De akkor hol is fog aludni?
-Nem tudom, Louis, de megkérdezhetjük apáékat.
Mivel már letettük a csomagokat, ki szerettem volna fordulni az ajtón, ám Louis óvatosan a kezem után nyúlt. Ujjaim végén fonta körbe apró tenyere egészét, és lágyan magához fordított. Homlokát nekidöntötte enyémnek, ajkai milliméterekre voltak az enyémektől.
-Harry.-lehelte számba-Harry Styles.
Lebénultam. Az érzések szétáradtak egész testemben, az agyam kikapcsolt. Ajkai közeledtek hozzám, óvatosan rámtapadtak, én pedig lehunytam a szemem. Nyelve játékosan könyörgött a bejutásért, amit meg is adtam neki. Lágy, finom csók volt. Tökéletes.
Az első csókom.
-Srácok, ne itt enyelegjetek, még a végén meglátják apáék-hallottam meg hátam mögül Gemma hangját.
Zavartan elhúzódtam Louistól, ám ő úgy látszik, cseppet sem volt zavarban.
Teljesen összezavart.
-Mi az, nem jöttök segíteni?-kérdezte apa, kifújva száján a levegőt.
-Inkább ránk hagyjátok, mi?-nevetett Jay.
-Megyünk, megyünk.-sóhajtott Gemms, és Louis előresietett az ajtóhoz.
-Harry Styles első csókja, nemde?-kuncogott nővérem.
-Hé, nem illett volna végignézned-bigyesztettem le a számat, majd elpirultam.
Nemsokára az utolsó adag csomagot is bevittük, majd nekiálltunk kipakolni. Jayyel kezdtük, segítettünk neki, amit tudtunk, majd Louis következett.
-Hol szeretnél aludni?-kérdezte tőle apa.
-Harrynél.-jesszusom, mindjárt elájulok-Mármint, arra gondoltam, hogy lehetnék nála, ha őt nem zavarja.
-Nem.-ez volt minden, amit ki tudtam préselni a számon.
-Szerintem jobb lenne, ha a nappaliban aludnál, fiam.-szólt Jay, apa pedig értetlenkedve nézett rá.
-Hát rendben.- vonta meg vállát apa.
Csalódottan vettem fel az első dobozt, hátam mögül hallottam Louis hangját.
-Anyu, kérlek...-mondta suttogva, ám visszajelzés nem érkezett.Louisnak nem volt sok holmija, hamar végeztünk.
Gyakorlatilag teljesen besötétedett, majd Gemms közölte, hogy ő ma este elmegy moziba a barátnőivel.
-Rendben. Nagyon sokat pakoltunk, nincs kedvetek filmet nézni?-kérdezte kedvesen apa.
-Marley és ééééén!-kiáltotta Louis.
Dehát ezt a filmet már mindenki legalább ötször látta.
-Fiam. Nem te fogsz most dönteni , mások is vannak itt-szólt Jay.
Louis a szeme sarkából rám pillantott.
-Tudom.-mosolyodott el.
Azt hiszem, mindjárt szétfolyok.
-Nézhetjük Louis filmjét, nyugodtan-ajánlkoztam.
Apa gyorsan berakta a filmet, majd lehuppant a kanapéra Jay mellé.
Louis nem tudom, hová tűnt két perc alatt, de nem kellett sokat várnom a válaszra. A konyha felől sietett felém, majd lehajolt hozzám.
-Harry.-mondta. Imádtam. Imádtam, amikor a nevemet mondja. Olyan lágyan, gyengéden, de mégis élesen.-Te is kérsz kakaót?
Gyerekkorom óta kakaó mániám van. Minden nap megiszok minimum egyet, mégha nem éppen normális is ez egy 16 éves srácnál. Nem baj, én imádom, és úgy látszik, Louis is.
-Igen-már megint minden erőfeszítésemet felhasználtam, és megint csak egyetlen szócska préselődött ki a számból.
Pár percen belül két bögre kakaóval tért vissza. Úgy látszik, otthonosan érzi magát, aminek nagyon örülök.
Kezembe nyomta a forró italt, majd óvatosan leült mellém.
Amikor elkezdődött a film, Louis arca felderült. A szobában sötét volt, ám a képernyő fénye csodálatosan megvilágította arcát. Szempillái árnyékot vetettek arcára, az imádnivaló orrocskája fénylett.
Apáék elaludtak melletünk, és én sem bírtam tovább nyitva tartani a szemem.
-Fiam, beszélnünk kell.-szólt Jay.
Felébredt?
Éreztem, ahogy Louis feláll. Rendkívül egyedül éreztem magam, bármit megtettem volna, hogy mellettem maradhasson. Hallottam apa hálóajtajának nyitódását és csukódását. Kinyitottam szemeimet, és az ajtó elé surrantam. Tudom, nem illik hallgatózni, de most muszáj volt. Tegnap Jay olyan furcsán viselkedett, hátha megtudok valamit.
Soha nem avatkoznék más dolgába, de most nagyon furcsa érzésem van.
-Nem megmondtam, Louis? Meg se próbálj közeledni felé!-Jay nagyon dühös volt.
-Anya, nem fogok vitát nyitni-válaszolt viszonylag nyugodt hangnemben Louis.
Mégis miről nem fog vitát nyitni?
YOU ARE READING
Together [L.S.] ☆szünetel☆
Fanfiction"Louis megígérte. Bízom Louisban. Minden rendben lesz."