Prerívane som dýchala a zvierala som sedadlo ako o život.
,, Cas... Casper. " pípla som po tichu.
,, Áno, Kočka? "
,, Ja... Bojím sa. "
,, To je v poriadku. Pozeraj sa mi do očí. " chitil ma za ruky. Stále som mu pozerala do očí. Potom sme sa začali bozkávať. Keď sme sa od seba odtiehli , lietadlo už bolo vo vzduchu a letelo.
,, Och. Ďakujem Cas. " usmiala som sa naňho.
,, Hoci kedy. " žmurkol na mňa. Tak na to, že som sa bála som let prežila super. V hale sme si objednali taxík, ktorý nás priviezol do prístavu a tam sme čakali na trajekt. Nastúpili sme a ja som si išla kúpuť nanuk, lebo mi bolo už hrozné teplo. Keď sme po dvoch hodinách konečne zastavili, bola som rada. Kufre sme niesli v rukách, keďže sme nešli autom... Nemohli sme, veď sme šli lietadlom. Zavolali sme si taxík, tak isto, ako aj pred tým.
-v apartmáne-
Náš apartmán bol dosť luxusný dom. Mali sme výhlad na more a z druhej strany sme mali výhlad na krásnu záhradu a za ňou ovocný sad. Mňam. Normálne som dostala chuť na šťavnatý melón alebo hoci čo iné. Spalňa bola mega velká. Postel bola vysoká a mäkkučká. Zvalila som sa na ňu, pretože som bola vyčerpaná z tej dlhej cesty. Casper nasledoval môj príklad. Na dobrú noc sme sa pobozkali a v objatí sme zaspali.
-Roxy-
Spala som vo svojej izbe v jednej posteli s Arleen. Síce som vravela, že sa presťahujem do bývalej Courtneynej izby, ale bála som sa Daniela. Áno bála som sa ho, pretože udrel Courtney. Aj Sky ju udrel ale to bolo iné. Jasné , že si to ani raz nezaslúžila, no Sky mal aspoň takú výbušnú povahu. Daniel bol vždy iný. Bol taký milý a príjemný... Nepredstavoval hrozbu. Asi chce dopadnúť ešte horšie , ako dopadol. To, čo sme mu spravili bol nápad Arleen. Musím uznať, to dievča má vkus. Pomaly sa už aj ona preberala. Bez Courtney to tu nebude ono. Chýba mi a to len včera odišli.
,, Dovré ráááno Roxy. " zívla Arleen.
,, Aj tebe dobré, Arleen. " usmiala som sa na ňu.
,, Čo chceš dnes robiť? Mohli by sme ísť aj s Milesom niekde von." navrhla som.
,, Jasné, to bude super! " zvolala.
,, Okej, tak sa obleč a poď, pôjdeme za ním. "
Obliekli sme sa, umyli sme sa a vyšli sme von.
-Courtney-
Ráno som sa zobudila. Casper ležal vedla mňa. Bol zlatý, keď spal. Zobrala som si svoj mobil a cvakla som to. Našťastie sa nezobudil. V kúpelke som sa osprchovala a obliekla som sa. Vyšla som von do izby. Casper stále spal, tak som zbehla dolu do kuchine a pripravila som nám raňajky. Najedla som sa a po chvíli dolu zišiel aj Casper.
,, Dobré ránko Cas! " usmiala som sa naňho.
,, Aj tebe, Kočka. " tiež sa usmial. Mala som rada ten jeho krásny úsmev, no tá prezívka mi liezla už na nervi.
,, Mohol by si ma tak prestať volať? " opýtala som sa ho, ale normálne.
,, Nie. Mne sa to páči. Sedí to k tebe. " žmurkol na mňa. Zasmiala som sa. Doobeda sme sa kúpali v mori a na obed sme šli na pizzu, dolu do reštaurácii. Bolo to výborné. Boli tu aj mičičky, ktorým sme dali šunku. Boli také prítulné, že som nrmohla odolať. Jednu som si dala na svoje strhná a ona sa tam usadila. Priadla a ja som jej ponom ešte dala kúsok šunky. Hladkala som ju pod bradou. Potom sme s Casperom išli naspäť do domu. Keď odomkol dvere, zdvihol ma a prehodil si ma cez rameno.
,, Čo to robíš? " smiala som sa.
,, Uvidíš. " odpovedal mi jedným slovom. Akože super no... Prešiel do našej spálne. Zhodil ma do posteli a... Začal ma štekliť. Debil. Smiala som sa a kopala som, aby prestal, no to nepomáhalo.
,, Cas, prestaaaaaň! " zakričala som naňho.
,, A čo keď nie? "
Zamračila spm sa naňho. Neodpovedala sok mu, pretože som nevedela, čo bude, keď môj rozkaz, ehm prosbu nesplní. Zachránilo ma zvonenie môjho telefónu. No to som nečakala, že kto mi volal.
Tak a po ďalších sto rokoch konečne nová časť!
Je neskutočné, že už to videlo tolko vela ludí! Ja vám všetkým velmi pekne ďakujem za vaše hlasy a za čítania. Ste proste super 😘
Aké sú vaše pocity? A čo si myslíte, že kto volal Courtney?
Ďalšia časť bude..... Pfff netuším. Ale musíte ma chápať, som chorá a nie je to moc príjemné... :(
Votes/komm vždy poteší.
VOUS LISEZ
Môj intrákový život
FantasyCourtney Heather Priceová.... Obyčajné dievča, ktoré si žije svoj nudný život na internátnej škole so svojimi priatelmi... No jedného dňa sa všetko zmení.... Problémi.... Láska.... Rodina.... Keď si myslí, že je z toho už vonku, mýli sa a príde ďal...