Nu puteam fi atentă la nimic, profesorul explica ceva și oricât de mult încercam să fiu atentă la oră ,nu puteam înțelege nimic.
Cearta cu mama și discuția cu Hailey ,mi-au provocat o stare de neliniște . Eram supărată și nu mă puteam concentra la nimic.
Clopoțelul ne-a anunțat că ora se terminase și eu am răsuflat ușurată. Profesorul începe să își strângă foile de pe masă și apoi se uită la noi punându-si mana pe frunte.-Vă rog să citiți paginile 76 și 77 pentru următoarea oră.
Spunând asta pleacă pe ușă și ne ridicam să plecăm și noi.
Mi-am grăbit pașii pe holul lung și când am ajuns la dulapul meu l-am deschis și am aruncat cartea de istorie înăuntru. Simțeam că cei de pe hol mă privesc și starea mea proastă incepea să devină și mai rea . Mi-am pus mâinile pe dulap și apoi m-am lovit cu capul de el nervoasă. Urăsc ziua asta.-Încă ești supărată de ce ți-a spus Hailey?
Tay se apropie de mine și se sprijină cu o mână de dulap.
Mă uit pe sub gene la ea și apoi oftez.-Urăsc ziua asta Tay..
Am oftat încă odată și m-am întors stand cu tot corpul sprijinit de dulap.-Uhm.. , hai la cantină, trebuie să ieși din starea asta.
Mi-am strâns buzele și am luat-o de braț mergând cu ea spre cantină. O găsim pe Ariana lângă ușă și intrăm toate trei înăuntru.
Ne așezăm la coadă lângă ceilalți și așteptăm să primim mâncarea oarecum comestibilă pe care ne-o servea azi.
Am luat o tavă pătrată de pe tejghea și am întins-o spre femeia cu plasă pe cap.-Piure sau Paste?
Întreabă femeia plictisită. Am strâmbat din bot gândindu-ma și apoi i-am răspuns intr-un zâmbet forțat
-Paste .
A luat polonicul și mi-a pus pastele albicioase în tavă .
Am plecat privind dezgustata pastele , mai bine ceream piure .
Mi-am luat un măr din cutia cu fructe și apoi am plecat în față
Tay și Ariana au venit din spatele meu și acum ne uitam după o masă liberă.-Taylor, iubito, veniti aici!
Alfredo face cu mâna spre masa lui atrăgând privile noastre dar și a celorlalți prezenți aici.
Tay chicoteste și se uită zâmbind spre noi rugându-ne din privire să mergem cu ea.
La masa lui erau cateva din majorete , cativa din echipa de fotbal si bineînțeles Hailey și Justin ,nu vreau să stau cu ei la masă .-Eu nu vin .
M-am uitat în altă parte sperând să găsesc o masă liberă.-Haideeeee, te rog , te rog , te rog, te rog!!!
Tay începuse să facă o față de cățeluș plouat știind că nu pot să o refuz când face asta.
-Haide Selena, sunt o groază de băieți drăguți acolo!
Ariana a șoptit uitandu-se cu atenție la fiecare baiat de la masă.-Uhmm.. bine.
Am oftat și am urmat-o pe Tay până la masă. Alfredo a făcut semn la 3 băieți de la masă și aceștia au eliberat scaunele. Ne-am așezat la masă și m-am uitat rușinata la cei de acolo. Eram la masa celor populari , ziua asta poate deveni și mai ciudată?
Tay îl sărută scurt pe Alfredo și apoi le salută pe cei de la masă, Ariana le salută și ea , doar eu stăteam acolo fără să zic vre-un cuvânt.-De ce a venit și asta?
Hailey se uită scârbita spre mine și eu îmi strâng buzele încercând să mă calmez.-E în regulă?
A spus Tay uitându-se spre Alfredo.-Da iubito, doar eu v-am chemat.
A spus și s-a uitat spre Hailey .-De când dracu sunt nevoită să stau cu astea la masă?
Hailey își pune mainile în sân și pufnește nervoasă.
Justin ne arunca priviri scurte dar nu spune nimic.
CITEȘTI
Dark Love
Fanfiction-E o iubire neagră , rea și întunecată , tu chiar nu poti vedea ? Lacrimile imi curgeau una dupa alta spălându-mi fața de toată rusinea pe care a trebuit să o suport . -Întâi trebuie să cunoști bine întunericul ca să poți aprecia lumina. I-a...