Presimt ca ziua va fi si mai rea.

756 34 59
                                    

Capitolul acesta ii e dedicat surorii mele ByaSolo care e nou venita pe wattpad ♥ 

♥Lectura placuta ♥


******



Am intrat pe poarta mare din fier si am ramas blocata cand am vazut cum baiatul din fata mea strangea in brate o blonda slabuta imbracata in uniforma majoretelor. Am clipit de cateva ori in mod repetat pentru a ma asigura ca vad bine , de ce dintr-o data imi pasa ?

Mi-am pus privirea in pamant si am trecut pe langa ei prefacandu-ma ca nu-i vad, dar ei ma vazuse , si nu conta, eram o oarecare in fata lor. Chiar daca Justin mi-a spus lucrurile alea aseara eu nu trebuia sa le cred. Acum o strange pe Hailey in brate, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat , ca si cum nu mi-ar fi spus niciodata cat de mult ma place. Doamne... Justin e Justin.. , ce am crezut ? Ca daca mi-a spus niste prostii la betie o sa imi fie mie devotatat , oh selena , uneori esti asa de proasta .

Mi-am dat ochii peste cap si am mers cu pasi mari spre dulapul meu , nu mai stiu nimic de Taylor sau de Ariana , sper ca nu m-au sunat si nu le-a raspuns Justin, ar trebuii sa le dau explicatii si chiar nu vreau asta , vreau sa tin ascuns tot ce s-a intamplat cu Justin si sper ca voi reusi .

Oftez si merg pe holul lung care ducea spre dulapul meu . Eram obosita , nu dormisem deloc si asta ma va transforma intr-o irascibila azi . Ajung langa dulap , il deschid, imi iau cartea de istorie si apoi il trantesc nervoasa, am o stare de imi vine sa trantesc tot si sa injur pe toata lumea .

Talia imi e cuprinsa intr-un mod brusc si sunt intoarsa in acelasi fel , inainte sa realize ce se intampla  buzele imi sunt atacate intr-un sarut flamand. Mainile lui Ethan coboara pana pe fundul meu si il strange posesiv in palme. Reusesc sa ies din sarut si il imping cat pot de mult de langa mine.

- Ce crezi ca faci ?

Spun privindu-l incruntata si incerc sa-mi mentin vocea la un ton potrivit pentru a nu atrage atentia .

- Cum adica ce fac ! Imi sarut iubita !
Tonul lui confuz m-a facut sa ma incrunt si mai tare si parca sa ma simt prost pentru ca am reactionat asa .

- M-ai speriat..

Am spus incet incercand sa ies din starea urata in care ma aflam.

- Imi pare rau.

Imi zambeste larg si ma trage intr-un alt sarut in timp ce mainile lui indraznete imi ating fundul. Nu ca mi-ar face ceva foarte rau dar e destul de incomod si suntem pe hol , un loc unde oricine ne poate vedea.

- Trebuie sa plec la ore..

Spun incet si ma retrag din sarut ferindu-mi privirea cat de mult pot de a lui.

- Nu te duce azi ...

M-a tras de mana si m-a lipit de pieptul lui mangaindu-mi obrazul incet. Ar fi fost un gest dragut daca nu ar fi zis prostia de mai devreme . E nebun ? cum sa nu ma duc la ore.

- Vom merge undeva, doar noi doi , ce zici ?

Il privesc confuza cateva secunde, nu pot sa-mi dau seama daca vorbeste serios dar dupa felul in care ma priveste cred ca e serios.



- Nu pot sa nu ma duc, stii ce inseamna asta ?

- Ca o sa chiulesti iubito.

Rade slab , lucru care ma face sa ma incrunt .
- Haide, doar azi , vreau sa fim doar noi doi .

- Putem fi doar noi doi si daca o sa ma duc la ore, nu vreau sa chiulesc, daca ai mei afla..

- Nu o sa afle, haide , de ce esti incapatanata ?

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum