Zobudila som sa. Bolala ma hlava. Ako skoro každé ráno sok si zapla pokec. Somoztejme, mala som RP od Cama.
-sevas Courtney. Nechceš dnes niekde zájsť? --Jasné, prečo nie... :) -
-Okej, tak o druhej poobede, ťa vyzdvihnem pred školou čav-
-Byee... -
Vypla som notebook. Daniel sa včera nevrátil. Bohvie čo s Arleen stvárali. Ale veď je to ich vec... Ja som sa preto pobraka za Casperom. Bol zrejme šťastný, keď ma uvidel lebo ku mňe pribehol a vtisol mi bozk do vlasov. Vyšli sme na chodbu. Zistila som, že som si zabudla mobil, tak sme preňho išli.
,, Si strašne krásna, Kočka. "
,, Ja nie som... " nestihla som nič povedať pretože ma už pobozkal na pery. Jeho bozky som milovala. Pritlačil ma k stene. Boli sme neďaleko mojej izby. Jemne som mu zahryzla do pery. Na to ma začal bozkávať ešte vášnivejšie. Na konci chodbe som si všimla akúsi postavu. Postupne som z toho obrazu videdukovala, že tk bol Daniel. Mračil sa. Hm, no čo už , veď aj on sa určite muchloval s Arleen.
,, Mám nápad , Kočka. " prerušil moje myšlienky Casper.
,, Aký? "
,, Zajtra sa pôjdeme pomstiť môjmu otcovi. Videl som, ako si super strápnila svojho brata. Niečo spravíme aj jemu. " vyškieral sa. Šepkal, aby nás nikto nemohol počuť. Naše bozky neprestávali. Všimla som si, ako Daniela omrzil pohlad na nás a odpochodoval preč. Našťastie. S Casperom sme sa išli prejsť von. Na mobil sme úplne zabudli. Veď prečo nie... Zasmiala som sa v duchu. Prechádzali sme sa popri chatke na odkladanie vecí na šerm, keď do nej Casper vošiel z ničoho nič. Vyšiel von.
Pribehol ku mne a podal mi vestu na ochranu. Pozrela som sa naňho začudovane.
,, Navleč si to. Ver mi. " usmial sa. Nevedela som, čo chystá, tak som sa do toho navliekla. Potom niekde zmizol a znovu ku mne pribehol. Pichol mi do hrude kordom. Zasmiala som sa.
,, Vážne Casper? Vážne? " stále som sa smiala.
,, Kočka, chcem vidieť ako ti to pôjde. Veď šerm sa učí až v druhom ročníku a keďže ja som ho už absolvoval, myslím si, že som perfektný učitel. Aspoň to budeš vedieť, keď nastúpiš do druhého ročníku. "
Zachichotala som sa, ale prikývla som. Začal mi dávať výuku. Prišiel ku mne zozadu a chytil ma okolo pásu.
,, Takže, kord držíš v pravej ruke. Lavou vykročíš do predu a zaprieš sa o ňu. Potom s rukou, v ktorej držíš kord začneš šermovať. Musíš sa však uhýbať pred súperom. Snaž sa mu pichnúť do srdca, alebo hrude. " povedal mi to asi päť krát a potom mi to ukázal. Bola tk vážne názorná ukážka. Bolo velmi vtipné sledovať ho, ako to predvádza. Vybochla som od smiechu.
,, Bože , čo ti je furt vtipné? " opýtal sa ma.
,, J-ja n-neviem, a-as-si ty. " smiala som sa. Po niekolkým ukážkach sa rozhodol, že už by som to mohla ako tak ovládať, takže povedal, že si dáme súboj. Aspoň že ten kord nebol meč, iba jeho napodobenina. Kord bol kratší a hrubší ale na konci bol tupý. Postavili sme sa proti sebe. Začala som s jednoduchým výpadom, on to však očakával a odrazil môj pokus. Skúšala som to stále a stále inak, ale moc mi nešlo ho poraziť. Potom sa mi akosi pošťastilo a začala som ho porážať. Nakoniec sa tk skončilo remízov. Boli sme už zadychčaný, pretože sme tu boli celé doobedie.
,, No, musím uznať, že si v tom vážne dobrá, Kočka. "
Usmiala som sa.
,, To preto, lebo ty si tam perfektný učitel. " povedala som a ani som si nevšimla čo robím, bozkávala som ho. Vesty sme zo seba strhli a kordy odhodili na ne. Spadli sme na zem do trávi. Válali sme sa v nej, smiali a bozkávali sa. Potom mi zaškvrkalo v žalúdku. Ježišiii, cítila som sa trápne. Cesper sa na mňa usmiak a prehovoril.
,, Si hladná? "
,, Ehm... Hej. " zasmiala som sa.
Pomohol mi vstať. Odložili sme veci a spolu sme sa pobrali do jedálne. Znovu, sme mali neakú žbrndu, ktorú nazývali polievkou a druhé. Aspoň to bolo dobré. S Casperom sme spolu sedeli pri stole, pri ktorom sedával on vždy. Prišlo k nám aj naše sväté Trio blondez. Rycky na mňa nenávistne zazerala, Fern sa iba vyškierala a Caroline sa lačne snažila svojim výstrihom zbaliť Caspera.
,, Ahojte, chcela som sa vás opýtať a pozvať vás na našu párty. Bude dnes večer v pivnici kúpelov. " vravela a žmurkla pri tom na Caspera. Bože, ani si nevšimla, ako prekrúcal očami. Potom sa otočila ku mne.
,, Courtney, zlatíčko, teba sok chcela pozvať ešte viac než Caspera. Môže prísť aj všetci tvoji priatelia. Je tk taká poriadna žúrka, pre všetkých, ktorých pozveme. "
,, Dobre, Caroline ale neviem či s Casperom prídeme. Možno hej, takže teraz ak dovolíš... Čaukoooo! " zvolala som a vytiahla som Caspera z jedálne.
Zasmial a namne.
,, Myslím si, že tam pôjdeme, Kočka. Chcem sa zabaviť na neakej dobrej žúrke aj s tebou. Nie len sám ako minule. "
Pri tej spomienke som sa začervenala. Bolo to pred vyše týždňom. Ani som si neuvedomovala, ako sa mi za tak krátku dobu zmenil život. Je to zvláštne. Náhodou som spoznala Caspera, prišiel Daniel, otec zavraždil mamu, Sky sa stak ešte väčším kreténom, ako bol a teraz pôjdem s Camom niekde von a potom na žúrku, kde ma pozvali naše tri blondýnky.
,, Áno, pôjdem s tebou Casper. Ale zavolám aj Milesa, Roxy a Daniela s tvojou ségrou. "
,, Dohodnuté. " zahlásil, objal ma v náručí a rozlúčili sme sa spolu. Dali sme si len takú obyčajnú pusu a ja som sa pobrala pred školské parkovisko, pretože už bolo 13:46. Chvílku som tam čakala a potom sa objavil Cam. Mal Land Rovera. Vystúpil, usmial sa namňa a vystískal ma.
,, Bože, ty si sa tak smenila. "
,, Aj ty. " bola to naozaj pravda. Celý sa zmenil. Už vôbec nemal na sebe ani jediný náznak, že by to bol ten starý čudák Cam.
,, Môžem ťa pozvať na obed? "
,, Nie ďakujem. Teraz som jedla. "
,, Dobre, tak poďme aspoň na kávu. "
S úsmevom som prikývla a nasadla do jeho auta. Zviezol nás niekde do reštaurácie. Objednala som si stredné Cappuccino. Cam si objednal niečo nealkoholické. Keď nám to priniesli, pili sme a popri tom sme sa rozprávali. Prešli možno tak dve hodinky a ja som ho poprosila a odvoz naspäť. Odviezol ma na parkovisko. Poďakovala som sa mu. Skutočne som ho nespoznávala. Teraz už nemal okuliare, jeho hnedé vlssy mali ešte krajší odtieň a postavu mal pekne vyšportovanú. Objali sme sa na znak rozlúčky a ja som išla na internát. Itvorila som dvere a podišla k posteli. Všimla som si rzhorúčeného Daniela. Privalil sa ku mňe.
,,Da... " nestihla som dohovoriť.
,, Drž hubu ty suka!! Videl som ťa dnes s ním a zaplatíš mi za to!!! " vrieskal po mne.
,, Daniel, ukludni sa prosím. Čo to... " znovu ma prerušil, no teraz to neboli slová, čo ma zaboleli. Bola to facka, ktorú mi strelil. Oči sa mi okamžite zaliali slzami.
,, Ty parchant! Si taký istý ako Sky! " zakričala som cez slzy. Vyšprintovala som z izby a utekala som sa Milesom. Tk je asi jediný chlap, ktorý mi nikdy neublížil a ani nemôže ublížiť. Smrkajúc som rozrazila vchodové dvere dievčenského internátu a potom aj tie, chalanského. Vybehla som na poschodie a vpadla do jeho izby. Bola tu aj Roxy spolu s Arleen. Všetky pohlady sa upriamili na mňa.
Ahojkyyy, taaak a po trošičku dlhšom čase znovu ďalšia kapitola... Tak čo si myslíte o Camovi? Ako to, že sa Casper s egoistického arogantného zasrana zmenil na celkom milého chalana? A čo ten Danielov výpad? Chúďa Courtney. V ďalšej kapitole sa bude odohrávať párty a potom pomsta Casperovmu otcovi. Čo asi takého vymyslia? A čo sa pri to stane? Uvidíte....
Ak sa vám páčilo, votes alebo aj komm, ktorý poteší, ako vždy. ;)
KAMU SEDANG MEMBACA
Môj intrákový život
FantasiCourtney Heather Priceová.... Obyčajné dievča, ktoré si žije svoj nudný život na internátnej škole so svojimi priatelmi... No jedného dňa sa všetko zmení.... Problémi.... Láska.... Rodina.... Keď si myslí, že je z toho už vonku, mýli sa a príde ďal...