,, Ehm... " nevedela som čo povedať. Najprv Casper, potom ho zmlátil Sky a teraz Daniel?
Čo som komu spravila! Daniel stál predo mnou s očakávaním na tvári.
,, Vieš Daniel. "
,, Je v tom niekto iný, však? " prerušil ma.
,, Možno. Asi. Ja neviem!"
,, To nevadí. Ja o teba budem bojovať. "
Toto bolo síce milé ake sama som videla, čo Casper spravil môjmu bratovi. Danielovi som popriala dobrú noc, dala som si teplú sprchu , odložila som veci na jazdenie a skočila do postele. Chcela som zaspať ale celú noc som sa iba prevalovala v posteli. Nad ránom, asi o šiestej mi zazvonil mobil. Zdvihla som a zo zívnutím som odpovedala.
,, Áno? "
,, Ahoj C! Ty Kayla, prepáč že ťa budím len som sa chcela spýtať ako sa máš a či nemáš dnes čas. "
Potešila som sa.
,, Jasné Kayla, mám. Prídeš sem?"
,, No, môžeme sa stretnúť na našom oblúbenom mieste v centre? Budem tam... "
,, Okej som tam za 10 minút, pá!!"
Naše oblúbené miesto je jeden perfektný obchod presne v strede centra.
***
Kayla ma čakala pred obchodom. Išli sme si kúpiť neaké veci. Kayle som povedala o všetkom čo sa mi stalo, presne tak ako Milesovi, az na to , že som jej pridala ešte ďalšie novinky. Spýtala som sa jej, čo mám robiť.
,, Podla mňa s nimi choď na neaké to rande a potom uvidíš, ktorý je ten pravý. Aj keď, ten Daniel... Ako vyzerá? Je milý, či je to podobná povaha ako Casper? Toho poznám, veď on tam chodí tak isto ako my. Dokonca o rok dlhšie. " zachichúňala sa.
,, Oooch, ale čo mám robiť so Skyom? " vydýchla som si.
,,Ten nech sa láskavo od teba zdrźí, lebo ja osobne mu prídem rozbiť držku! "
,, Kayla! " vykríkla som na ňu zhrozene.
,, No čo? "
,, Takto sa budúca právnička nemá správať. "
,, Lenže ja nechcem byť právnička. Nikdy som nemohla robiť to, čo ma baví, pretože keď si rodičia niečo zmyslia , tak sa im to nedá vyvrátiť. "
,, Chápem ťa. Nechcela by som mať tvojich rodičov. Bez urážky..."
,, To nič, C. "
S Kaylou sme pobudli takmer celý deň. S nákupnými taškami, preplnenými vecami som sa vrátila na intrák. V izbe som si ich všetky uložila a poukladala na miesto. Daniel tu nebol. Hmm... Zvláštne. Asi si išiel zaplávať. Niekto zaklopal na dvere.
,, Ahoj Courtney. Ehm... Ja... Prišla som sa ti ospravedlniť. Vieš, mohla som ti povedať o mne a Skyovi. " vravela Roxy.
,, To je v pohode, už sa nehnevám. " usmiala som sa na ňu.
,, No a chcela by som ťa pozvať na párty, ktorú síce organizuje naše trio blondez ale bude to v jedálni, takže sa nemusím strachovať veď vieš čoho... "
,, Áno viem. A áno pôjdem tam. Ideš so Skyom? "
,, Nie, chcem abh sme išli len my dve. A aj Miles, veď teoreticky sa aj on ráta za babu. " zasmiala sa.
,, Nebuď naňho taká. " žmurkla som na ňu. Na znak priatelstva sme sa ešte objali a išli spolu do jedálne na večeru. K nášmj stolu si prisadol Daniel. Prišiel Sky a sadol si vedla Roxy na stoličku. Začal sa jej hrať s vlasmi a niečo jej šepkať do ucha. Už je to zrejme verejné. Zmraštila som nad nimi nos. Našťastie si ma nevšimli. Hnus. Ako spolu môžu chodiť? Niekto si prisadol po moju pravicu. Otočila som a a div mi nevypadli oči z jamôk. Čože?
,, Ahoj, Casper... Čo ty tu? " spýtala som sa. Daniel sa naňho zamračil. No úžastné. Teraz sa mi tu ešte povraždia.
,, Kočka, kto je to? " opýtal sa Casper so zachmúrenou tvárou. Sky si ho všimol a naznačil mu že ho podreže. Prevrátila som očami. Sky nakoniec nemal sadru iba dlahu a mal mierne vykrútenie zápästia. Casper mal bohužial pekný fialový monokel.
,, Nechceš neaký make-up, aby si si zakril ten monokel? "
,, Nie, Kočka. Som na seba hrdý. A naviše som stále sexy. " pri tom na mňa žmurkol. Usmiala som sa. Chcela som sa nahnúť bližšie k nemu a ochutnať jeho pery, no niekto si odfrkol. Potriasla som nad sebou hlavou a otočila sa k Danielovi.
,, Tak pre tohto namysleného debila si ma odbyla? "
,, Neodbyla som ťa. "
Znovu si odfrkol.
,, To je ten tvoj spopubívajúci? " zaujímal sa Casper.
,, Áno je. " vstala som a išla som preč. Nemienila som tam s nimi zostať.
***
Noc bola tichá. Nikde nekvákali žaby a ani necvrlikali cvrčkovia. Čudné.
***
Ráno bolo ešte čudnejšie. Daniel sa so mnou nebavil, Roxy a Sky nikde neboli, Kayla nedvíhala a Casper sa určite niekde zašíval. Chcela som si ísť zaplávať ale rozmyslela som si to. Išla som za niekym, kto si ma vždy vypočuje a bude tu pre mňa v ťažkých chvílach. Za mojou Serafínou. Na sebe som mala tk čo vždy, keď som išla jazdiť. Čierne jazdecké čižmi, čierne nohavice aj čiernu prilbu na jazdenie a červeno-čiernu kockovanú košelu. Toto som nosila vždy, meď som si išla zajazdiť. Bolo mi jedno že vonku je plus 45 stupňov. Nič ma neodradilo od mojej krásnej bielej kobyli. Už som bola takmer pri stajniach , keď som započula kroky. Nepatrili mne. Kroky zrýchlili. Niekto utekal. Určite mal namierené ku mne. Nevedeka som, kto to je. Sto percentne to nebol nik, koho by som spoznala, pretože to by sa už ozval alebo by na mňa zakričal. Začala som bežať. Ten niekto sa rozbehol ešte viac. Už som bola pri stajniach. Bože len nech sa nezaseknú tie dvrere ako to majú vo zviku. Našťastie povolili. Vbehla som dnu. Tam na mňa niekto vyskočil a strčil ma do sena. Ležal na mňe. Už som otvárala ústa, že zakričím, ale on mi zapchal rukou ústa. Vedela som, že je tk chlap, žena by to nedokázala.
,, Pšššt, Kočka , to som ja. "
Casper? Čožeee?
,, Niekto ťa sleduje, tak ticho. "
Už viac som sa nevspierala. Do stajní vbehol muž v stredných rokoch. Zbadal nás. Casper sa aj so mnou postavil.
,, Čo od nej chcete? " začal ráznym hlasom.
,, Nechceme od nej nič. Chceme ju. A ty nám ju dáš. Inak... "
,, Ani ma nehne. Inak čo? Zastrelíte ma? " začal sa Casper smiať. Smiech ho však prešiel , pretože muž skutočne vytiahol pištol. Pre boha! Začala som pišťať. Z očí mi už tiekli slzy. Muž ju namieril na Caspera.
,, Keď je to nutné. "
¶¶¶
Ahojte, nezvyknem k mojim kapitolám nič píať, no teraz som sa rozhodla inak. Baví ma písať sem túto knihu, no neviem či sem mám pridať aj ďalšiu kapitolu, keďže vám sa asi nepáči... Ak chcete aby som pridala ďalšiu kapitolu, alebo aby som niečo zmenila, napíšte kommenty alebo dajte voty. ;) možno si z toho niečo zoberiem. MOŽNO.
YOU ARE READING
Môj intrákový život
FantasyCourtney Heather Priceová.... Obyčajné dievča, ktoré si žije svoj nudný život na internátnej škole so svojimi priatelmi... No jedného dňa sa všetko zmení.... Problémi.... Láska.... Rodina.... Keď si myslí, že je z toho už vonku, mýli sa a príde ďal...