9.kapitola

203 24 0
                                    

Ráno sme sa zobudili a všade bol bordel. Ako inak, veď boh vie čo sme robili. A to sme ani nemali vypité a na nič si nepamätám! Zasmiala som sa. Všetci ostatný už spali. Zobraka som svoj notebook a ako zvyčajne sa prihlásila na pokec. Mala som novú RP. Hm.

-Ahoj, áno to som ja. Inak ako sa voláš? Ja som Cam Thorsson. -

-Ahoj, som Courtney Heather Priceová. Áno viem, dlhé meno no čo ... -

- To nevadí, moje celé meno je Cameron, Mat Thorsson :) -

-Hih, aspoň nie som jediná :P -

-Čo robíš? -

-Ležím, čakám, kedy sa zobudia priatelia. -

-Aha. Bože, v tejto horúčave mám chuť zaliesť niekde pod zem. Alebo sa niečím obliať. Nechceš? Prinesiem vedro a oblejem ťa. :P -

- :o Len to nie! Schytala som včera dva krát, ani neviem za čo a to nie je velká noc. -

-Tak občas treba...  :D-

-Hh. Priatelia sa budia, tak idem, ahoj. -

-Čau a na akú školu to chodíš? -

-Na školu st. Will IV. , prečo? -

-Wow, na školu ma moja matka prehlásila, aká náhoda. -

-To naozaj? Hih :D -

-Hej, no choď , nech ťa nezdržujem od zábavy.  ;) -

Na to som mu už neodpísala. Ďalší chalan na škole? Hehe.
,, Dobré ráno, Kočka. "
,, Aj tebe Casper. "
Postupne vstali všetci. Poupratovali sme Casperovu izbu a mrkli sa na fb. Presnejšie na náš vymyslený profil, ktorý patril Ricky. Bolo tam vyše 50 komentárov. Začala som ich čítať.
Téda, netušila som, že ho ma tak malého.

Fíha, sex s ním je možno super, nk keď sa naňho pozriem, je mi na zvracanie.

Páni Ricky, ako si toto dokázala?

Obdivujem toho, kto to nafotil... Nemyslel som si, že ho takého a moje myšlienky sa potvrdili.

Chúďa jeho sestra! Keď s týmto musela žiť doma 15 rokov, lutujem ju...
Boli tam aj ďalšie podobné veci ale už sme to vypli. Ešte som si všimla že tie dve fotky majú okolo 240 lajkov. Na instagram sme pridali všetky ostatné. Bolo super sa mj takto vypomstiť. A možno dostaneme aj trio blondez!  Viete si predstaviť, aké super bude to, keď sa rozhádajú?  Raj pre nás!! Casper a Arleen zostali v jeho izbe. Miles šiel do svojej a ja, Daniel a Roxy sme išli na babský intrák. Roxy vošla do svojej izby. My s Danielom zasa do svojej...
                          ***
,, Vieš, mala by si zostať s Casperom. "
,, Prosím? " netušila som o čom rozpráva.
,, Myslím že by si mala chodiť radšej s ním než so mnou. On ti ponúkne viac. "
Zasmiala som sa.
,, Ach,  Daniel! Si milý ale mne nezáleží na tom, čo mi kto dá. "
,, Eh...tak prepáč. "
,, V poho. " žmurkla som naňho. Uz bol večer. Dnešok ubehol celkom rýchlo. Na obed sme mali neaký prívarok. Blé... Tuším bol s tekvicou. Vtrhok nám do izby Sky.
,, Ty vieš, kto to bol!! Ja ho zabijem!! " začal kričať.
,, Čo to... " nestihla som dopovedať, pretože mi popod nos strkal jehk mobil. ,, Jaaj toto! Videla som to na instagrame. Nevedela som že si nudista. " posmešne som sa naňho usmiala.
,, Nie som! Toto na mňa niekto narafičil a ty iste vieš, kto to bol!"
Flochla som naňho.
,, Ja o ničom neviem. A fakt netuším o čo ti ide. Veď aj tak ti ho už takmer všetky videli, nie? Nespal si náhodou s polkou školy? "
,, Prestaň, lebo ja sa neudržím a niečo ti urobím. "
,, Nie ty prestanes a ihneď! Keby otec nezabik mamu a nebol by teraz na psychyatrii, už dávno by som ťa nahlásila polícii! Ale neurobím to, lebo nechcem ísť do decáku. Ale ak mi ešte raz niečk spravíš, ak sa ma čo i len raz krivo dotkneš,  urobím to! A teraz zmizni, nemám chuť počúvať tieto tvoje kokotiny! " sotila som ho von a zatresla za ním dvere.
Čaute všetciTak máme tu ďalšiu kapitolu. Viem je nudnejšia ale aj také musia byť...  ;) čo ste dnes takéhk robili? Je náhoda to, že Cam ide na ich školu? Inak, vymyslela som si ju, takže vôbec neexistuje...
Myslíte si, že Sky ešte niečo urobí Courtney? V ďalšej kapitole bude pohreb ich rodičov. ;)
Ps. Ak sa páčilo, votes alebo kommentík

Môj intrákový životWhere stories live. Discover now