3.kapitola

440 27 2
                                    

Zvreskla som a oni ma zbadali. Zdrhla som odtial, no už bolo neskoro. Videla som z nich všetko. Fujky! Vbehla som do izby. Ignorovala som Danielovu otázku. Do izby mi vbehka Roxy.
,, Heather..."
,, Ako si mohla? " prerušila som ju. ,, Je to môj brat! Mohla si mi to povedať... Od kedy ste vlastne spolu? Alebo spolu len spávate? Prečo o tom nič neviem?! " kričala som po nej.
,, Nechceli sme, aby si to vedela..., vieš ja cítim, že medzi mnou a tvojim bratom niečo je. "
Pokrútila som hlavou.
,, A ja cítim, že medzi tebou a mnou už nič nie je. "
,, Ale Heather... " v očiach sa jej zaleskli slzy.
,, Nie, vypadni! " zrúkla som a ona s pišťaním odyšla. Až potom mi došlo, čo som spravila. Chúďa Roxy... Rozvzlikala som sa. Pozrela som sa na Daniela a už som plakala. Objal ma. Položila som si hlavu na jeho hruď a vyplakala som sa. On ma utešoval, že všetko bude v poriadku. Samozrejme že nebude.
,, Určite sa to vyrieši. Stačí len..."
,, Daniel... Ach, Daniel. " šepkala som. Nevedel síce dopovedať vetu ale to mi teraz nevadilo. Dodával mi útechu. Zdvihla som k nemu hlavu. Pery sme mali len niekolko centimetrov od seba. Po chrbte mi prebehli zimomriavky. Boli však príjemné. ,, Prepáč, Daniel. Nemala som právo byť na teba arogantná. Bol si na mňa tak milý a... "
,, To stačí." povedal a pobozkal ma. Bolo to príjemné. Taký jemný bozk som ešte nezažila. Chcela som viac. Ruky som mu omotala okolo krku. Bozkávali sme sa v tesnom objatí až dokým sa neotvorili dvere našej izby. Odtrhla som sa od neho. Vo dverách stál Sky.
,, Čo si urobila s Roxy? Prečo plače a kto ti dovolil včera ísť preč? " bol naštvaný.
Daniel radšej odyšiel z izby.
,, Dovolila som si to sama, aby si vedel. Neviem, čo si nepochopil na tom, že mi nemáš čo rozkazovať. A to vy ste spravili mne to, že ste mi to nepovedali. Pre boha , veď ty si môj brat a ona moja kamoška! Ako ste mohli? "
,, To nie je tvoja vec. Ospravedlň sa jej. Nemusíš predsa vedieť všetko. "
Tak toto ma dostalo.
,, Ani ty!! Ty sa nemáš čo do mňa starať! Keď to robím ja tak je to zlé, čo? Al keď to robís ty tak je to v poriadku? Zmiznite mi všetci z očí! Aj ty aj Casper aj Roxy a aj Daniel!!!" kričala som. Sky sa pobral a odyšiel. Skočila som na postel a zaspala som. Ráno som išla za jedinou osobou, ktorá mi mohla zlepšiť náladu. Za Milesom.
,, Čo sa stalo, zlatko? " spýtal sa ma, keď som priška do jeho izby zo smutnou tvárou.
,, Roxy spala s mojim bratom. "
,, Och, zlatko. Viem aké to pre teba musí byť ťažké. "
Chabo som sa naňho usmiala. Pristúpil ku mne a objal ma. Objatie som mu opätovala ako vždy, pretože viem, že od toho nič nečaká. Tak isto to platí aj s prezívkou, ktorou ma volá. On jediný ma asi chápe. Mám ho hrozne rada. Zhovárali sme sa. Našťastie sme mali súkromie, lebo jeho spolubývajúci je na dovolenke. Milesa som lutovala , ptetože sa s ním nikto necgcel delit o izbu, kôli tomu že je gay. Tento je našťastie tiež gay, takže mu to neprekáža. Nechodia spolu ale dobre spolu vychádzajú. S Milesom som bola celý deň. Naobedovali sme sa v jedálni a poobede sme išli do stajní. Mala som svoju kobylu, bola som hrozne šťastná, že mi ju rodičia kúpili. Volala sa Serafína a je celá biela. Natiahla som si jazdecké nohavice, čižmi a dala som si prilbu. Serafíne som dala svoje aj jej oblúbené čierne sedlo. Miles si zobral žrebca menom Ziggi. Na koňoch sme mohli jazdiť vo výbehoch ale aj v lesných cestičkách za nimi. Vybrali sme si les. Zobrali sme si aj deku a košík s jedlom a pitím, aby sme si mohli spraviť piknik. Cválali sme po lesnej čistinke a ja som si vychutnávala vôňu lesa. Počula som šum potoka. Vrabce štebotali a ja som mulovala tie zvuky aj vône. Prišli sme na lesnú čistinku. Koňov sme priviazali o strom, nech sa napasú. My sme roztiahli deku a sadli si. Rozložili sme jedlo. Dala som si jahody. Namáčala som si ich do cukru. Mňam. Boli sladké. Miles si dal sendvič a zapíjal ho flaškou Mountain Dew. Ja som si zobrala plechovku diétnej coly. Odpratali sme jedlo a lahli sme si na deku. Usmievala som sa. Dala som si dole prilbu, aby sa mi nespotila hlava.
,, Čo máš v pláne robiť s tým všetkým? "
Spýtal sa ma Miles, keď som mu vyrozprávala všetki od Danielovho príchodu, cez Casperove chúťky na mňa až po včerajší ako to nazvať... Incident? Kone sme zobrali napiť ku potoku a potom sme išli naspäť do školy. Cválali sme. Prilbu som mala v ruke aj s uzdou. Vietor mi prefukoval vo vlasoch.
,, Čo tak si dať preteky? " spútak sa ma Miles.
,, Jasné, rada. " prikívla som. Nasadila som si prilbu a pohnali sme kone vpred. Pred výbehy sme docválali naraz. Zasmiali sme sa na tom. Už dlho som sa takto nesmiala. Ďakovala som Milesovi za to, že ho mám. Odložili sme kone. Serafíne som vyčistila box a učesala srsť. S ňou som sa mohla kludne porozprávať , počúvala ma a nikdy nenamietala. Miles odyšiel predo mnou. Kráčala som v tmavel intrákovej chodbe. Rozopla som si košelu, takže mi bolo vidieť podprsenku. Zrazu ma niektk zo zadu objal.
,, Kočka, v šere tmy ti to pristane." pošepol mi Casper do ucha. Rozbúchalo sa mi srdce. Znovu som v tele cítila tú horúčavu. Nie zimomriavky ako pri Danielovi ale spalujúcu horúcu túžbu. Bože, čo to trepem?!
,, Nechaj ma. " vytisla som zo seba. Prelamoval sa mi hlas
,, Ale no... Nebuď taká. Ty vieš že ma to potom k tebe ťahá. "
,, Fuj, Casper. Si nechutný. " odtiahla som sa od neho.
Nepomohlo to, pretože si ma k sebe pritiahol a začal mi perami prechádzať po krku a klúčnej kosti. Pobozkal mi ušný lalôčik a jemne mi doň zahryzol. Z hrdla sa mi vypustil slastný vzdych. Perami mi teraz prechádzal z krku na líce. Otočila som sa k nemu. Lepila som sa naňho. Pritisol ma o stenu. Nebolo ti ako bozkávať sa s Danielom. Toto bolo niečo úplne iné. Bolo to drsne vášnivé. Rukami ma držal za moje obnažené boky. A potom som zbadala ako Casper letí. Narazil do protilahlej steny. Au.
,, Ty sviňa! " kričal po ňom Sky a vrazil mu päsťou. Oooch bože! Čo mám robiť?
,, Sky, prestaň! " okríkla som ho. Chudák Casper. Určite bude mať pod okom poriadny monokel.
,, Ty zasraný nadržaný fas!! Vyšklbem ti ten tvoj úškrn z ksichtu! "
,, Sky!! PRESTAŇ!! "
,, A ty? Ty máš šťastie že som sem pribehol inak by ťa tento idiot pripravil o penenstvo! "
,, Po mne ty nekrič! A to je moja vec!! Zaujímavé, že ty si o to mohol pripraviť Roxy, čo? "
,, O Roxy už drž hubu! Všetko je to tvoja vina! " vykríkol a strelil mi facku. Spadla som na zem.
,, Ty si hovoríš brat?! " zrúkol po ňom Casper. Bože rečo ja? Zahnal sa po ňom a zvalil ho na zem. Vykrútil mu ruku až mu praskla. Sykla som. Sky ma za to zabije. Casper mi pomohol na nohy.
,, Nič ti nespravil? " spýtal sa.
,, Okrem tej facky nič. Prepáč je to moja vina. Dúfam že nebudeš mať monokel. " povedala som.
,, O mňa sa nestaraj. Má štastie že som mu zlomil len ruku. Mohol by som byť aj ja tak naštvaný ale ja by som ruku na svoju sestru nedal. " oznámil. Videla som mu hnev v očiach.
,, Ty máš sestru? "
,, Áno. Síce ju má otec s inou ženou, ktorá ju porodila a hneď na to zdúchla ake mám ju rád. Volá sa Arleen a tento rok tu bude prváčka. Poďme odtialto. "
Pobrali sme sa preč. Sky skučak na zemi. Casper ma pred dvrami mojej izby chytil za ruku a pobozkal. Vraj na "rozlúčku" a nechal ma, nech si oddýchcnem.
Asi to ani nebude možné.
,, Kde si bola? Čo ti kto spravil? " vystrašene sa pýtal Daniel.
,, Nikto nič. Bola som s Milesom na koňoch v lese a konár mi pleskol do tváre. " zaklamala som mu.
,, Vieš Courtney, trochu som premýšlal o včerajšku a zistil som že by sme mohli byť spolu..."
Och, len toto nie!

Môj intrákový životTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang