Fată Rea

695 35 3
                                    

-Unde te duci?

Vocea tatei s-a auzit ca un tunet făcându-mi tot corpul să înghețe și să fie incapabil să se mai miște.
Palmele au început să-mi transpire în timp ce inima îmi bubuia în piept
M-am întors pe varfuri cu privirea în pământ simțind cum sentimentul de frică pune stăpânire pe mine.

-Te-am întrebat ceva!
A spus dur făcându-ma să tresar .

Acum să văd cum te scoți din asta Selena. Îmi zic în gând și îmi mușc nervoasă buza de jos

Mama a veni și ea în spatele tatei și ne privea confuză
M-am uitat la ea sperând că mă va ajuta cu ceva dar era inutilă, nu ar fi putut să-i spună nimic pentru că nu ar fi ascultat-o și probabil s-ar fi luat și de ea.

Clar a fost o decizie greșită.

-Eu , uhm..

Am început să mă joc cu degetele în timp ce bâlbâiam ceva ce trebuia să fie o explicație.

-Tu ce Selena? Unde pleci îmbrăcată așa?

-Eu, vr.. vroiam să mă duc ..

-Unde vroiai să te duci? Nu te bâlbâi și răspunde-mi odată!

Telefonul a început să-mi vibreze și l-am scos repede din plic , numele lui Ethan se vedea mare pe ecran , în momentul ăla mi-a venit cea mai tâmpită scuză care avea să mă salveze din situația în care mă aflam.

-Ethan m-a invitat să ies cu el la restaurant.

-La ora asta ?
A întrebat pufnind

-Abia ce s-a deschis și doar la ora asta putea face programare.

-De ce nu ne-ai spus?

A urmat un moment de tăcere în timp ce ne privam unii pe alții, ce răspuns aș fi putut să-i dau acum. Pai pentru că tu nu mă lași să plec din casă când e trecut de șapte?
Nu, nu pot să-i zic asta.

-Spune-i că nu mai mergi , du-te la culcare și mâine îl aduci aici să vorbim.

Am încuviințat printr-o mișcare din cap și apoi m-am întors în camera mea.
Nu pot să cred că fix de data asta m-a prins..
Telefonul a început să vibreze din nou și numele lui Ethan a aparut iară pe ecran .Am expirat lung și am glisat pe ecran răspunzându-i.

-Iubito , sunt afară, ești gata?

Apelativul de iubito mă blocase, nu știam dacă ar trebuii să-i răspund cu acelasi apelativ sau nu.

-Iubito?
Tonul lui se schimbase dintr-unul calm într-unul ingrijoarat.

-Nu mai vin..
Am spus încet .

-Ce s-a întâmplat? Te-au prins ?

-Da..

A început să râdă încet.

-Și ce le-ai spus?

-Că merg cu tine la un restaurant

A început să râdă mai tare iar eu m-am încruntat ușor. Nu trebuie să râdă, nu e ceva de râs.

-Bănuiesc că nu te-au crezut nu?

-Nu, tata vrea să vi mâine să vorbești cu el.

-Pot veni acum dacă vrei.

-Nu , vino mâine.

-Okaay, acum nu poți să ieși puțin nu ?

Am oftat lung

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum