Part 18.

303 13 6
                                    

Louis' Pov.


ik keek Harry aan en liet zijn hand langzaam los "nee... niet loslaten" mompelde hij terwijl hij mijn hand weer met beiden handen vastgreep. Ik glimlachte en streek met mijn vrije hand de plukjes uit Harry's haar "Ik heb geen idee Hazz, het enige wat ik weet is dat ik de hele avond al niets anders doe dan mijn hart laten spreken" Harry sloeg zijn ogen verlegen neer en draaide zich om zodat we recht tegenover elkaar zaten "je hart laten spreken" herhaalde hij. Ik knikte zacht en zag die speelse blik in zijn ogen terug komen "wat zegt je hart nu dan?" Harry's hand streek langs mijn lichaam omhoog en liet hem op mijn schouders rusten, een rilling vloog over mijn lichaam en met een stralende blik keek ik hem aan "wil je dat echt weten?" Harry knikte hevig, alsof hij wist wat er komen ging. Zenuwachtig verplaatste ik mijn handen richting zijn wangen en bracht mijn hoofd steeds een stukje verder, onze lippen waren nog maar een paar centimeter verwijderd. Nog 3, nog 2, nog 1... onzeker ademde ik nog één keer in en uit voordat ik mijn ogen sloot en mijn lippen op die van de jongen voor mij plantte. Mijn armen legde ik in zijn nek en ik voelde hoe die van hem zich naar mijn onderrug verplaatsen en zich daar verbonden. Nog nooit, nog nooit in mijn hele leven heb ik me zo goed gevoeld. Blijkbaar dacht de jongen tegenover mij hetzelfde want toen ik los wou laten duwde hij zijn lippen weer stevig terug en likte hij zacht over mijn onderlip. Ik grinnikte en opende mijn mond gewillig. Onze tongen bewogen precies gelijk wat me alleen nog maar meer verliefd liet voelen. Mijn handen verplaatste ik nu tegen Harry's borst en duwde hem langzaam achterover, ik ging boven hem hangen en na een poosje verbrak ik de kus "dat was geweldig" fluisterde Harry zachtjes en beet zacht op zijn onderlip "inderdaad" antwoorde ik zacht en bleef bovenop Harry liggen. Mijn handen tastten over de bank, toen ik de afstandsbediening vast had drukte ik de tv uit en bleef liggen totdat Harry me langzaam van hem afduwde "misschien moeten we gaan slapen" glimlachte hij. Ik knikte en hielp Harry omhoog.

Even later in de badkamer nadat we alle lichten hadden uitgedaan en onze tanden gepoetst trok ik mijn shirt uit en zag Harry naar me staren "Hazz, je vangt vliegen" lachte ik en liep op hem af waarna ik een kusje op zijn mond duwde. Harry schudde even zijn hoofd en begon zich daarna zelf ook om te kleden. Zijn shirt liet hij uit en trok alleen een zwarte joggingbroek aan, ik deed hetzelfde en liep richting mijn slaapkamer "weetje Hazz, ik had al gehoopt dat dit zou gebeuren" Harry kwam naast me staan en keek me vragend aan "ik wist niet of je anders wel in één bed met me zou willen slapen" fluisterde ik verlegen. Harry grinnikte en sloeg zijn armen om mijn middel "Lou, ik doe niets liever" Een opgelucht gevoel schoot door mijn lichaam en in een flits tilde ik Harry op en gooide hem op bed neer, hij begon te lachen en trok mij met hem mee, hij rolde ons om en kwam boven me hangen "Beste. Slaapfeestje. Ever." Grinnikte hij waarna ik onze lippen weer met elkaar verbond. Zo bleven we nog even liggen en na een poosje rolde Harry van me af, hij trok de dekens omhoog en nestelde zich tegen me aan "trusten Lou" fluisterde hij zacht. Verbaasd door wat er net gebeurde keek ik naar de jongen naast me. De verbaasde uitdrukking op mijn gezicht maakte plaats voor een grote glimlach. Ik sloot mijn armen om de jongen heen en drukte een kusje in zijn krullen, alsof ik hem moest beschermen voor de grote, boze buitenwereld. Met één hand drukte ik het lampje naast mijn bed uit en sloot me toen weer vredig om Harry heen "slaap lekker Hazz"

Nu kwam alleen het volgende probleem... Hoe moest ik Harry uitleggen dat ik dit geheim moest houden in de voetbalwereld...


-----------


zoveel delen in 1x was ik jullie wel verschuldigd ;)

maar reken niet op snel weer een update :x


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 03, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Can you keep a Secret? ~ L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu