18. Kapitola

108 6 0
                                    

Venujem : scorftion
S Cassom sme vošli do jeho izby. On zabuchol dvere a pričapil ma o ne. Začal mi bozkami obsypávať krk. Zápästia mi pridržiaval nad hlavou.
,, Si moja.... Navždy budeš... " priadol pomedzi bozkami. Bolo to príjemné ako vždy. Prechádzal cez klúčnu kosť a krk ku mojej sánke. Potom sa venoval mojim perám. Rozpútali sme tretiu svetovú s našimi jazykmi. Vychutnávala som si to. On si rýchlo zvliekol svoje tričko a mne roztrhol blúzku. Išiel mi rozopínať podprsenku, no vtom.....
,, Hej Cass! " dvere rozčapila Arleen. Normálne ma to trochu odhodilo, s akou silou sa do toho oprela.
,, Kurva ja som vedel, že mám zamknúť! " zvreskol.
Och samozrejme, aj tento zvyk už dobre poznáme. Arleen alebo hoci kto iný náš vždy vyruší v tej "pravej" chvíly.
,, Och hrdličky, zasa som vás pri tom vyrušila? " zasmiala sa.
,, To nič Arleen, už si zvykáme. " odvetila som jej.
Zbehla som pred skriňu, z ktorej som vytiahla Cassovo tričko s nápisom ohnivé gule. Oh iste! Nespomenula som, že naša škola má futbalový tým, ktorý Cass zbožňuje, lebo jeho kamoši sú v ňom. Natiahla som si ho na seba a plávala som v ňom, ale keďže som bola zvyknutá nosiť jeho tričká,  (vďaka našim priatelom) neprekáža mi to.
,, Tak si vybavte, čo potrebujete, ja idem späť na hodinu.... " zasmiala som sa a odišla som.  Ach Arleen, Arleen...
Vošla som do budovy školy a akurát zazvonilo na prestávku. Na chodbe ma prevalcovali študenti a na konci som sa takmer zrazila s Roxy.
,, Oh, ahooj! " široko sa usmiala a objala ma.
,, Ahoj. " odzdravila som.
,, Vidím, že ty si sa velmi rýchlo zbavila nervov zostarého Bohuna... " nadvihovala svoje obočie hore dole, dokým som sa nerozosmiala.
,, Ach, ty si strašná... " povedala som.
,, Poď, ideme na biológiu, lebo zmeškáme. " potiahla som ju za rukáv trička a vykročili sme.
Celý deň bol taký oničom... Nikto nič nevravel, Cass sa ukázal až na poslednej hodine (telocvik) . Ostatní sa niekde zašili. Nuž, takéto bývajú začiatky školského roka....
Ale na obede sa predsa len niečo stalo. Pokojne sme si jedli naše obedy a rozprávali sa, keď sa pri nás zrazu zjavil ten chalan, s ktorým som sa zrazila.
,, Eh, ahojte.... "
,, Čau. " nezaujato mu odpovedali.
,, Chcel som sa spýtať, či si môžem prisadnúť. Viete, som tu nový a netuším ako to tu chodí...." chytil sa za zátylok, akoby uvažoval.
Ozvala sa Arleen.
,, Ako sa voláš? " opýtala sa.
,, No, volám sa Jerry. Možno ste poznali môjho brata, tiež sem chodil na školu. Moje dvojča.... Volal sa Daniel. Daniel Blake. " keď to dopovedal, moje oči sa otvorili tak ako ešte nikdy pred tým a zabehol mi kúsok mrkvy. Začala som sa dusiť, načo ma Sky pobúchal po chrbte. Keď som sa už vedela normálne nadýchnuť, znovu sa ozval.
,, Prepáč, povedal som niečo zlé? " nechápal tomu.
Veď akoby aj mohol!
,, Vieš, tuto Courtney nemala moc príjemné skúsenosti s tvojim bratom. " hovorila Roxy.
Miles ma chytil za ruku.
,, V poriadku? " pošepol.
Roztrasene som prikívla a pustila som mu ruku. Musím to len rozdýchať. Toto snáď nie je možné! Hučalo mi v ušiach a išlo mi roztrhnúť tepny. Spánky ma boleli ako ešte nikdy....
Danielov brat....
Tu....
U nás....
Na škole!
Nie, nie, nie, nie!!
Toto je len nočná mora. O chvílku sa prebudím na prvej hodine, áno, na tej zasranej algebre a všetko BUDE FAJN!!
Lenže nestalo sa tak....
,, Oh, nechcel som v tebe prebudiť zlé spomienky, mrzí ma to. " vôbec som ho nevnímala.
Našťastie ho Casper poslal preč a mme sa aspoň na chvílu ulavilo.
Cam ma jemne kopol pod stoličkou.  (Áno, Cam prišiel na našu školu a keďže ho poznám zo základky, rýchlo zapadol do partie. A do partie zapadol aj Josh, Milesov spolubývajúci. Už sa aj dali dokopi a teraz spolu tvoria krásny pár!!  ) už tu chýba iba Kayla.
,, Ó bože! Videli ste toho chudáčika? Je to taký úbožiak, že hneď ide za Courtney! " vykríkla Caroline odniekial z predu. Fern a Ricky sa začali smiať a ostatní sa k nej popridávali.
Iba naša partia prekrútila očami. Krava jedna sprostá...
Poobede som išla za Serafínou aj spolu s Milesom. Jemu jeho kôň umrel, ale kúpil si nového. A viete čo? Dal mu meno po svojom priatelovi. Josh. Je to od neho milé a pozorné.
S Milesom sme išli na naše oblúbené miesto, ktoré ma vždy ukludňuje. Chvala bohu, že také miesto existuje! Tento rok už máme šerm. Teda.... Zajtra máme mať prvú hodinu. Casper ma to však naučil už cez prázdniny a nelutujem to!! Práve naopak.
S Milesom sme sa rozprávali ako vždy, vravel mi, že Josh bol nesmierne hrdý, keď mu Miles oznámil to s tým koňom a menom.... A kto by nebol? Som šťastná spolu s Milesom. Zaslúži si to... 
Podvečer sme išli späť, prečesali koňov a rozlúčili sa vrúcnim objatím. Po ceste do chalanského intráku nás odchytil riaditel.
,, Slečna Priceová, poďte prosím do mojej kancelárie. Aj vy Miles, sú tam aj vaši priatelia. " oznámil nám a mi sme teda šli. Fakt netuším, čo po mne chce....
Jooooj, teším sa, keď uvidíte ďalšiu kapku! Skapete, lebo to nebudete čakať... Muheheeee
😂😂😈😈

Môj intrákový životWhere stories live. Discover now