7.kapitola

231 23 0
                                    

Daniel ma hladkal po vlsoch. Áno tak som sa zobudila...
,, Ahoj. " pošepol mi.
,, Dobré ráááno" zívla som.
Zatvorila som opäť oči. Daniel asi niekam odišiel. Ponorila som sa do spánku.
Kráčala som po akomsi tmavom útese. Šla som ďalej ani neviem prečo. Niečo zašuchotalo. Útes sa zosypal a ja som padala. Padala som , padala a padala.
Zrazu som sa strhla som spánku, pretože ma niečo oblialo. Lapala som po dychu. Bola som celá mokrá.
,, Daniel! Ja ťa zabijem! " zakričala som.
,, Toto stálo za to! " smial sa. On ma oblial s ladovou vodou! Oooch! Zoskočila som z postele. Prezliekla som sa do suchého.
,, Kam ideš? " spýtal sa ma Daniel, keď som bola pri dverách.
,, Za Milesom. "
,, Okej, ak by si ma hladala, nájdeš ma v bazéne. "
,, Fajn. " vybehla som von. Utekala som na chalanský intrák. Zašla som za roh a.. Zvrueskla som, pretože ma znovu oblial. Pozrela som a, kto to bol.
,, Casper, toto je už dnes druhý krát!"
,, To nevadí. Stálo tk za ten pohlad! "
,, Niečo podobné mi povedal aj Daniel, keď ma tak krásne zobudil. Veď nie je velká noc! "
,, To je jedno. Je teplo. "
,, Och, jaj! Ako mám ísť teraz za Milesom? "
,, Požičiam ti tročko, poď so mnou. " povedal a ja som kráčala za ním. Ocitli sme sa v jeho izbe. Upravovala som si vlash do drdolu.
,, Ehm Casper? " spýtala som sa, keď som zistila, že si nedočiahnem rozopnúť gombíky na šatách.
,, Áno, Kočka? "
,, Rozopneš mi šaty? "
Zasmial sa. Ako fakt "super"...
,, Na čom sa smeješ?! " zahundrala som so sponkou v ústach.
,, Vedel som, že budeš chcieť aby som ťa vyzliekol ale myslel som, že to bude v inej situácii a niekde inde, možno by sme si dali predohru, pri ktorej by som ťa urobil. Ako nie že by mi vadilo vyspať sa s tebou v mojej izbe, mám to tu celkom okej ale... "
,, Bože Casper! Ty perverzné prasa! " zasmiala som sa, keď som ho přerušila. ,, Nedočiahnem si na všetky gombíky. Rozopneš mi ich prosím ťa? " vysvetlila som mu.
,, Jasné. Ehm... Tak žiadna predohra? "
,, Možno... Neviem... Bože čo to trepem? " čudovala som sa. Prišiel ku mne. Rozopol prvý gombík. Potom druhý. Tretí, štvrtý, piaty... Už rozopol aj posledný. Šaty som pustila, keď si ma k sebe pritiahol. Padli mi dole. Stála som tam, opretá o jeho hruď len v spodnen bielizni. Cítila som sa trápne, že som si nedala nohavičky a podprsenku z jednej súpravi.
,, Myslel som si, že si krásna ale netušil som, že až tak. " pošepol mi, pri bozkávaní môjho krku. Začervenala som sa. Zasmial sa.
,, To som až taký neodolatelný, že sa pri mne červenáš? "
Dočerta všimol si to! Zaćrvenala som sa ešte väčšmi. Otočil si ma k sebe. Chytil mi moju tvár do jeho dlaní a spojil naše pery. Chytil ma za stehná a vyšvihol si ma hore. Nohami som mu obopla pás. Začal cúvať k posteli. Lahol si na ňu. Bola som na ňom. Stále sme sa bozkávali. Teraz som sa ocitla pod ním. Vzdychla som, keď mi bozkával brucho a stehná. Cítila som na sebe jeho váhu ale nevadilo mi to. Potom mu zazvonil mobil.
,, Do piči! " zanadával, lebo mi už rozopínal podprsenku. V duchu som sa na tom zazmiala.
,, Áno otec? " ozval sa Casper do telefónu.
,, Nie otec."
,, Áno pôjdem po ňu. " už prevracal očami. Usmiala som sa naňho.
,, Čo sa deje? " opýtala som sa, keď zložil.
,, Ále, Arleen presunuli let. Príde o dvadsať minút. Musím ísť po ňu. "
,, Nevadí, aj tak som sa chystala za Milesom. Ehm... Požičiaš mi to tričko? "
,, Jasné. " vytiahol zo skrine neaké biele tričko a hodil mi ho.
,, Je dlhšie, takže sa nemusíš báť." vysvetli mi. Prikívla som. Natiahla som si ho. Bolo mi po stehná, takže to bolo okej. S Casperom som sa rozlúčila a išla som do Milesovej izby.
,, Ahooooj! " zvolal nadšene Miles, keď som sošla do izby.
,, Ahoj, Miles. " usmiala som sa.
,, Émm... Zlatko? Čo to máš na sebe. "
,, Casperovo tričko, pretože ma oblial vodou. Dnes už druhý krát."
,, Aha. A kde máš svoje oblečenie, ktoré si mala na sebe pred tým? " spýtal sa ma. Až vtedy mi to trklo. Vybehla som z izby a utekala ku Caslerovým dverám. Boli zamknuté. Do čerta! No nič , pôjdem si po ne potom. Zbehla som naspäť za Milesom. Otvorila som dvere. Zakrútila sa mi hlava a odpadla som.

Môj intrákový životTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang