Čaute, tútk časť venujem všetkým, ktorý si to prečítali a dali votes. Som rada, za vyše 100 pozretí...
Daniel na to nič nepovedal. Potrebovala som sa vyspať. Zajtra má mama pohreb...
***
Na pohrebe nás z rodiny moc nebolo. Boli sme tu ja, Sky, naša teta s deťmi a maželom a naša starká. Až teraz som si uvedomila, že keby skm Skya udala, nešla by som do decáku ale buď k starkej alebo k tete. Možno to ešte niekedy využijem. Možno... Mala som na sebe čierne tielko, čiernu sukňu, čierny klobúk a čierne topánky. Pieklo na mňa slnko, no kôli mame som to vydržala.
Po pohrebe mala byť večera na počesť zosnulej ale ja som sa na to naozaj necítila. Kráčala som po chodníku k môjmu autu.
Nštartovala som a čo najrýchlejšie odtial vypadla. Rozhodla som sa ísť dnes za Serafínou. Nepôjdem však do výbehu alebo tam do lesa. Pôjdem s ňou po polnej cestičke do mesta. Máme šťastie. Na koňoch sa môže jazdiť aj v meste. Samozrejme, sú aj vyhradené miesta, kde s koňmi nesmieme, ale tie už dobre poznám.
Po asi troj hodinovom cvale som sa vrátila späť do stajní. Ako vždy, som Serafínu očesala a vyčistila som jej aj výbeh. Pobozkala som ju nad jej ňufák a šla som preč. Po ceste som si dala dolu prilbu aby sa mi prevetrali vlasy. Vo svojej izbe som si dala dlhú sprchu a zatial, čo sa mi sušili vlasy, som si zapla pokec. Mala som RP od Cama.
-čauuu, ako? --Fajn, ty? A ináč ahoj... :) -
-dá sa to... Ozaj, chcel som sa ťa spýtať , či si nechodila na základnú školu Raynoldská ? -
-Hej chodila, odkial vieš? -
-Courtney! Bože až teraz nedávno som si spomenul na siedmu triedu... Pamätáš si ma? To som ja, ten tajomný čudák Cam. -
-Ježiši nie! :D XDD Nevrav, že si to ty Cam , lebo ťa asi uklincujem!-
-Tak ja ti to nepoviem... -
-Och Cam! Tak dlho som ťa nevidela! Chodil si s nami dva roky do školy a potom si odišiel...-
-Viem, prepáč. Ale je to fajn, že sa uvidíme, nie? -
-Samozrejme, teším sa! :) -
-Aj ja. A nevimeníme si čísla? Moje som si zmenil už dávno... -
-Jasné-
Vymenili sme si čísla a rozlúčili sme sa. Vlasy som už mala suché. Natiahla som si svoje čierne roztrapkané šortky a kriklavo-ružový croptop. Áno viem, nosím vela kriklavých vecí... Vbehla som do chalanského internátu. Rozčapila som dvere Casperovej izby. Šak prečo nie...
,, Čo je, Kočka? "
,, Je tu Arleen? "
,, Nie. Išla plávať. "
Zabuchla som dvere a netuším prečo, vrhla som sa naňho. Presnejšie som podišla k posteli a zhodila som ho. Potom som si mu obkročmo sadla na kolená. On to využil , chytil ma za vlasy a pritiahol si ma k sebe. Jeho bozky boli vášnivé ako vždy. Znovu sa ocitol na mne. Mala som rada, keď som cítila jeho váhu na svojom tele. Zvliekol mi môj crop top, ja jemu zase tričko. Niekto otvorik dvere. Rýchlosťou blesku som sa od neho odtiahla.
,, Eh! Prepáčte ja.... Som nechcela." ospravedlňovala sa Arleen.
-Casper-
Do piče, vždy keď sme sa na to s Kočkou chystali, nás niekto prerušil. V tomto momente som preklínal svoju sestru.
,, Arleen, čo chceš? " spýtal som sa jej.
,, Ále, nič braček. Nechám vás. "
,, Nie, nemusíš. Ja pôjdem. " povedala Kočka. Toto spravila vždy, keď nás niekto pri tom vyrušil. Arleen si prišla po kefu. Ako inak... Vždy robí úplné kokotiny. Kašlal som na to. Ja viem že si o mne teraz myslíte, že som perverzák a Kočku chcem len pretiahnuť, ako každú inú, no ono to tak nie je. Ani neviem vysvetliť prečo. Proste s ňou mi je tak super. Vybodol som sa na všetkých a zaspal som.
-Arleen-
Bola strašná sranda vidieť môjho brata s tou babou... Courtney. Takmer som sa neovládla a nezadržala som smiech. Videla som dosť zaujímavú vec a to som si išla len pre kefu! Ešte aj teraz sok sa na tom zabavala. Videla som ako môj nevlastný braček prekrútil očami a kahol si do postele. Asi bol už unavený. Bohvue čo tu spolu robili. Ale nevyzerali tak... Vyzerali, akoby sa na to len chystali. Bože ! Práve rozmýšlam, ako by to robili. No fuuuj!! Rozhodla som sa, že sa prezlečiem a zájdem za tým sexy Danielom. Vyzerá vážne bombovo. Áno pôjdem za ním! Rozhodla som sa.
-Courtney-
Ako vždy, keď sme to chceli s Casperom uribiť, nás niekto prerušil. No čo už. Bola som v izbe. Asi zavolám von Daniela. Už som sa chystala prehovoriť naňho ale do našej izby vtrhla Arleen.
,, Ahojte. " pozdravila nás. Kývla som jej na odzdrav.
,, Kôli čomu si tu, Arleen? " opýtal sa jej Daniel s úsmevom na tvári.
,, No ja ehm... Chcela som sa ťa spýtať či by si... No niekam nešiel? "
Mierne sa jej triasli kolená a červenala sa.
,, Jasné, prečo nie? Veď Courtney mi aj tak nedá šancu. " žmurkol na mňa.
,, Ehm... Po tom, čo som videla v našej izbe... " začala no Daniel ju prerušil.
,, Nemusím to vedieť, tak poď. " povedal a chytil ju okolo ramien. Otvoril dvere a vyviedol ju z izby. To prečo mi spravila? Trochu som posmutnela. Zaspala som. Kašlať už na to, ráno bude lepšie.Ahojky, čauky, mňauky , hauky!!! Som strašne šťastná! Chcem sa vám velmi poďakovať na vyže sto pozretí a za 22 votes! Ste úžastný :D
Inak, chcete aby sa Courtney vyspala s Casperom alebo s Danielom? V budúcich častiach, príde Cam...
Ďakujem ešte raz a ak sa vám páčilo votes alebo aj komm poteší.
YOU ARE READING
Môj intrákový život
FantasyCourtney Heather Priceová.... Obyčajné dievča, ktoré si žije svoj nudný život na internátnej škole so svojimi priatelmi... No jedného dňa sa všetko zmení.... Problémi.... Láska.... Rodina.... Keď si myslí, že je z toho už vonku, mýli sa a príde ďal...