Tipic mie*.Heei tuturor! Am facut acest capitol scurt deoarece nu am avut timp sa postez ! Sper sa va placa! Si va mai las in suspans .. Deoarece nu am terminat partea cu Visul in realitate:)). Pana Atunci...Follow me on:
Instagram : @crissy.official
SnapChat : @crissy.andreea
Kisses
CITEȘTI
Povestea unei fete de 13 ani (actualizare)
Ação"Buna, eu sunt Carla!" Asa incep toate povestile, dar a mea, este mai speciala. 14 ani, in care sa ma maturizez indeajuns pentru a-mi creea un viitor, dar se pare ca totul ia o intorsatura neasteptata." (Actualizare)