Part 9.

207 10 1
                                    

Harry's Pov.

Zal ik het hem vertellen? Nee... alleen Bruce weet dat geheim, ik hield verder m'n mond, liet me onderuit op het stoeltje zakken en keek naar de eerste sterren die al boven ons verschenen. Ik hoorde Louis zachtjes ademhalen en opeens voelde ik zijn hand op mijn schouder, ik schrok op en liet mezelf perongeluk van het kleine stoeltje afglijden, zo op de grond... Beschaamt keek ik Louis aan die me met pretoogjes aankeek "gaat het wel?" vroeg hij bezorgt, nou ja bezorgt... hij moest moeite doen om zijn lachen in te houden "jawel" antwoorde ik kort en begon zelf ook te lachen "weet je het heel zeker?" vroeg Louis weer "ja? Hoezo?" Louis grinnikte en pakte de mouw van zijn vest, hield die tegen mijn hoofd gedrukt en veegde het kleine streepje bloed weg "het is maar een schrammetje" zij hij zacht, zijn zachte stem.. even bleven mijn ogen haken in die van hem maar snel wende hij ze af, ik klom weer op mijn stoel alsof er niets gebeurt was, maar diep van binnen wist ik wel zeker dat er iets gebeurt was, ik ben aan het vallen voor deze jongen.

"pizzaaaa" luidruchtig kwamen Olly en Liam weer aanlopen "en kijk eens wie we opgevist hebben bij de pizzeria" achter de jongens vandaan kwam Niall, iet wat verlegen, naar ons toelopen "ik heb de jongens aangeboden om te helpen met schoonmaken in ruil voor pizza" grinnikte hij zacht, even keek Louis hem beledigend aan "hun helpen? Waarom ons niet? weet je wat? Harry en ik zijn met z'n tweetjes toch sneller, toch Hazz?" ratelde Louis terwijl hij een arm om me heen sloeg. Verbaasd keek ik opzij en knikte maar instemmend , noemde hij me nu Hazz?

Toen de andere jongens zich aan het volstoppen waren met pizza en druk in gesprek waren stootte ik Louis naast me aan, ik wilde hem vragen naar het Hazz gebeuren maar net toen ik hem aanstootte werden de anderen stil waardoor iedereen me kon horen "laat maar" mompelde ik zacht en negeerde Louis' vragende blik.


Can you keep a Secret? ~ L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu