Capitolul 4

840 29 9
                                    

Noaptea trecuta nu am putut sa dorm prea bine deoarece tot imi suna telefonul. Ei bine nu pot sa zic ca am dormit "naspa" sau ceva dar nu m-am odihnit destul. Cand m-am trezit mama nu era acasa ,si tata era la munca.
Am sunat-o pe Loreline sa vad daca s-a trezit si mi-a raspuns mama ei : "Buna dimineata doamna Hugerson! Loreline s-a trezit?" :"Buna dimineata Carla! Nu, nu s-a trezit inca,dar cand o sa se trezeasca o sa ii spun sa te sune" "Multumesc!La revedere! - Asta a fost tot ce am aflat despre Loreline..Ciudat Fiindca ea se trezeste devreme Chiar daca vine de la o petrecere...
In mintea mea era doar el...Mi-am adus aminte tot ce se intamplase in seara anterioara❤Si ma gandeam daca a fost un vis. Mamei inca Nu i-am povestit Ce s-a intamplat la petrecere dar cand o sa ii zic despre Adrian , ea ma va incuraja si imi va Da aprobarea sa am iubit Fiindca impliesc 14 ani peste 3 zile si zice ca sunt destul de mare. Dar defapt mama Nu isi da seama ca Sunt doar o copila....

Fiind singura acasa nu stiam Ce sa fac. Iubesc sa citesc dar nu cred ca este Atat de necesar sa citesc in continuu. Trebuia sa imi invat pentru scoala , sa-mi fac temele , sa imi fac proiectul la Stiinte si sa realizez o compunere de 400 de cuvinte pana miercuri...Dar sunt total dezinteresata de scoala in momentul Asta. Tot Ce ma interseaza este...Nu stiu ce ma i ntereseaza....Adica el...Ma i ntereseaza Dar ar trebuii sa gasesc altceva de facut...🙈Cum ar fi sa ma duc sa joc baschet...Doamne cine-mi baga ideile astea in cap!? Acum as fi mers cu Loreline la mall ascultand melodia ei preferata in masina : Justin Bieber "Sorry" dar din pacate nu sunt eu ea. -_-

Ma asez pe canapeaua din sufragerie , deschid laptop-ul si intru pe Facebook. Ma uit putin pe profilul Lorelinei iar apoi primesc o notificare. Nu il aveam de mult timp pe Adrian la prieteni si nu credeam ca va intra vreodata pe profilul meu.Dar contrariu. A intrat si mi-a comentat la 3 poze. Eram Putin "infricosata" Fiindca se putea uita mama:)) . Dar nu conteaza . Dintr-o data suna telefonul fix , din bucatarie .
"Alo! Buna , Carla! Sunt eu matusa ta , Marissa! Ce mai faci?
"Buna matusa! Bine. Astept sa vina mama acasa"
"Dar unde este plecata!? , imi spune ea Putin ingrijorata.
"Nu stiu."
"Aaa..Mbine..Am vrut sa iti zic ca am vorbit ieri cu mama ta si o sa o aduc pe verisoara ta Alexia sa doarma la tine toata saptamana."
"Aaaa...Ok...Ma bucur..., zic eu prefacandu-ma ca ma bucur."
"Bine Carla. Astazi pe la ora 15:30 O voi aduce. Sper sa va distrati. Te pup. "
"O sa ne distram...Pe curand matusa Marissa!" ...Iar Acum vreau sa va explic de ce nu vreau sa stea vara-mea la mine.
1.Am 13 ani si ea are 7
2.E bagacioasa
3.E prea alintata
4.Imi strica lucrurile din camera
5.Imi mazgaleste cartile
6.Cand face ceva Da vina pe mine
7. Vorbeste urat
.....8,9,10,11...Am O mie de motive sa o urasc.
Iar acum sunt nevoita sa petrec o saptamana cu ea...Off..Asta inseamna FARA IESIT CU LORELINE IN ORAS O SAPTAMANA FIINDCA A VENIT VARA-TA ENERVANTA LA TINE. Pe scurt "Moartea". Mai ales ca peste 3 zile este ziua mea...Am incurcat-O rau.

Mamei I se pare ca Alexia este un inger binefactor de toate bolile ...Dar daca ar vedea-o Cum se comporta cu mine mama ar considera-o "Satana Cartoons" ✌

O sa termin naibii cu subiectul Asta....
Loreline e din ce in ce mai obsedata de internet si retele de socializare....Are cont de Facebook , Twitter , Instagram , Ask.fm ,SnapChat , Tumblr si altelee. Mi-Am adus aminte o chestie...Daca vine vara-mea la mine trebuie sa stau sa ascult in continuu "Nightcore" si piesa ei preferata "Sassy" -Kat Graham .
Nici nu vreau sa imi imaginez.

Pe la inceputul anului scolar , m-am gandit sa scriu o carte dar nu stiam despre Ce asa ca am abandonat ideea. Stiam ca sunt varza si nu am imaginatie . Adica pentru ora de franceza am de facut o compunere din imaginatia mea .ca sa Imi refac nota. Tot ce am Eu Acum in cap este : "Oare Adrian ma place? Nu stiu. Am tema la franceza. N-am nici un chef sa o fac"
Asta gandesc Eu Acum. Si cred ca pana o sa vina Alexia la mine , am timp sa-mi fac o parte din teme.
Am terminat. E ora 15:00. Peste 30 de ora vine bestia. (termen folosit de mine pentru a defini unele persoane) .*sa nu zic nesimtita sau altele* 😊
In timp ce o aducea pe vara-Mar in casa a venit si mama . Am incercat sa ii zic ca nu vreau sa stau cu Alexia Dar a zis .ca e verisoara mea Si trebuie😭
I-am mai zis mamei ca ziua mea de nastere Va fi un dezastru.

A zis ca nu-i asa..-_- Dar mda...Asa O sa fie...

Pe la ora 17:00 m-a sunat Lory sa ma invite la film , Dar i-am spus ca nu pot sa merg Fiindca e vara- mea la mine si s-a suparat Putin...Eram si eu la fel de suparata Dar na...A trebuit sa ma joc cu vara-mea "De-a scoala" si altele. Asa ca mama a vrut sa ma scape putin de situatie si i-a zis Alexiei .ca ma voi intoarce mai tarziu Fiindca trebuie sa ma duca la biblioteca pentru ca am de facut un proiect pentru scoala. A fost super Fiindca nu ma duceam la biblioteca ci am sunat-o pe Lory si am mers la film.

Nu prea puteam sa stau mult afara deoarece Maine aveam scoala.
Asa ca am ajuns acasa obosita , mi-am terminat lectiile si m-am pus in pat sa ma culc.

Dimineata eram obosita deoarece m-am trezit la 7:30 Si am decis sa mai dorm pana la 8:00. 😴 Aveam de repetat la Lb.Romana pentru test asa ca nu prea am mai dormit. Mi-am facut ghiozdanul si am ales cu Ce ma imbrac. La noi in scoala nu se poarta uniforma.

Am ajuns la scoala si am aflat .ca Astazi nu ajung profesorii deoarece aveau consiliu. Asa Ca a trebuit sa plecam acasa sa ne luam echipamentul de sport. Fiindca doar Asta faceam azi.
Cand m-am intors la scoala Adrian m-a intrebat daca vreau sa iesim dupa ore. I-am spus ca vreau ....Dar uitasem ca este bestia la mine. 😳La cat de mult imi placea de el ma lasam dusa de val🙈 A inceput ora de sport.Sara Logan isi facea poze cu Alexander si Loreline. A fost o imagine dezgustatoare sa o vad pe Sara facand botic . Apoi m-a chemat si Adrian❤❤ sa facem o poza😍 #He . Am facut cateva iar apoi ne-am intors la ora de sport. Aproape era pe terminate asa ca am decis sa plec cu 2 minute mai devreme. Cand am ajuns acasa am inceput sa ma joc cu Alexia (De plictiseala) iar apoi i-am zis mamei Ca plec.
Adrian ma astepta si mi-a spus ca peste 2 zile o sa am o surpriza. Ceea ce m-a mirat mult:) . Peste 2 zile era ziua mea...Nu imi vine sa cred ca fac 14 ani...Asa De repede cresc...Iar in timp ce cresc invat sa si iubesc😘❤ Am iesit cu Adrian si am Mers la cafeneaua de vizavi de casa mea. Am inceput sa vorbim despre noi si sa ne cunoastem mai bine. Iesirea Asta a fost o idee foarte buna! Iar apoi.....


Buna cititorule!✌Sper sa iti placa si Capitolul 4 din "Povestea unei fete de 13 ani" ✌😘 Va las in suspans cu Ultima propozitie! Veti afla Ce se intampla in "Capitolul 5" #VaMultumesc

Povestea unei fete de 13 ani (actualizare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum