Pasare Rătăcită

628 27 37
                                    

-Ce am facut ?
Intreb in timp ce imi dau ochii peste cap plictisita.
Imi schimb imediat starea când ma intorc spre el si ma lovesc de pieptul lui, un val de parfum barbatesc mi-a invadat nasul si aproape ca ametisem. Mi-a pus mana pe umar si m-a impins brutal in perete , am scancit de la durere si l-am privit pe sub gene simtindu-mă mica si neajutorata ca o furnica.

-Ce dracu nu faci tu Selena?!
Imi țipă cuvintele nervos peste buze si ma impinge mai tare in perete.
-De ce dracu nu ma asculti cand iti zic ceva?

-De ce sa te ascult?
M-am smiorcait simțindu-mi umărul amorțit de la contactul cu peretele.

-Cum de ce sa ma asculți?
Aproape ca se crizeaza langa mine si își ridica amandoua maini spre mine ca si cum ar vrea sa ma stranga de gat dar si le retrage rapid cand vede ca ma sperii.
-Uite care-i treaba..
Scuipa cuvintele incercand cu greu sa se calmeze.
-Poate am arso cu tine pana acum pe baiatul bun dar pot sa iti rup gatul in cateva secunde, nu ma provoca Selena!

L-am privit cateva secunde pentru a-mi da seama daca e sau nu serios și era, nu il vazusem niciodată asa nervos si niciodată nu mi-a vorbit in felul asta.

-E vorba de Pia?
Mi-am schimbat tonul într-unul inofensiv care provoaca mila pentru ca ma simteam vinovata.

-Da!
Lovește cu pumnul peretele de care stăteam acum lipit si apoi imi pune mana pe umar si ma trage spre el.

Mi-am pus mana din reflex pe pieptul lui , ochii lui au coborât incet peste mana mea si apoi s-a uitat urat la mine. Mi-a retras mana si m-am dat in spate ajungând sa ma lipesc din nou de perete. In spatele lui erau doi băieți care se uitau curiosi la noi iar pe mine ma cuprinse jena.

-Se uita oamenii la noi..
Am spus incet fara sa-l privesc.

Se uita in spate la cei doi baieti si le face semn cu mana întrebându-le in felul asta probabil, de ce se uita.
Cei doi și-au luat rapid privirea de pe noi si s-au urcat in masina fara sa zica nimic.
Isi intoarce privirea spre mine iar eu ma uit in alta parte simtindu-ma intimidata.

-Nu vreau sa te mai apropii de Pia, ai înțeles?
Sopteste dur apropiindu-se cu buzele de mine in timp ce vorbea .

-Dar are nevoie de mine..
M-am plans incet privindu-l pe sub gene.

Pufnește amuzant si isi trece mana prin par fierband nervii in el.

-De ce ar avea nevoie Pia de tine?

-Pentru ca Jason a părăsit-o, din cauza fetei din clanul Rakuza, si are nevoie de un umar pe care sa planga si..

-De unde știi de clanul Rakuza?
Întreabă rapid oprindu-ma din vorbit.

Il privesc tacuta dându-mi seama ca nu ar fi trebuit sa ii zic de asta , cred ca nu trebuia sa stiu de asta si din nou prostia mea loveste..

-Pia..
A zis printre dinți si s-a intors nervos vrand sa plece.
L-am prins de maini si l-am tras rapid spre mine ingrijorandu-ma pentru ce ar putea sa faca . S-a întors privindu-ma nervos si amuzat într-un fel de gestul meu.

-Te rog las-o !
L-am tras de maini spre mine ajungand sa fiu foarte aproape de el. Ma intimida apropierea asta dar nu voiam sa se duca sa o faca sa se simta si mai urat sau si mai rau, sa o loveasca.
-Te rog Justin, se simte rau, si-a taiat parul.., vrea sa se sinucida, te rog nu-i face rau..

-Da-mi drumul la maini.
Si-a tras mainile din mainile mele si s-a intors din nou sa plece dar i le-am prins din nou si l-am intors cu fata spre mine.
Si-a tras mainile si m-a impins dar m-am dus din nou spre el si l-am prins de geaca de piele desfacuta.
-Te rog Justin, te rog frumos.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 11, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum