Part 17.

195 9 0
                                    

Louis' Pov.


"Dus... wat wil je eten? Pizza? Nee.. Pizza hebben we gisteren al gehad. Ehm.. hou je van Chinees?" Harry knikte en lachend ging ik naast hem op de bank zitten "oké, stap 1. Chinees bestellen, stap 2. Film kijken, stap 3. Ehm... die moet ik nog verzinnen" mompelde ik en voelde hoe mijn wangen rood werden. Harry glimlachte en pakte zijn telefoon uit zijn broekzak. Ik zag hoe hij het nummer van de Chinees opzocht en kort daarna de telefoon tegen zijn oor hield. Ik hoorde hem over gaan, 1 keer, 2 keer. Ja hoor, ze pakten op. Ik luisterde aandachtig naar Harry's stem en liet mijn hoofd achterover vallen over de leuning, de bestelling drong niet eens tot me door, alleen maar het fijne geluid van Harry's stem. "Oh Lou, je gaat nu toch nog niet slapen" Harry's stem klonk fluisterend tegen mijn oor en even deed ik alsof ik sliep, kijken wat zijn reactie was "achja je bent wel schattig als je slaapt, misschien moet ik je maar laten slapen" een rilling schoot door mijn ruggengraat en een grote glimlach was niet meer van mijn gezicht te krijgen "zie je wel dat je niet slaapt" lachte Harry nu en schoof weer iets verder van me weg, dit liet ik alleen niet toe en verplaatste mijn linkerhand langzaam zijn kant op terwijl ik met mijn rechterhand de afstandsbediening pakte. Hebbes, in mijn rechterhand had ik de afstandsbediening en drukte de tv aan terwijl de vingertoppen van mijn linkerhand verbonden waren met die van Harry. Beide zeiden we niets, het was ook niet nodig. Stil bleven we zo'n 15 minuten naar de tv kijken totdat de bel ging. Met een diepe zucht stond ik op en pakte het Chinese eten bij de deur aan.

Eenmaal uitgegeten ruimde ik de boel op naar de keuken en kwam terug met een grote deken. Harry keek me dankbaar aan toen ik de deken over hem heen schoof en zelf er aan de ander kant onderkroop. Ook al was er niemand anders hier, toch was het makkelijker om opeens Harry's hand vast te pakken onder de deken, het was alsof we het gewoon verborgen hielden. Harry keek me glimlachend aan en schoof wat langzamer mijn kant op totdat hij met zijn hoofd op mijn schouder rustte, zijn zachte krullen kriebelden tegen mijn nek en kaaklijn maar ik vond het heerlijk, kon ik maar altijd zo blijven zitten. "Lou..." zuchtte Harry zacht "wat zijn we eigenlijk aan het doen?"


Can you keep a Secret? ~ L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu