-Inca o treapta babe !
Incerc sa pasesc treapta din fata mea dar ma impiedic si sunt pe punctul de a cade dar ma prinde si ma pune inapoi pe picioare. Pufnesc enervata si imi pun mainile pe bucata de carpa neagra de la ochii mei. M-am rugat tot drumul sa ma lase sa o dau jos dar tot insista sa o tin la ochi, la inceput am crezut ca e vorba de o surpriza dar acum cred ca o face din amuzament si vrea sa rada de mine.
- Sa nu iti treaca prin cap sa o dai jos de la ochii .
Spune dur si ma ajuta sa pasesc pe o alta treapta .- Ma dor ochii si mi se face rau daca mai stau mult cu asta la ochii , nu imi place intunericul.
A ras incet si m-a strans in brate el find in spatele meu , mi-am strans umerii cand i-am simtit respiratia langa urechea mea si eram sa ma impiedic din nou dar bratele lui m-au tinut bine pe picioare.- Tu ai nevoie de intuneric ca sa stralucesti scumpo .
M-am oprit pe loc si m-am intors cu fata spre el . L-am auzit razand si asta m-a facut sa ma incrunt confuza, nu-mi place cand rade de mine dar trebuie sa recunosc ca rasul lui e unul foarte frumos si imi face placere sa-l aud . E prea ciudat , nu-mi pot da seama cum reuseste sa ma faca sa simt atata confuzie ,atata ura si fluturii aia tampiti... .- Sa nu mai faci faze de genul ..
A spus pe un ton scazut si mi-a pus degetul mare pe buza inferioara .
-Mai ales cand esti in postura asta , bine ?Am incercat sa spun ceva dar nu intelesesem prea bine ce anume sa nu mai fac asa ca nu a mai spus nimic si am incercat sa ma gandesc la un raspuns bun . I-am simtit buzele pe barbia mea si mi-am dus mainile la carpa de la ochii si am vrut sa trag de ea dar si-a pus mainile peste ale mele si mi le-a indepartat de pe ochii.
- Inca nu . Hai ca mai avem putin.
Am continuat sa mai urc cateva trepte pana cand el mi-a spus sa ma opresc . Am auzit un scartait urat si mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama ca venea de la o usa. Nu a mai rezistat si mi-am dezlegata carpa de la ochi apoi am aruncat-o pe jos. Am clipit de cateva ori vazand cateva stelute albe in fata mea, simtem nevoia sa ma frec la ochi dar mi-as fi intins machiajul si nu voiam asta .
- Ti-am zis eu sa o dai jos ?
A spus ridicand tonul si m-a apucat de incheietura privindu-ma nerrvos .-Eram..foarte curioasa..
Am zis incet simtindu-ma vinovata...-Erai pe dracu.. , ai noroc ca oricum ti-o dadeam jos.
A oftat si m-a tras de mana inauntru. Nici nu stiam unde ma aflu , acum eram pe un hol lung cu becuri mari lipite de tavan, aerul era rece si parea un loc desprins din filmele alea de groaza. M-am grabit sa tin pasul cu Justin uitandu-ma din cand in cand in stanga si in dreapta . Justin parea sa stie foarte bine locul asta , fiecare colt si fiecare usa. Se aud pasi , e o femeie, ii pot auzi tocurile de aici , ma uit in spate si apoi la Justin . Imi da drumul la mana fix in momentul in care doua fete vin de dupa colt. Cand il vad pe Justin ranjesc vesele si fac pasi mai mari spre noi parca vrand sa-i sara in brate. Una era roscata cu un par foarte scurt si un machiaj extrem de strident, imbracata intr-o pereche de colanti de piele si o bustiera cu burete, pe deasupra avea o jacheta de piele cu tinte si in picioare niste cizme foarte lungi cu un toc mare,cui Cealalta era mai inalta , avea parul lung si colorat in suvite albastre si roze , era imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti din piele , o bustiera rosie, o pereche de ciorapi lungi pana la grenunchi , pe deasupra avea un palton negru tot din piele, il tinea descheiat, si in picioare o pereche de ghete scurte ce pareau mai mult a bocanci dar erau ghete.
- Papi !
Spune razand cea cu parul colorat cand trece pe langa Justin.- Wei , Que haces mami?
Ii raspunde razand si o loveste cu palma peste fund. Ea rade si ii sopteste ceva prietenei ei , incep sa chicoteasca amandoua si isi continua drumul.
CITEȘTI
Dark Love
Fiksi Penggemar-E o iubire neagră , rea și întunecată , tu chiar nu poti vedea ? Lacrimile imi curgeau una dupa alta spălându-mi fața de toată rusinea pe care a trebuit să o suport . -Întâi trebuie să cunoști bine întunericul ca să poți aprecia lumina. I-a...