Mă întind în pat și aștept să mă sune Justin, de data asta sper ca tata să nu mă mai prindă când încerc să mă furișez.
-Selena
Strigatul mamei se aude până aici.
-Ce e mam'?
Strig tare din camera mea sperând că o să mă audă.-Coboară jos, a venit Ethan să te vadă.
Ethan? Aici? Acum? Dar..de ce? Ce mă fac acum?
Se aud pași, cred că vine el în camera, mă uit prin jur încercând să mă gandesc la ceva. Dacă mă va vedea îmbrăcată așa singur mă va întreba unde mă duc.
Mă duc spre ușă dar apoi fac câțiva pași înapoi, nu știu ce să fac, mă mai uit odată prind jur și apoi ușa se deschide.-Hei!
Spun speriată și zâmbesc încercând să mă comport normal-Hei!
Închide ușa și apoi se uită la mine măsurându-ma din cap până în picioare.
-Pleci undeva?-Da..
-Adică nu...
-Adică da..- Pleci sau nu pleci?
Își pune mâinile în sân și eu trag aer în piept încercând să mă calmez.
-Plec..
-La ora asta? Unde?
-La... Tay..lor..
-Ce faci acolo?
-Are nevoie de mine. .
Mă privește suspicios câteva secunde apoi îmi face semn cu capul spre ușă .
-Haide, te duc eu..., știu că părinți tăi nu te lasă singură pe stradă la ora asta.
Oh, ce să fac acum , să merg cu Ethan la Tay? Dacă mă sună Jus..
Tefonul meu începe să sune numele lui Justin apărând pe ecran. Ethan deja plecase spre sufragerie, glisez pe ecran și răspund în șoaptă.-Da?
-Gomez, în 5 minute ajung la tine, să fii gata bine?
-Justin nu mai venii, Ethan e aici...
-E la tine? Ce face acum la tine?
-Nu știu , mă duc la Taylor, te aștept acolo, nu mai suna.
Închid telefonul și merg și eu în sufragerie. Mama și tata stăteau pe canapea se uitau la o emisiune culinară , gemenii erau în camera lor deci puteau să se uite la ce vor ei.
-Mamă eu mă duc la Taylor...
Amândoi se întorc spre mine când îmi aud vocea. Mama își întoarce capul spre tata în timp ce acesta se încrunta ușor .
-Ce faci la Taylor la ora asta.
Ugh, normal că vrea să știe ce fac eu la Tay.
-Păi. ..știi. eu... și Tay..
Mă bâlbâi încercând să spun o minciună bună. Ethan era lângă canapea, mă privea așteptând și el un răspuns.
Mama nu spunea nimic, ea aștepta veridctul tatei , avea să vină după ce îi dădeam eu un răspuns bun.-Răspunzi sau ce faci?
-Pai Dadd.. Ughmm .. domnul și doamna Swift s-au certat, știți cât de sensibilă e Tay și știți doar că face o dramă din orice, trebuie să fiu cu ea în seara asta, plânge și își blesteama zilele...
O să mă ducă Ethan..Sper ca am fost destul de convingătoare, e singura chestie care mi-a venit în minte în momentul ăsta .
Tata a oftat și a făcut un semn aprobator cu capul.
CITEȘTI
Dark Love
Fanfiction-E o iubire neagră , rea și întunecată , tu chiar nu poti vedea ? Lacrimile imi curgeau una dupa alta spălându-mi fața de toată rusinea pe care a trebuit să o suport . -Întâi trebuie să cunoști bine întunericul ca să poți aprecia lumina. I-a...