Mi-am terminat prima micul dejun și acum stăteam cuminte la masă așteptând să termine și tata și să plec la școala. În jur se simțea un aer tensionat din cauza micei dispute dintre mama și tata. Cum era de așteptat tata a avut ultimul cuvânt, strigat foarte tare pe un ton foarte nervos.
Dave terminase și el de mâncat și acum bătea cu lingura în farfurie făcând un zgomot foarte neplăcut. Mama i-a spus să se oprească dar el s-a oprit după ce tata i-a aruncat o privire cu subînțeles.
M-am ridicat de la masă și am plecat în cameră sa îmi iau paltonul. Mi-am luat geanta , cheile și telefonul și am plecat spre școală.
Era frig , mai frig ca deobicei, mi-am strâns mai bine paltonul pe mine și am mers apăsat spre școală . Totul era rece , timpul, privirile oamenilor, starea lor , asta mă făcea și pe mine să fiu rece și sa simt un gol în suflet de parcă mi-ar lipsi ceva.
Pierdută în gânduri și în probleme neînțelese de mine nici nu realizasem când am am ajuns la școală. Aici era o stare și mai urâtă , fiecare era cu grupul lor , fiecare discuta despre ceva anume , alții susosteau din dorința de a nu fi auziți iar alții nu dădeau nici-un ban pe faptul ca toți îi pot auzi bârfele sau chiar înjurăturile. Am traversat holul lung în grabă și când am ajuns lângă dulap m-am sprijinit ușor de el și mi-am adunat gândurile. Vremea de afara mă făcea să fiu nostalgica și dacă continuam așa aveam să ajung mai rău la sfârșitul zilei. Nu am vazut-o pe Tay iar Ariana părea sa fie ocupată cu boboacele. Am închis ochii și am expirat lung, trebuie să îmi revin .Înainte să pot să mai deschid ochii , buzele mi-au fost asaltate într-un sărut pătimaș care s-a sfârșit printr-o muscare dureroasa a buzei de jos .
-Ethan..!
Am șoptit greu când am reușit sa îmi trag sufletulAm crezut că urmează să îmi spună ceva dar și-a lipit din nou buzele de ale mele urmând un alt sărut sufocant. Nu zic ca mă deranja prea tare dar nu ma simțeam prea comod să știu că sunt sărutata sub privirile tuturor celor din jur. M-am retras ușor din sărut și am privit prin jur simțindu-mă într-un fel ciudat . Sentimentul s-a intensificat când am observat că eram priviți de câteva bârfitoare ale liceului.
-De ce nu mi-ai răspuns dimineața ?
-Hmm?
Mi-am întors privirea spre el și l-am privit confuză, nu aveam stare necesară pentru a purta o discuție, a săruta sau a face orice altceva, voiam sa stau într-o cameră goală, fără nimeni .-Nu prea ești atentă..
Mi-a dat ușor peste ureche o șuviță de păr ondulata și s-a împins în mine până m-a lipit de dulap iar corpul lui m-a acoperit.-Îmi pare rău. .
Mi-am lăsat privirea în pământ dorindu-mi să nu fiu nevoita sa împart aerul cu el.-Ce s-a întâmplat iubito ?
-Nimic..
Nici nu știu dacă eram credibilă dar nu ma simțeam în stare de ceva iar el continua sa fie insistent .
-Am impresia că te-ai răcit rău de mine.
Privirea lui îngrijorată mă străpungea până făcea să mă doară, întrebarea era : Am fost vreodată calda ? Am arătat vreodată afecțiune? Am fost o nenorocita care s-a ascuns după el de fiecare data când plasa în care Justin mă prindea ,se strângea tot mai tare în jurul meu. Fără să am un răspuns bun , i-am înconjurat gâtul cu ambele mâini și l-am sărutat apăsat dorindu-mi ca totul să se schimbe în favoarea lui. Luam fiecare părticică din aerul lui dorindu-mi atât de mult sa simt ceva mai puternic și ceva mai real. Cum era posibil sa nu simt nimic când el îmi oferă atâtea.-Uhm. . Mă scuzați dragilor. ..
Ne retragem din sarut imediat ce auzim vocea lui Taylor în spatele nostru , se putea simți un aer incomod din partea fiecăruia.
CITEȘTI
Dark Love
Fanfiction-E o iubire neagră , rea și întunecată , tu chiar nu poti vedea ? Lacrimile imi curgeau una dupa alta spălându-mi fața de toată rusinea pe care a trebuit să o suport . -Întâi trebuie să cunoști bine întunericul ca să poți aprecia lumina. I-a...