Ajung acasa. Ma arunc in pat prea plictisita de toata lumea. Nu stiu mai exact de ce am mai mers acolo. Poate ca sa ma faca geloasa. Si au reusit putin. Dar nu ma mai gandesc la asta si ma pregatesc sa imi fac o baie calda. Mama nu era acasa , si nu m-a anuntat ca pleaca nicaieri.
Am vrut sa ma apuc de teme sau sa fac ceva sa nu ma mai plictisesc . Fix cand am decis sa uit definitiv de el . M.a sunat. Minunatul Adrian m-a sunat si mi-a lasat un mesaj vocal. "Hei Carla. Imi cer scuze pentru faza de astazi. Sincer nu stiu de ce a fost asa. Te rog mult sa ma ierti. As vrea sa ne intalnim. Dar nu o mai lungesc. Sa imi dai mesaj cand nu o sa mai fi suparata. Te pup pitica frumoasa ce esti. Vai doamne. A incercat sa para romantic. Sa ma lase in pace . De acum inainte o sa ma prefac ca nici nu il cunosc. Mda. Era o schimbare pentru mine . Dar promit ca voi reusii sa il scot definitiv din viata mea. Mama. A , da , mama. Unde naiba e mama. O sun si nu raspunde. Oare unde este..Ma simt speriata , dar il sun pe tata. "Hei tata! Ce faci?" "Bine fata mea , tu? Eram la munca , ma pregateam sa vin acasa. Tu ce faci? Mama ta cum mai e ?"..."Uite tocmai asta vroiam sa te intreb tata...Eu am venit de afara , mama nu era acasa , si are telefonul inchis si ma chinui sa o sun de jumatate de ora. De obicei ea mereu are telefonul deschis , sau macar imi da mesaj daca nu poate sa raspunda. Dar acum imi frica si am intreb daca a patit ceva...Si credeam ca stii tu ceva de ea..Adica doar credeam.."...."Mhm..Nu intra in panica. NU stiu nimic de ea , nu am mai vorbit de 5 zile. Ai incercat sa il suni pe prietenul ei? Oricum daca aflu ceva te anunt cat ai clipi."..."Bine tata. Mersi mult! Te iubesc!" L-am sunat pe iubitul mamei. Dar mi-a raspuns fiul lui. Spunand ca tatal lui este plecat pana la spital in vizita la o ruda. Si mi-a spus ca mama nu a iesit cu el astazi. I-am multumit ca sa nu par nesimtita , i-am inchis foarte repede si m-am gandit ce sa fac. Apoi , am deschis televizorul pe un post random. Apoi , vad : "Accident foarte grav pe strada principala. O femeie in varsta de 42 de ani , a pierdut controlul masinii , la o intersectie , unde un camion nu a semnalizat regulamentar. Acum femeia este in stare grava la spitalul judetean. Nu am dat inca de rudele ei . Vom anunta pe pagian noastra oficiala in ce stare este femeia , mai tarziu"
Am inceput sa plang si l-am sunat pe tata. Mi-a spus ca in 10 minute ajunge la mine. L-am sunat si pe iubitul mamei , dar mi-a spus ca el deja a plecat spre spital. A ajuns si tata. Imi iau repede geaca pe mine si plecam.
EDIT: IMI CER MII DE SCUZE CA ESTE ASA DE SCURT ACEST CAPITOL DAR CHIAR NU AM TIMP ASTAZI! MAINE DIMINEATA VOI CONTINUA CAPITOLUL IN PARTEA A 2 A. <3
CITEȘTI
Povestea unei fete de 13 ani (actualizare)
Aksi"Buna, eu sunt Carla!" Asa incep toate povestile, dar a mea, este mai speciala. 14 ani, in care sa ma maturizez indeajuns pentru a-mi creea un viitor, dar se pare ca totul ia o intorsatura neasteptata." (Actualizare)