Am inchis telefonul și mi-am trecut mainile peste față, am luat eșarfa de pe scaun și am inspirat pentru a nustiu câtă oară pe ziua de azi parfumul din ea. Am o ecut mainile peste față, am luat eșarfa de pe scaun și am inspirat pentru a nustiu câtă oară pe ziua de azi parfumul din ea. Am oftat și apoi am pornit către Hailey.
Când am ajuns am parcat mașina în fața blocului și am intrat înăuntru. Am luat liftul până la etajul patru și când s-a oprit am ieșit grăbit și m-am dus spre ușa ei. Mi-e mult mai bine acum că nu mai locuiește cu părinții ei. Am deschis ușa încet și am intrat înăuntru , ea era în camera ei stătea întinsă pe burtă în pat. Purta un tricou roșu lung și niște ciorapi negri până la genunchi. Asculta muzică la căști și nu a observat că am venit. Tricoul îi era puțin ridicat și i se putea vedea fundul rotund îmbrăcat într-o pereche de tanga negri.
Mi-am facut un selfie cu ea în spatele meu și i l-am trimis lui Alfredo, aveam un obicei să facem asta.
M-am pus pe pat și am lovit-o cu palma peste fund . Și-a scos căștile și și-a întors capul spre mine , a zâmbit când m-a văzut și eu m-am aplecat și am sarutat-o scurt.
Am întors-o pe spate și m-am pus peste ea. Și-a mușcat buza de jos și eu m-am năpustit peste ea apucându-i buzele într-un sărut flămând.-Ți-am spus să fie alb!
I-am spus retrăgându-ma din sarut și privind tricoul ei.-E singurul tricou lung pe care îl am.
A spus smiorcaindu-se.Și-a ridicat capul și si-a lipit buzele de ale mele, am muscat-o de buza de jos și când și-a deschis gura mi-am băgat limba înăuntru și am luat limba ei la un dans ritmatic transformând totul într-un sărut lung . Mi-am pus mâinile pe sânii ei și i le-am strâns încet făcând-o să geamă în sarut. Mi-am coborât o mână în jos pe abdomenul ei până am ajuns la marginea chiloților , am tras puțin de ei și mi-am băgat mâna înăuntru. Si-a dezlipit buzele de ale mele și a deschis gura gemând lung. Am ranjit și am început să o tachinez presând un deget la intrarea ei .
-Hai sa scăpăm de el .
Am spus încă ranjind făcând referire la tricou.Și-a ridicat mâinile și i-am ridicat tricoul până mai sus de sâni. Am privit-o cateva secunde si mi-am lins buza de jos , m-am aplecat încet și i-am luat un sfârc în gură începând să sug ușor din el.
-Fuck ...
A șoptit și și-a dat capul pe spate. Am început să fac cerculețe cu limba peste sfârcul ei simintind cum se întărește mai tare, însă nu era singurul lucru care se întărea în momentul ăsta.
I-am oferit același tratament ceilulalt sân și apoi m-am întins spre buzele ei sărutând-o apăsat.
Mi-am scos din buzunar un pliculeț argintiu pe care scria Durex , l-am lăsat pe pat și am început să mă dezbrac. Mi-am dat pantaloni jos și am rămas în boxeri. Mi-am mangaiat umflătura și ea și-a mușcat buza de jos la gestul meu.
Am scăpat de boxeri și mi-am învăluit prezervativul pe prietenasul meu nerăbdător.
Am întors-o cu spatele și am pălmuit-o peste fund , a scâncit și si-a ridicat fundul stând în poziția capră.
M-am aplecat peste ea și am pătruns-o rapid .
A gemut lung și și-a lăsat capul în față strângând cearșaful în mâini.
Am început să mă mișc încet în ea până când eu și prietenul meu ne obișnuiam cu locul. I-am prins lobul urechii cu gura și am început să îl sug , mi-am dus mâna la unul dintre sânii ei și i l-am strâns puternic mărind ritmul , gemetele ei mi-o întăreau și mai tare .
I-am băgat mâna în păr trăgându-i capul pe spate, atât eu cât si ea gemeam cuprinși de extaz.Știu cine ești. . Eu sunt Selena!
Cuvintele astea îmi răsunau în minte și am închis ochii imaginându-mi cum ar fi ca ea să fie acum în locul lui Hailey.Faptul că te-am respins ți-a rănit orgoliu de cuceritor?
Cuvintele ei faceau ecou în minte mea , mă împingeam tot mai mai adânc si ma mișcam tot mai repede înauntrul ei simțind cum sunt pe cale să termin
CITEȘTI
Dark Love
Fanfiction-E o iubire neagră , rea și întunecată , tu chiar nu poti vedea ? Lacrimile imi curgeau una dupa alta spălându-mi fața de toată rusinea pe care a trebuit să o suport . -Întâi trebuie să cunoști bine întunericul ca să poți aprecia lumina. I-a...