Aya x Yoko (Kiniro Mosaic)

5.2K 130 13
                                    



Aya hleděla z okna a přemýšlela nad svým momentálním vztahem s Yoko. Bylo to něco nepopsatelného, ani ona sama si nebyla jistá tím, co spolu vlastně mají. Dívka pravděpodobně byla její přítelkyně, jenže to nebylo takový, jaký by to čekala. Nebylo možný to poznat, na rozdíl od Alice a Shino. Aya si povzdechnula:,, Ayo!" Zaslechnula Yočin hlas, rychle se na ní ohlédnula a trochu zrudnula:,, Děje se něco?" Náhle se ji zeptala přítelkyně, dívka rychle zavrtěla hlavou:,, Ne! Co by se mělo dít?!" ,, Nepůsobí to tak." ,, A...a...aha.." Po chvilce se Aya uklidnila a tiše řekla:,, Yoko.. chci se tě na něco zeptat.." ,, No? Copak?" ,, Jaký vlastně.." Aya to nemohla doříct, jelikož se na ně vyřítila Karen:,, Ayaya!! Yoko!! Pojďme spolu někam o vánočních prázdninách! Uspořádejme večírek!!" Yoko se na ni otočila a usmála se:,, I s Shinou a Alice?" Karen přikývnula, Aya jenom vydechnula:,, Půjdu na záchod." Yoko se na ni ohlédnula, na chvíli měla provinilý výraz, jenže poté se rychle s úsměvem otočila na blondýnku.

Aya vešla na záchod, jenže zaslechnula něco zvláštního, něco co vídala jenom v romantických filmech. Dvě dívky se spolu líbaly, slyšela vzdechy a po nějaké době slyšela i hlasy, jež jí přišly svým způsobem povědomé, trochu vykouknula, kabinky byly až na jednu otevřené, rychle se vplížila do jedné z nich, která byla hned vedle líbajících se dívek. Zavřela dveře a ucho položila na stěnu, dívky už přestaly s polibky, jen se chechtaly, po chvíli zaslechla hlas:,, Ani jsem nečekala, že bych tě mohla líbat i ve škole." ,, Hehe..Miluju tě Shino." ,, Já tebe taky Alice." Aya sebou cuknula, opravdu spolu ty dvě chodily. Sklouznula na zem a hleděla na stěnu.

Zaslechla, jak dívky odešly. Pořád na zemi otevřela dveře a vykouknula, nikdo tam nebyl. Oddechnula si a chystala se stoupnout si, jenže poté zaslechnula:,, Ahoj Ayo." Byl to Yočin hlas, dívka si rychle chytila pusu, nechtěla vyjeknout, poté co se uklidnila, na ní vyhrknula:,, Co tu děláš?!" Byla celá rudá a v rozpacích, Yoko se trochu zasmála a řekla:,, Byla jsi tu dlouho, tak jsem tě šla hledat." Aya zrudnula ještě více:,, Nebyla jsem tu dlouho..." Pohlédnula mimo její přítelkyni na zem, poté si ale stoupnula a oklepala si sukni:,, No nic pojďme zase do třídy." Yoko na ni pohlédnula:,, Ayo nechtěla jsi mi předtím něco říct?" Dívka se na ni otočila:,, Dobře.." Znova zčervenala:,, Jak to.." Zazvonilo. Aya a Yoko rychle běželi do třídy, ještě tam naštěstí učitel nebyl.

Celá parta šla domů:,, Ale to s tím večírkem je dobře nápad ne?" Pronesla Karen, všichni přikývnuly, jenom Aya se zahleděla do země:,, Ayo?" Zeptala se jí Yoko, dívka rychle zvednula hlavu, působila, jako by se probudila:,, Ah cože?! Promiň já ... neposlouchala jsem." ,, Jestli neuspořádáme vánoční večírek." Aya s nuceným úsměvem přikývnula:,, Zní to dobře." To sice řekla, ale původně chtěla strávit Vánoce jen s Yoko, o samotě. Jen vydechla, ale ani ne příliš nahlas.

Aya a Yoko se už rozdělily od ostatních děvčat:,, Ayo.. už mi to můžeš říct." Aya zavrtěla hlavou:,, To už máš jedno." Hleděla do země, jelikož dívka cítila, že se jí do očí hrnou slzy a nechtěla, aby ji takhle viděla Yoko, která se ji poté zeptala:,, Ayo? Co se s tebou poslední dobou děje? Celý dnešek jsi nějaká přešlá.. stalo se něco?" Aya jen zavrtěla hlavou:,, To je... jedno.." Její slzy skapaly na zem, povšimnula si toho a kousnula se do rtu, rychle si je rukou otřela, Yoce to neušlo:,, Podívej se na mě." Aya znova opakovala ten pohyb hlavy, dívka ji ale rychle zvednula bradu. Povšimnula se, že Aya má úplně uslzené oči, Yoko ji rychle obejmula:,, Copak se děje?" ,, Já...já ... doufala jsem..." Radši ztichnula, nechtěla ji tímhle trápit, nakonec jenom řekla:,, Jaký máme spolu vztah?" ,, Vztah?" Dívka sebou cuknula, Aya na ni pohlédnula, ale poté radši zabořila obličej do její hrudí. Yoko ji ale k sobě přitisknula mnohem více:,, Já jsem tvoje přítelkyně a ty jsi moje přítelkyně ne?" ,, Opravdu si to myslíš?" Zareagovala na to Aya, hned jak ji to došlo, tak ji steklo ještě více slz, jak jí mohla něco takového říct, teď se s ní už nikdy nebude chtít bavit:,, Ano! Já tě totiž miluju a chci, aby to tak bylo." Pronesla Yoko a s úsměvem políbila svou přítelkyni, která na to zrudnula:,, Tak už neplač dobře?" Nakonec dodala a utřela Aye slzy, ta něco pošeptala:,, Co jsi říkala?" ,, Že... že.. že tě taky miluju ty baka!"

Omlouvám se za možné pravopisné chyby a také za to, že to nemá žádný název (ale na neštěstí jsem v tom strašná). Jinak doufám, že se vám moje první fanfikce a první povídka na této stránce líbila :) 

Krátké yuri fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat