Pierdută în sentimente.

618 25 25
                                    

-Nu mai soarbe din paharul ala, e gol !

M-am uitat la pahar si apoi la Pia, își da ochii peste cap și îmi trage paharul din mână atât de brutal încât nu mai aveam mult și ma înecam cu paiul.
Îmi întinde paharul ei cu suc și încep sa beau din el de parcă mi-ar fi fost sete  .

-Nu cred că  mai vine.

Verifica ora  de pe telefon și apoi se uita spre ușa de intrate sperând sa vina Jason. Dacă aș fi știut ca vine și el nu aș fi acceptat sa vin aici.  Mă uit pe cutia cu șervețele pe care scria Praf de stele și am zâmbit ușor.  Chestia asta chiar ma face să zâmbesc fără motiv.

-De ce zâmbești? 
Râde ușor și se uită și ea la cutia de șervețele.
-Ia-o acasă dacă nu ai cu ce să  îți ștergi nasul .

-Hai termină. 

Am început sa râdem împreună în timp ce unul dintre chelneri ne-a adus alte sucuri.
Ea și cu Tay s-ar înțelege de mine și sa nu mai zic cat de mult ar face-o pe Ariana să râdă dar Justin a fost foarte clar când a zis sa nu le implic pe fete în asta, și cred ca are dreptate. .., totuși eu sunt implicată în asta și nu văd să mi se întâmple ceva rău  .

-Cred ca nu mai vine..., chiar nu îi pasă de mine.

Oftează lung după care își mușcă buza gânditoare .

-Poate ar trebui să îl lași sa își vadă de ale lui și să mergem să vedem un film așa  cum mi s-a spus când am fost obligată să-i mint pe cei de la teatru ca îmi  e rău!

-Hai taci ! Și ție ți-a plăcut să faci asta . Acum ... am o idee și trebuie sa vii cu mine.

-Unde ?

-O să vezi.

Zâmbește într-un mod malefic și se uita spre un chelner care butona telefonul plictisit.

-Ray vino aici !

Toți ceilalți și-au ridicat privirile spre Ray atunci când i-a fost strigat numele și îl priveau îngrijorați crezând că a făcut ceva rău.  Eu eram doar curioasă însă cu Pia nu era loc de întrebări, trebuia doar să aștept și sa văd ce are de gând. 
Ray își șterge mainile de sortul pe care îl purta și apoi se apropie cu reținere .

-S-a întâmplat ceva ?

-Ummm. .da, dă-ți sortul jos,, mergem la plimbare.

Acesta aprobă cu o mișcare a capului și pleacă în camera angajaților să își lase sortul așa cum i s a spus.
Încă mă întreb ce are de gând sa facă dar trebuie sa aștept.
După ce a venit Ray i-a făcut semn și am plecat împreună la mașina ei. Era devreme și pe gemeni avea cine să îi aducă de la grădiniță așa că nu aveam de ce sa îmi fac griji. Nu știu de ce dar Ray părea că știa despre ce e vorba. L-am lăsat pe scaunul din față și eu acum îi priveam din spate cum făceau schimb de câteva replici îndrăznețe. 
Primesc mesaj de la Ethan dar hotărăsc sa îl ignor, de la cele întâmplate la petrecere nu mă mai simt în stare să vorbesc cu el și chiar mă bucur că nu a venit azi la școală, m-a scutit de multe momente incomode.
Ce îmi plăcea la Pia e ca avea un mod frumos de a conduce, nu îți dădeai seama când plecai si când ajungeai unde trebuie.
În câteva minunte m-am trezit în fața unei case nu prea mari. Ne-am dat jos și Pia ne-a invitat înăuntru  . Nu mi-a luat mult sa imi dau seama ca e casa ei. Dupa ce am intrat înăuntru, mi-am rotit privirea cercetând cu atenție locul . Părea mai încăpătoare decât ai fi crezut .

-Să mergem în dormitor.
am urmat-o pe ea și Ray pana în fața unei uși cu un geam-oglinda foarte mare care eram cât trei sferturi din ușă.  A deschis-o și am intrat în urma lor. 

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum