Venujem: Lolawinterrose, za krásne komenty... (Díkes Leni. 😘😊😉)
Nestihol som. Schitila šaty a rozbehla sa preč. Na čo som jej vlastne povedal číslo Kočkinej izby? A od kedy vlastne viem, že číslo jej izby je 144? Musela mi to povedať. Áno to bude ono! Po tom, čo moja šialená sestra vybehla von , som si lahol na postel a ani neviem ako, zaspal som.
-Courtney-
Prebrala som sa na Milesovej posteli.
,, Miles, čo sa stalo? "
,, To nič, iba si bola dehydrovaná. Ani sa ti nečudujem, pri takejto horúčave človek ťažko vydrží. "
,, Aha. No nič. Miles, ja už pôjdem... Prídem zajtra, dobre? "
,, Fajn. " usmial sa na mňa.
Vyšla som z jeho izby. Spomenula som si, že som v Casperovom rričku, tak som sa rozbehla. Zahla som za roh chodby. S niekym som sa zrazila a odhodilo ma na zem.
,, Au. " chytila som sa za hlavu.
,, Asi tak...." povedalo dievča. Pozrela som sa na ňu. V ruke zvierala moj modré šaty, z ktorých mi Cssper pomohol von. Pri tej spomienke som sa začervenala.
,, Odkial máš moje šaty? " nedalo mi.
,, Ty si tá Casperova Kočka?"
,, Hmm... Asi? Volá tak aj niekoho iného? "
Zasmiali sme sa. Pomohla som jej na nohy.
,, Ty musíš byť Arleen, že? "
,, Hej. Odkial vieš? "
,, Casper mi vravel. "
,, Cítim sa trápne... Ja netuším ako sa môžeš volať. "
,, Moje celé meno je Courtney Heather Priceová ale volajú ma buď Courtney, Heather alebo moja naj. kamoška ma volá C. "
,, Fajn. To je teraz jedno. Budem ťa volať, tak ako mi tk dobre padne. Ehm... Chystala som sa k tebe do izby a... "
,, Tak poď. " prerušila som ju. Prešli sme do babského internátu. Našťastie, nikto ma nevidel. No tešila som sa predčastne. Na poschodí sme stretki naše trio blondez.
,, Aleee, ahoj Courtney. " povedala Caroline. Ricky si ma premerala od hlavy po päty a neubránila sa posmešnému úškrnu. Krava jedna. Ona jediná nie je blondýnka od prírody vidno to, keď sa pozriete na jej obočie. Má ho tmavo hnedé. Fern nasledovala Rickyn pohlad ale nezasmiala sa.
,, Tak už si sa rozhodla skončiť s poctivosťou? " spýtala sa ma. Prevrátila som oči.
,, Kam sa ženieš C? Odmietla si pozvanie na našu párty. Nerobí sa to, no máš od nás obdiv. Od teraz môžeš chodiť na každú našu párty. A aj do kúpelov máš vstup neobmedzený a zdarma. " žmurkla na mňa Caroline.
,, Je mi lúto, nemám čas zbohóm. A aj tak neprídem. "
,, Ešte si to rozmisli Courtney! " zvolala za mnou Caroline. Ťahala som Arleen po chodbe. Konečne sme prišli pred moju izbu. Otvorila som dvere. Daniel ležal na posteli.
,,Čau...te? " pozdravil sa.
Zasmiala som sa.
,, Daniel, toto je Arleen. Arleen, toto je Daniel. Môj spolubývajúci." predstavila som ich. Na Arleen som si všimla že sa pousmiala.
,, Hmm... Daniel? "
,, Áno Courtney? "
,, Vieš... Dnes chceme mať takú menšiu babskú izbu. Nevadilo by ti, kebyže sa zdekuješ preč? "
,, A čo keby ste išli preč vy? " zasmial sa.
,, Vlastne, teraz mi napadlo, že môj brat má velkú izbu. Mohli by sme ísť tam a on by prišiel sem. " navrhla Arleen.
,, Super! Ak mu to však nebude vadiť... " vravela som.
Daniel bol ticho.
,, O to sa postarám ja. Ber si pyžamo, oblec sa a ešte si zober aj všetky ostatné veci, ktoré chceš... " zahlásila Arleen a ja som sj zobrala pyžamo, mobil a notebook.
Keď povedala, že sa o to postará, nemyslela som, že to znamenalo tak vela. Rozrazila dvere Casperovej izby , rozbehla sa dnu a zatiahla ho za ucho.
,, Braček, ja a C si tu spravýme babskú jazdu. Ty zatial môžeš byť v jej izbe s tým milým chalanom, určite ti to len prospeje. " usmiala sa naňho.
,, Môžeš spať na mojej posteli. " milo som sa zatvárila.
,, Jasné, Kočka. "
,, A ešte niečo. Nezhroz sa. Izba je ružovo-modrá. " povedala som mu, keď odchádzal.
,, To šlo lahko. " odfúkla si Arleen. Zasmiala som sa na nej.
,, Môžem zavolať aj Milesa s Roxy ak by ti to nevadilo... "
,, Iste, že nie. " kdpovedala mi.
Roxy s Milesom prišli. Predstavili sa. Mali sme plechovky pitia, popcorn, čipsy a sladkosti. Arleen o desiatej napadlo niečo šialené.
,, Hej čo tak niečo vyviesť? " navrhla. ,, Nepoznáte niekoho? "
,, Ja hej. " povedala Roxy. Začudovane som sa na ňu pozrela.
,, Koho? " opýtala som sa jej.
,, Tvojho brata. Rozišiel sa so mnou a teraz cbodí s Caroline. "
,, Bože. " tam toto ma dostalo. On dal chošom milen Roxy a radšej sa jebe s Caroline? Hajzel!
,, Ideme na to. Už presne viem čo potrebujeme. On na intráku nebýva. Je doma. Poďte. "
Zdvihli sme sa a išli. Nssadli sme do môjho auta. Arleen sedela pri mne, Roxy s Milesom vzadu. Išli sme do obchodu, kde majú otvorené do jedenástej. Našťastie. Kúpili sme sprej na grafity, alobal, potravinovú fóliu, fotoaparát, lano a vedro s vrchnákom. Do vedra sme na záchodoch nepustili studenú vodu a nasadli sme si opäť do auta. Zaparkovali sme pred našim domom. Chytila som sprej a vystúpila som. Brat mal biele auto, takže s ružovým sprejom to bude krásne vidieť. Na kapotu som mu nasprejovala nápis :
,, Som Hetero A
Nehanbím Sa Za to"
Potom som mu všade po aute posprejovala kvetinky a srdiečka. Chúďa auto. No čo už, nemal začínať. Spolu sme auto obalili fóliou a potom aj alobalom. V aute som mala velkú mašlu, tak sm ju neako prepevnili na auto. Nad dvere sme s lanom natiahli vedro a otvorili vrchnák. Spavili sme to tak, že keď niekto otvorí dvere vyleje sa to naňho. S autom sme odišli na vedlajšiu ulicu. Ja a Arleen sme sa vrátili a zaliezli do kríkov. Arleen zavolala Skyovi a povedala mu, že mu pred domom horí auto. Sky vybehol z domu úplne nahý. Keď ho obliala voda zvrieskol ako malá baba a utekal za svojim autom. Ja som to všetko fotila. Zdrhli sme odtial. Na šťastie si nás nevšimol. Smiali sme sa a smiali. Ešte sme počuli jehk rev, keď zistil, čo má po celom aute. Na školskom parkovisku sme si vydýchli a spystili sme ďalší záchvat smiechu. Na fb a instagrame sme v Casperovej izbe vytvorili falošný účet Ricky Stackhouseovej. Tá bude zúriť! Pridali sme fotky aj na fb a aj na instagram. Samozrejme , profilovku sme dali neakú Rickynu fotku a požiadali polovicu školy o priatelstvo. Všetci to ihneď prijali. Podobne to bolo aj na instagrame. Potom sme tam pridali tie fotky. Každý ich hneď videl, lajkoval a komentoval. Dostali sme už tretí záchvat smiechu, keď k nám vtrhli Casper s Danielom a pýtali sa ci to my. Samozrejme že hej! Im sme to povedali ale nikto ďalší sa to nesmie dozvedieť. Na koniec sme si všetci pozreli film spectre a zaspali sme.Čukiks!! Fuuuh čo také povedať? Decká sa poriadne rozbláznili, čo? XD
Casper bol v jednej miestnosti s Danielom, čo tam asi robili? Eh... Nemyslím nič také... Ak sa vám páčilo nezabudnite votes alebo aj komm.
YOU ARE READING
Môj intrákový život
FantasyCourtney Heather Priceová.... Obyčajné dievča, ktoré si žije svoj nudný život na internátnej škole so svojimi priatelmi... No jedného dňa sa všetko zmení.... Problémi.... Láska.... Rodina.... Keď si myslí, že je z toho už vonku, mýli sa a príde ďal...