Louis' pov.
Ik werd wakker van een irritant geluid, natuurlijk... de wekker, één van mijn ergste vijanden. Met een harde klap zette ik het onding uit en liet mezelf uit bed glijden, waarom moeten voetbalspelers nu zo vroeg opstaan... toen ik begon met deze baan dacht ik dat alles makkelijk zou zijn, beetje slapen, beetje voetballen, een rijkeluisleventje... nou vergeet het maar... "eerst zal je hard moeten trainen Tomlinson" deed ik de coach op hoge stem na, ik schoot in de lach van mezelf en trok een zwarte skinny jeans aan met een wit shirt, snel deed ik mijn haar even goed en poetste mijn tanden, zo.. klaar, tevreden bekeek ik mezelf in de spiegel en knipoogde een keer naar mijn spiegelbeeld, geen idee waarom ik dat doe, het gaat vanzelf.
"zo Tomlinson! Voor wie heb jij je zo netjes aangekleed vandaag?" onbegrijpend keek ik Liam aan die naar mijn kleding stond te kijken "hoezo?" mompelde ik "nou, één kijk naar jezelf man en twee, jij hebt nooit zulke kleren aan, meestal is het een joggingsbroek met een zwart shirt" even dacht ik na, Liam had gelijk, normaal gaf ik niet zoveel om m'n uiterlijk, waarom nu dan wel? 'om Harry natuurlijk' hoorde ik een stemmetje achter in mijn hoofd zeggen, snel schudde ik mijn hoofd en haalde de gedachtes weg "ik had gewoon zin om me netjes aan te kleden vandaag, problemen mee?" Liam glimlachte en schudde van nee "Lou, voor mij part loop je naakt over straat, het boeit mij niets" ik begon te lachen en klopte Liam op zijn schouder "pas op wat je zegt Li" grinnikte ik zacht.
Samen liepen we verder richting het stadion en mijn gedachte van gisteravond kwam weer terug, misschien is het echt beter dat ik Harry vandaag maar ontloop.
"oké jongens laatste rondje!" riep de coach ons toe, het was bijna middag en straks zouden we met z'n allen in de kantine gaan eten, hoe moest ik Harry nu ontwijken?
In gedachten bleef ik maar rondjes rennen totdat ik opeens een fluitje vlak naast mijn oor hoorde, ik maakte een raar schreeuwend geluid van schrik en liet me op de grond vallen "what the?!" verbaasd keek ik om me heen en zag de coach boven me hangen "goed dat je zoveel positieve inzet toont Tomlinson maar als ik fluit betekend dat Game Over, begrepen?" lichtelijk kwaad keek hij me aan, ik knikte, stond op en trok een sprintje naar de kleedkamer waar Niall me lachend stond op de wachten "wat was dat nou man?" vroeg hij met moeite door zijn lachen heen "niets" antwoorde ik zacht.
"ik wil nasi! Ik de friet! Nee man, neem de kip!" als een stel kleine hongerige kinderen renden de jongens naar de kantine, ik liep er glimlachend achteraan en sneakte tussen de anderen langs en ging ergens achteraan aan een tafeltje zitten, ik lette niet op wie er naast me stond en stootte hem aan "hé man, wil je even wat friet voor me ophalen?" verbaasd draaide de grote jongen zich om.
"wie denk je wel niet dat je bent Tomlinson?!" John keek me woedend aan "ik ben niet je fucking bediende!" begon hij weer, ik kon het niet laten en trok een sassy gezicht waarna ik begon te lachen, recht in John's gezicht. Achteraf had ik dat beter niet kunnen doen want voordat ik het wist werd ik opgetild bij mijn kraag en naar de bar geslingerd, een erg zachte landing was het niet, ik lande op de harde houten vloer vlak voor een paar bruine laarsjes.. Met een pijnlijk gezicht keek ik omhoog en keek recht in de grote groene ogen die al sinds gisteren in mijn geheugen vastgeplakt zaten, Harry hielp me rechtop en op dat moment zag ik zijn blik veranderen "ik leen deze even" hij pakte het bord van Olly vast die naast me was komen staan en kwakte er een grote schep kleverige nasi op "hey John!" hij liep op John af en met een perfecte timing toen John zich omdraaide kreeg hij het volle bord met nasi op zijn voorhoofd geduwd waarna er een flinke slag in zijn gezicht volgde "never, ever, touch my friends again" spitte hij uit. Liam en Olly kwamen achter Harry staan en hielden zo John tegen die als een wild beest om zich heen begon te slaan, toen John bedaard was en Liam en Olly hem naar buiten geëscorteerd hadden kwam het volgende probleem aanlopen of eigenlijk.. problemen.. "Louis, Olly en Liam meekomen!!" schreeuwde de coach woest "Harry jij helemaal!" riep Bruce erachter aan, samen leken ze wel één groot tierend monster! je zag gewoon de gezichten van alle jongens vertrekken en snel hun eten naar binnen schrokken, alleen maar zodat ze zo snel mogelijk weg konden.
JE LEEST
Can you keep a Secret? ~ L.S
Fanfiction- Dutch Larry Fanfic. - You're gonna love it. - Below you see a little preview. Louis wil profvoetballer worden, totdat Harry in het stadion komt werken. x