16.kapitola

179 22 5
                                    

Sky ma objal. Priskočila som k balkónu a naklonila som sa. Pozrela som sa dole a... Naplo ma. Vyvracala som sa. Blé. Bolo tam Danielovo telo, celé rozplacknuté. Organy boli vonku a všade bola krv.
,, P... Pane bob...b... Ože. " šepla som. Sky sa tiež naklonil a vytreštil oči.
,, To... T... T... O som spr... Sprav... Vil ja. " zašepkal a všimla som si strach , v jeho očiach. Rýchlo sme odtial zdrhali. Ukludnila som ho a on sa potom vrátil do svojej izby , to predýchať. Ja som vyšprintovala do Casperovej izby a po ceste som nabrala Milesa, Roxy a Arleen a všetko som im povedala. Riaditel zistil, že Daniel spadol a trochu histeričil, no školu našťastie nezavreli. O dva dni Daniela pochovali a mi sme podpálili jeho auto, aj všetko, čo po ňom zostalo, aby sme sa zbavili spomienok naňho. Držala som zápalku a odhodila som ju tam.
,, Zbohom Daniel... " zašepkala som, lebo som si ho už nechcela pripomínať
Ale bolo to zbytočné, pretože spomienky vám navždy zostanú. Vrátili sme sa do našich izieb. Moju starú obsadila Arleen a ja som bývala v Casperovej. Sky sa dal znovu dokopi s Roxy a boli spolu zlatý. Priala som im to, pretože som vedela, že Sky už ani jej a ani mne neublíži. Otec zostak zavretý na psichyjatrii a ak ho vôbec pustia, bude to zázrak, ale mne ani Skyovi zato , čo spravil nechýba.
Neverím, že prázdniny prešli tak rýchlo, ale to mi nevadí. So Skyom som sa udobrila a odkedy Daniel umrel, s Casperom máme krásny vzťah. Oznámili sme to aj jeho otcovi, ktorý najprv nechápal, že jeho syn má skutočný vzťah, ale potom nám pogratuloval.
Nikoho do našej bandy nepúšťame a sme šťastný. Pretože my sme teenageri. Šialený, milujúci, bláznivý, milý , všemohúci a neporazitelný. A tak to aj ostane... Navždy.
Asi vás nepoteším, ale aj toto je koniec... Neukameňujte ma prosím! 😢 dúfam že sa vám tento môj príbeh páčil a je to skoro 300 ludí, čo to čítalo, tak ďakujem! 😉
Votes/komm, ako vždy, naposledy, ahojte!! A pridám ešte ďalšiu kapitolu, kde budú fotky, že kto ako vyzerá...

Môj intrákový životDonde viven las historias. Descúbrelo ahora