Capitolul 1

2.3K 53 18
                                    


Eu. Carla. O simpla fata de 13 ani. Niciodata nu m-am putu gandi ca voi ajunge cine sunt astazi. Dar iata ca am reusit.

"Buna! Ma numesc Carla si am 13 ani ! " Asa este mereu inceputul unui nou jurnal de-al meu...Si cand zic unui nou jurnal ma refer ca am peste 100 de jurnale prin casa. Sunt genul ala care strica repede lucrurile..Cum ar fi la varsta de 4 ani , mama mi-a cumparat un unicorn cu care ma jucam zilnic. L-am avut doar 7 luni fiindca , iarna m-am aplecat prea tare pe pervazul geamului , l-am scapat in zapada si nu l-am mai recuperat fiindca nu m-am mai dus sa il iau. Am plans foarte mult in ziua aceea . Era jucaria mea preferata... :( Iar acum as vrea sa va spun mai multe lucruri despre mine :)

Ma numesc Carla , am 13 ani si invat la Scoala "Tigers"...Ok..Suna foarte ciudat numele scolii :) Sunt in clasa a 7 a .Prietena mea Loreline este destul de simpatica . Defapt singura mea prietena ...Trist dar adevarat . Si de ce e singura mea prietena ? Fiindca am venit la scoala asta in urma cu 1 an de zile. Adica la inceputul clasei a 7 a. Ea a fost singura mea prietena si redca va ramane singura..In scoala suntem caracterizati dupa grupurile in care stam . Sara Logan este considerata "vedeta" scolii pentru ca tatal ei este multi-miliardar . Liv Melcom este considerata "tocilara scolii" fiindca este cea mai buna la invatatura din toata scoala. Dar parerea mea este ca nu-i o fata rea :) Ci e de treaba..Am vorbit odata cu ea pe coridorul scolii . SI asta nu a durat mai mult de 10 minute fiindca eu sunt timida de fel si nu prea socializez..Este si un baiat destul de dragut in scoala pe nume Adrian de care imi place..Asta este un lucru personal care nu-l prea impart cu multa lume. N-am reusit in viata mea sa vorbesc cu el din cauza Sarei Logan care se da mereu pe langa el , si ma face sa ma emotionez :( Este destul de complicat sa te apropi de Sara fiindca la orice pas gresit care il faci spre ea o cheama pe doamna directoareMadison Cuck :) Sa continui..Imi este destul de greu sa ma adaptez in noua scoala deoarece nu prea mi-am facut prieteni iar asta este detul de grav in perioada pre-adolescentei..

M-am mutat din orasul in care stateam fiindca mama si cu tata aveau prea multe cheltuieli , si aici si-au gasit locuri de munca care sa le ofere un trai mai bun. Iar acum nu prea au timp de mine deci in majoritatea zilei sunt singura. Adica plec la scoala la ora 10:00 si ma intorc la 16:00 . Prietena mea Loreline este fana a petrecerilor si a retelelor de socializare dar eu abia daca am cont de Facebook. Niciodata nu am putut sa inteleg cum reusesc oamenii sa fie asa de prietenosi unii cu altii.Eu abia de cunosc o persoana o data la 1000 de ani .

In seara asta raman singura acasa fiindca parintii mei pleaca la o petrecere "pentru adulti" si m-am decis sa o chem pe Loreline sa doarma la mine. Asa ca ma duc sa o sun de pe telefonul fix fiindca al meu este la reparat. Ea va ajunge la mine in jur de ora 21:00 asa ca am timp sa citesc carti scrise de autorii mei preferati . Dar apoi suna soneria si trebuie sa ma duc sa vad cine ma cauta la ora 20:30 seara..Si GHICI! Cine putea sa fie ? Era chiar Adrian...Baiatul de care imi place..Nu intelegeam de ce a venit asa ca m-am rusinat si i-am zis "Buna Adrian...Ce cauti pe aici la ora asta?" "Am auzit ca esti noua in oras si m-am gandit sa te vizitez. Fiindca suntem si in aceasi clasa si nu prea vorbim m-am gandit ca poate o sa ne cunoastem personal! Am auzit ca esti de treaba..Asa ca ...Ma inviti inauntru? , spune el" "Da , ii zic eu , dar la ora 21:00 vine prietena mea la mine si nu prea o sa avem timp astazi...Asa ca daca vrei putem sa ne intalnim in alta zi..,i-am spus eu facandu-ma rosie ca un ardei" "Bine , zise el , atunci te rog da-mi numarul tau de telefon si o sa stablim " Iar eu proasta cum am fost am uitat ca telefonul meu e la reparat dar tot i-am dat numarul meu . "Noapte buna Carla! , imi zise el " "Noapte buna Adrian ! ii zic eu in timp ce inchid usa mai repede ca sa pot urla de fericire iar apoi sa ma ascund in camera si sa plang in acelasi timp "

Povestea unei fete de 13 ani (actualizare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum