Cafea cu lapte

444 33 27
                                    

Treceam cu furculița prin macaroane uitându-mă pe sub gene cum toți vorbeau cu fata cea noua, chiar și Hailey o complimenta și la cât o știu eu nu îi stă în fire sa o facă . Bine ca Justin a dispărut de la școală, altfel ar fi stat și el lângă ea făcându-i ochi dulci sau mai știu eu ce. Singurul care se mai uita la mine era Ethan, câteodată îmi arunca priviri scurte și câteodată mă privea lung parcă vrând să îmi zică ceva. Taylor și Ariana păreau ca m-au uitat în fundul iadului și acum stăteau și radeau cu drăguța de Kim . Nici măcar nu stiu în ce mă transform dar eu nu sunt asa, nu știu ce mi se întâmplă. Am verificat telefonul și am văzut ca aveam un mesaj de la Pia, îmi zisese sa merg în parcare ca ma așteaptă acolo. M-am ridicat repede de la masă și am plecat spre iesire. Înainte să ies Ethan vine din urmă mea și se baga în fața mea blocandu-mi drumul și forțându-ma sa rămân pe loc.

-S-a întâmplat ceva?
Am zis încet după ce mi-am rotit privirea prin jur.

-Vreau să vorbim.
A zis reținut în timp ce își scarpina ceafa.

Nu prea voiam sa vorbesc cu el, nu voiam ca discuția sa ducă la o împăcare, nu mai voiam nimic cu nimeni decât cu Justin , asa de tare îmi luase mințile. Mi-am dres glasul și m-am sprijinit pe un picior privind in alta parte.

-Despre ce?
Am întrebat pe un ton mic.

-Despre noi Sell, hai sa ieșim diseară, sa discutam..

-Ethan nu vreau sa ieșim..

Nici bine nu termin de zis ca intra și Justin pe ușa și rămâne lângă noi după ce ne observa.

-Nu stam mult, lasă-mă doar să îți explic câteva chestii.

L-am privit pe Justin fugitiv și m-am bucurat să-l văd atent asupra mea .

-Bine, după școală am teatru și o sa ies la 19:00.

-O să te aștept la Crystal, sper sa poți venii.

Am aprobat cu o mișcare din cap și am plecat . Acceptasem doar pentru ca era Justin de față și voiam sa vad dacă e gelos și dacă îi pasă de mine, realizez că nu e tocmai bine ce am făcut, sa ies cu Ethan ar însemna o mica șansă la o împăcare și nu vreau asta știu cum reacționez sub presiune și mai știu ca nimic bun nu poate ieșii din asta.

****

Îmi trebuie expresivitate , vreau pasiune și devotament,înțelegeți?
Noi cautam sa scoatem talentul afara din voi, iar voi, voi aveți potențial.

Mi-am lăsat spatele cu totul pe scaun simțindu-mă tot mai plictisita.
Un anume domn Ezekiel încerca să tragă cat mai mult talent din noi de parcă ceea ce văzuse nu era deajuns.
Mă tot gândeam la întâlnirea pe care o sa o am cu Ethan și asta ma neliniștea și îmi dadea un sentiment urât. Se pare ca și drăguța de Kim s-a înscris la teatru și părea sa fie deja preferata lui Ezekiel.
Am ascultat cu atenție sfaturile pe care a încercat sa ni le dea și erau foarte folositoare.
La sfârșit am luat geanta și am plecat grăbită spre ieșire, afara se întunecase și era frig , o vreme desprinsa din peisaje triste care îmi dădea o stare de melancolie. Fiecare s-au împrăștiat cum au putut și am ajuns sa merg singura pe stradă. Mi-am băgat mainile in geaca și am marit pasul ținând privirea în pământ
Am ajuns într-un sfârșit la Crystal și când am intrat înăuntru căldura care se izbise de obrajii mei mi-i i-au făcut să se înroșească.
Am privit prin jur sperând sa dau de Ethan dar nu era aici. M-am așezat la o masă și am zis sa îl aștept.  Localul era plin și muzica abia se mai auzea peste bârfele și rasetele celorlalți. 
De pe ușa angajaților iese Tay râzând ștergându-si mainile de sortul ei. Am vrut sa ma ridic sa o salut dar chiar atunci venise Kim  și i-a sărit în brațe.  Nu pot sa mint , am simțit un pic de gelozie, mai ales când i-am văzut entuziasmul lui Tay.
Am mers lângă ele și le-am salutat timidă simțindu-mă oarecum în plus. Tay când ma văzuse a zâmbit  fericită și m-a luat în brațe, nu îmi placeau îmbrățișările strânse a lui Tay dar de data asta eram fericită că primesc una. 

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum