Part 8.

207 11 0
                                    


Louis' Pov.

Dus... tot zover het plan om Harry te ontwijken, stil liep ik voor hem uit en dacht terug aan net, hoe hij voor me opkwam, dat was gewoon geweldig! Nu pas realiseerde ik me dat ik hem nog helemaal niet bedankt had "Ehm.. Harry?" Harry kwam naast me lopen en keek me vragend aan "ja?" antwoorde hij kort "waarom deed je dat? waarom kwam je voor me op?" Harry grinnikte zacht en keek lichtblozend naar de vloer, iets wat ik zelf best schattig vond. "Je.. ehm.. je zei toch dat we vrienden waren gisteren?" ik knikte en Harry vervolgde zijn zin "nou... ik laat niemand mijn vrienden iets aandoen, zelfs John kan daar niet tegenin gaan" ik begon zacht te lachen en gaf Harry een klap tegen zijn schouder "je was geweldig" fluisterde ik zacht. Shit waarom zei ik dat nu? Ik voelde het bloed naar m'n wangen stijgen en ik kon er niets aan veranderen, ook Harry liep nu weer zwijgend naast me met een kleine, onderdrukte glimlach op zijn gezicht "jij bent zelf ook best geweldig Tomlinson" lachte hij nu wat harder, even keek ik hem verbaasd aan en zag een speelse blik in zijn ogen "pff, weet ik ook wel" antwoorde ik nu met een knipoog en samen schoten we in de lach.

"zijn we al klaar?!" riep Harry gefrustreerd uit, het was inmiddels al tegen de avond en we waren nog maar net over de helft "ik heb honger!" riep Harry weer waardoor ik moest lachen "oké, oké we halen wel wat eten, pizza doen?" Harry knikte hevig van ja en kwam op me afrennen "wat voor smaak doen we?" "peperoni!!" riepen we allebei tegelijk "ik zal Liam en Olly even bellen en vragen of ze ook hierheen komen" ik had mijn zin amper uitgesproken of ik voelde twee armen op me leunen "niet nodig mate, bij het woord pizza kwamen we er al aanstormen" "oké en omdat die krullenbol daar zo hard aan het schreeuwen was" maakte Liam lachend Olly's zin af. Harry ging iets beschaamd achter me staan en verborg zijn gezicht half achter mijn capuchon, zijn warme adem blies iets uit over mijn nek en ik voelde gewoon dat mijn nekharen recht overeind gingen staan, snel deed ik een stap opzij en keek Olly en Liam aan "wat voor pizza willen jullie?" vroeg ik ongemakkelijk toen Liam en Olly elkaar allebei een aparte blik toewierpen. "ehm.. ik wil iets met champignons en kaas" antwoorde Liam en Olly knikte instemmend "oke dan, even bellen" antwoorde ik en liep met mijn telefoon richting één van de kleine inklapstoeltjes

"fuck..." daarmee kwam ik terug, Harry keek me vragend aan "ze hebben geen bezorgers" beantwoorde ik zijn vragende blik "maakt niet uit, Olly is met zijn auto, wij gaan wel" Liam legde een hand op Olly's schouder die hem verontwaardigd aankeek maar daarna toch knikte en samen met Liam naar de uitgang vertrok.

"dus, gaan wij nog verder schoonmaken ondertussen?" Harry's vraag deed me lachen "en dat wij dan meer doen dan hun? No way" Harry grinnikte zacht en kwam naast me op één van de kleine stoeltjes zitten "zeg, Louis... heb jij een vriendin?" zijn stem klonk iets minder opgewekt dan daarnet "nope" antwoorde ik luchtig en het leek wel of Harry opgelucht adem haalde, of waarschijnlijk verbeelde ik het me "hoezo?" vroeg ik nu toch nieuwsgierig verder, Harry grinnikte en keek me aan "gewoon, je lijkt me niet echt het type voor een vriendin" even bekroop me een naar gevoel, zou hij door hebben dat ik niet op meiden val, shit... straks is hij erachter en verteld hij het verder en wordt ik uit het voetbalteam getrapt en..."eh, Lou? Alles goed?" Harry's vrolijke stem deed me opschrikken uit mijn gedachten "ja.. ja, ehm.. hoe bedoel je niet het type voor een vriendin?" vroeg ik benauwd "je lijkt me gewoon te vrij voor een relatie" knipoogde Harry nu en dit keer was het mijn beurt op een opgeluchte zucht te laten, gelukkig... daar was het hem alleen om te doen, waarschijnlijk weet hij niets. "heb... jij een vriendin dan?" Harry begon te lachen "neh, niks voor mij" antwoorde hij, ik zag hoe hij stoer probeerde te doen maar het lukte niet echt, ik begon hard te lachen en porde hem in zijn zij "niet zo stoer doen Styles" Harry grinnikte zachtjes en keek lichtblozend naar de grond "ik ben gewoon de ware nog niet tegengekomen, laten we maar zeggen" fluisterde hij.


Can you keep a Secret? ~ L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu