Venise Sara cu mai multe fete si baieti. Printre care si o fata care il placea pe Adrian . O chema Valentinna . Este bruneta , cu ochii verzi si cu un ten impecabil.
Imi era frica deoarece si Adrian a placut-o in trecut si nu stiam la ce sa ma astept. Posibil sa ii mai placa de ea si acum . Am tacut. Si am inghitit in sec . Iar in momentul in care am inghitit in sec , Adrian m-a sarutat.
A fost un moment gorzav. Dar nu credeam ca a fost din iubire adevarata...Credeam ca m-a sarutat numai din cauza fetei alea...Credeam ca mai simte ceva pentru ea si vroia sa o faca geloasa.
Asa ca am luat-o la fuga..De nebuna ce sunt..Si am stricat acel moment perfect. Iar fix in momentul in care am plecat m-a sunat Loreline ca sa imi spuna sa vin mai repede la ea in fata ca s-a intamplat nu stiu ce...Asa ca in loc sa ma duc acasa , am fugit spre blocul prietenei mele...
Cand am ajuns acolo am vazut-o plangand cu o poza de-a lui Alexander in mana..Am intrebat-o ce a patit...Ea cu mai multe lacrimi in ochi mi-a spus :"Nu...Nu..De ce? Nu pot sa cred...". Atat a reusit sa imi zica pentru ca a inceput sa planga mai tare..
Iar peste 10 minute a venit David cu niste baieti prieteni cu Alexander si cu Adrian.Ne-au povestit ce s-a intamplat cu Alexander...Si pe mine m-a socat putin...
Alex a plecat cu parintii lui din oras si un camion a dat peste ei . Din fericire a scapat din accident dar e la spital...Am inteles-o pe Lory dar ....Dar eu nu puteam sa ii povestesc nimic din ce mi s-a intamplat azi,..Nu o interesa nimic. Asa ca i-am zis ca plec si apoi a venit Adrian. Nu stiu cum m-a gasit. Dar cand am vrut sa plec l-am vazut cum s-a apropiat de Loreline si a luat-o in brate. A tinut-o asa vreo 5 minute si eu am inceput sa plang, asa ca am incercat sa plec cat de repede puteam .
Eram si suparata pe tot ce s-a intamplat azi , dar prietena mea cea mai buna nu avea nici o grija. A uitat complet ca mie imi placea de Adrian si nu i-a pasat deloc. Am incercat sa ma gandesc ca este o cestie doar pe moment dar gandul ca prietena mea m-a tradat era prea trist..
Pe seara ma asez comoda in pat si imi deschid laptop-ul . Intru putin pe net si vad o poza postata de Adrian impreuna cu Loreline in care scria . "Ea este sensibila..Dar este cea mai sensibila din viata mea. #iubireaexista ". Cand am vazut asta , primul gand al meu era sa il sun pe Adrian sa il intreb ce a patit si cum a putut sa-mi faca asta , dar si el la randul lui avea dreptul sa ma critice ca am fugit asa...
Eram atat de suparata , incat nu aveam chef nici sa mananc , asa ca m-am pus sa citesc o carte. Nu prea eram impresionata de ea asa ca am inchis-o si am aruncat-o pana in bucatarie. Vedeam ca Lorelinei nu ii pasa ca iubitul ei "Alexander" este in spital , si deja isi face planuri cu Adrian.
In ciuda faptului a tot ce s-a intamplat zi , am avut curaj sa il sun pe Adrian sa il intreb daca s-a suparat pe mine . L-am sunat si mi-a raspuns pe un ton vesel . Tot ce l-am intrebat a fost daca s-a suparat pe mine si daca este impreuna cu Loreline...El mi-a spus :"Nu m-am suparat , dar macar trebuia sa imi zici ca pleci..Si...Da..Sunt cu Loreline.., Iarta-ma Carla dar in momentul in care ne-am sarutat vroiam sa te intreb daca vrei sa fim impreuna si tu ai fugit..Oricum ramanem prieteni.." Si mi-a inchis..
Suvoaie de lacrimi imi curgeau pe obrazul meu fierbinte de la atata presiune. Apoi mi-am trantit telefonul de perete pana s-a spart...Nu mai aveam incredere in Loreline . Era cea mai rea persoana din viata mea. M-am luptat mult timp cu frica mea de a vorbi cu Adrian si dintr-o data apare o nebuna care sa strice totul. Am zis sa nu mai plang si sa ma razbun pe amadoi . Nu sunt eu nu stiu ce fire malefica dar aveam un plan bun in minte .
La noi in scoala este un baiat placut de toate fetele. Adica este cel mai popular si dragut baiat din scoala . Vroiam sa fiu impreuna cu el , si sa ma razbun pe asa zisa mea prietena si pe Adrian...
Asa ca inainte sa ma culc mi-am facut un plan bine stabilit .
A doua zi la scoala , l-am vazut pe Adrian umbland pe hol cu Loreline de mana , si nu i-am bagat in seama . Langa ei era Valentin..Cel mai dragut baiat din scoala ..Adica pentru mine nu era cine stie ce..Dar cand m-a vazut s-a apropiat de mine si a inceput sa imi vorbeasca..Am inceput sa discutam despre noi si la un moment dat mi-a cerut numarul de telefon . Mi-a mai spus sa ne intalnim astazi la mine in fata blocului ca sa ma duca intr-un loc surpriza. Cand trebuia sa merg acasa aveam de gand sa ii zic mamei ca mi-am spart telefonul si sa imi ia altul..Dar oricum nu era o problema .
In clasa in timpul orei toata lumea si-a batut joc de Loreline , fiindca ei credeau ca Adrian este impreuna cu ea la vrajeala..Asa ca am iesit repede din clasa. Si in momentul ala era Valentin in fata usii mele si m-a sarutat . Toata lumea a vazut scena , iar Adrian a fugit undeva prin scoala. Nu prea ma inetresa ce avea fiindca razbunarea mea mergea de minune . Acum mai trebuia sa caut ajutoare sa ii despart pe Adrian de Loreline. Si totul era gata . Dar defapt nu era gata . Cand m-am sarutat cu Valentin , i-am spus ca vreau sa fim impreuna si alte vrajeli de-ale mele.Oricum sarutul mi-a placut..Adica e cel mai dragut baiat din toata scoala. Cui nu i-ar placea ca sa iasa afara din clasa si dintr-o data un baiat dragut sa te sarute? E penibil . Loreline statea in clasa si se certa cu Sara Logan. Atunci le-am spus la toti ca profesoara nu vine si ar trebuii sa plecam acasa deoarece asa ne-a anuntat doamna directoare. Adrian a plecat mai repede decat toti .
Valentin m-a condus pana acasa , ne-am luat la revedere si i-am spus ca mai vorbim. Atunci mama era pregatita cu noul meu telefon fiindca a vazut ce era pe pereti..M-a sunat Loreline si am ezitat sa raspund . Nu avea nici un drept sa ma sune dupa ce ca m-a tradat .Dar apoi am vazut un mesaj de la Adrian , in care scria "Nu mai sunt cu Loreline . Am fost impreuna cu ea la vrajeala . Eu pe tine te iubesc , dar tu esti impreuna cu nesuferitul ala de Valentin. Oricum ti-am ranit prietena..Iarta-ma daca te-ai suparat. Noapte buna!" . Atunci mi-am dat seama de ce a plecat Adrian asa de repede de la scoala cand toti colegii mei ziceau chestii despre Loreline. Dar chiar daca s-au despartit nu prea ma interesa de Loreline . Acum vroiam sa ma despart de tontul ala de Valentin . Asa ca peste jumatate de ora i-am scris mesaj cu "Ma despart de tine" . A fost foarte amuzant . Apoi i-am scris mesaj lui Adrian ca nici eu nu mai sunt cu Valentin . Dar nu prea a avut rost sa ii spun lui , fiindca stiam ca nu mai vrea sa fie cu mine. Dar peste 4 minute primesc tot un mesaj de la el in care imi scrie ca vrea sa fie impreuna cu mine..Iar eu am zis "Da , si eu vreau" si a fost in final cea mai tare zi . Dar aveam un sentiment ciudat in legatura cu Loreline, dar am decis sa vorbesc ziua urmatoare cu ea .
#Capitolul8-Soon
CITEȘTI
Povestea unei fete de 13 ani (actualizare)
Aksi"Buna, eu sunt Carla!" Asa incep toate povestile, dar a mea, este mai speciala. 14 ani, in care sa ma maturizez indeajuns pentru a-mi creea un viitor, dar se pare ca totul ia o intorsatura neasteptata." (Actualizare)