13.kapitola

211 23 2
                                    

Ahojte, túto časť venujem SaraSemienkooo, za votes. Ďakujem :)
Ráno som sa cítila príjemne. Veď som bola v Casperovom objatí. Obliekla som si svoje nohavičky, podprsenku a natiahla som na seba jeho tričko. Snažila som sa vitratiť , no zobudila som ho.
,, Kam ideš, láska? "
Wow! On ma prvý krát nenazval Kočka! Tak toto je teda úspech!
,, Odpovieš mi, Kočka? "
Hm, takže asi som sa tešila predčasne...
,, Ja si idem po kufre, do Roxynej izby. "
,, Idem s tebou, počkaj ma. Nebudeš to predsa vláčiť sama cez oby dva intráky navyše po schodoch, keďže otec nebol schopný nvrhnúť , aby tu boli výťahy. "
Zasmiala som sa. Toto na ňom milujem najviac. Vie zo všetkého spraviť humor. Podišla som k nemu a pobozkala som ho.
,, Choď sa umyť a švihni si. " povedala som a trošku som ho posotila do jeho hrudi. Po pätnástich minútach -áno rátala som to- sa Casper konečne vrátil späť. Išli sme spolu ku Roxy. Bola tu aj Arleen.
,, Ahooj! " zvolala Arleen.
Casper ma obímal jed rukou okolo pásu a ja som sa naňho pozerala.
,, Och bože Courtney! Nemusíte to tak dávať najavo! " znechutila sa zo smiechom Roxy.
,, Čože? Odkial to vieš? " zasmiala som sa aj ja.
,, Viem. Ste spolu zlatý. " vravela a objala ma. Pozrela som sa na Caspera či tomu chápe ale on iba pokrútil hlavou že nie.
,, Páni, nemyslela som si že to urobíš s mojim bratom ale.. Teším sa s tebou! " zakričala Arleen a tiež ma objala. Odkašlala som si.
,, Ehm... Baby? Je vám niečo? " zasmiala som sa znovu.
,, Níííč, len sa tešíme s tebou. " povedali obe naraz. Tak toto už bolo podozrivé.
,, Hej, priznajte sa radšej hneď, čo ste spravili. "
Pozreli sa na seba pohladom do riti! a povzdychli si.
,, Tak dobre. My traja, áno aj s Milesom sme uspali Daniela a priviazali sme ho o lampu pri futbalovom štadióne len v boxerkách. " smiala sa na tom Roxy.
,, Bože Roxy! " fakt som nevedela, čo jej mám na toto povedať. Zobrala som si - teda Casper mi zobral- kufre a odišli sme do jeho izby. Nebola som na nich naštvaná. To nie. Iba mi nebolo príjemné to, že mi o tom nepovedali. Prezliekla som sa do fialových šortiek a čierneho crop topu. Upravila som sa a išla som sa pozrieť na Daniela. Musím si tk predsa odfotiť! Bežala som po chodbe a ako inak, do niekoho som narazila.
,, Čo tu poskakuješ ako splašené kura? " opýtak sa ma asi najväćší magor pod slnkom.
,, Čo chceš Caleb?! "
,, No niečo by sa tu našlo... " ukazoval na môj zadok.
,, Bože, si vážne perverzák prvej ligy. "
Odišla som od neho čo najďalej. Prišla som k lampe, na ktorej mal byť Daniel, no nebol tam. Pff, nno čo už. Kto neskoro chodí sám sebe škodí. Boože, znela som ako naša stará , zošuverená, pribratá matikárka s hroznými vlasami, na ktorých už aj tak je plešinka. Vybodla som sa na to a vrátila sa ku Casperovi. Ten stál pred postelou a celý bol vysmiaty.
,, Čo sa ti sralo Casper? Niečo si si šňupol? "
,, Nie. Ty a ja ideme na dovolenku. ''
,, Čože? " na akú dovolenku? Ničomu som nechápala.
,, Ideme na jeden krásny ostrov. Zajednal som nám vilu. Ideme na dca týždne. Odchádzame zajtra o šiestej večer. Ideme na dva týždne. Asi si si ešte nevšimla, že už je prvý august, takže keď sa vrátime máme ešte týždeň na zábavu a potom ešte jeden týždeň na prípravu do školy. "
Stála som tam pred ním, ako úplný geco s otvorenými ústami.
,, Cas, ja ťa tak milujem! " povedala som napokon a skočila som naňho tak, že sa zapotácal do zadu a my sme sa strepali na postel. Zasmiali sme sa. Začali sme sa bozkávať. Jeho bozky mi po tele zanechávali tú krásnu a príjemnú horúčavu, ako vždy. Večer som si pobalila veci a zaspala som. Celý ďalší deň sme sa lúčili s Milesom, Roxy a Arleen. Pred odchodom som sa ešte prihlásila na pokec a napísala Camovi.
-Ahoj , Cam. Letím na dovolenku s mojou láskou, takže sa asi neozvem dva týždne papa! -

-Oh, čau. Netušil som že máš priatela ale je to super. Držím, aby ste spolu vydržali. Vieš vždy si mi bola ako menšia sestra, takže sa nečuduj, že sa z toho teším. -

-Hih, nečudujem a ďakujeme velmi pekne. Musím tak čau! -

-Ahoj-
Zaklapla som notebook a nechala som ho položený na Casperovom nočnom stolíku. Večer sme zamkli izbu a kufre sme dali do jeho auta. Nasadla som a zapla si pás. Zastavili sme na letisku. Mobil som si vypla a hodila som ho do jedného z dvoch kufrov. Casper zatial vytiahol letenky. Ukázali sme ich a prešli sme kontrolou. Na šťastie sme nepípali. Počkali sme na autkbus, ktorý nás odviezol pri lietadlo. Vystúpili sme z neho. Kufre nám odložili do batkžinovéo priestoru a mh sme si nastúpili do lietadla. Sedela som na sedadle pri okne. Práe som zistila, že mám strach z letu. No do prčic...
Tak a pridala som ešte dnes aj 13-tu kaputolu. Vue niekto, že to číslo neznášam? 😂 no nevadí... Čo na to hovoríte? Dosť skoro Courtney zistila , že strach z letu...
Ak sa vám kapitolka páčila zanechajte votes alebo kommentík ;)

Môj intrákový životМесто, где живут истории. Откройте их для себя