'Komop André! Straks komen we te laat voor school!' riep August en ramde op de voordeur.'Iedereen is al klaar!'. Demi zuchte.'Als hij hier niet staat over een minuut, vertrekken we zonder hem'.'Rustig, hij komt wel' zei Niels en legde zijn arm om haar heen.'Hij is echt altijd te laat' zuchte June.'Dit is ongelofelijk'.'Hij is vast nog aan het ontbijten ofzo' lachte Oc. Mia was nog met Josh aan het rondrennen op het grasveldje in het midden van het plein. Plots ging de voordeur open.'Ik ben al klaar' zei hij en trok zijn rugzak nog net aan.'Je veters zitten nog los' zei Maarten.'Oh ja, bijna vergeten' zuchte hij en knoopte zijn veters vast.'Zijn we weg?' vroeg Julie.'Geel'. Geel vloog rondjes rond Julie en liet elfenstof achter waardoor ze begon te zweven. 'Gaan we al weg?' vroeg Mia en keek triest naar de groep.'Anders komen we te laat voor school' zei Sam en transformeerde in een uil.'Laten we nu maar gewoon gaan' zuchte Jana die al in de lucht vloog.
Trrrrriiiiiiiiinnnnnngggggggg!!!!!!
School begon en we waren maar net op tijd in de klas. In het begin was het raar geweest om tussen de magische wezens te leven maar nu leek het de normaalste zaak van de wereld. Onze klas bestond uit de 12, een engel, een slangenmens, draak en nog wat dierachtigen. Het waren allemaal kinderen van hoge rang, want zelfs op school werd er daar onderscheid tussen gemaakt. Een hoge rang was een rang van A tot F. De kinderen van lagere rangen zaten in andere klassen. 'Hey Alana' lachte Febe en ging naast de engel zitten. Engelen waren altijd een A-rang. Ze werden meestal priesters of beschermers of misschien leraar. Alana was de enige engel van onze leeftijd in het hele magische rijk en we konden het goed met haar vinden. Mevrouw Verdrak kwam de klas binnen en zoals de naam deed vermoeden was ze een draak. Een lichtdraak om presies te zijn. Haar man, meneer Verdrak, was ook leraar hier en was een snelheidsdraak. Hun zoon, Cederic was dan ook een zeldzame kruising en zat bij ons in de klas.'Vandaag gaan we het hebben over zwarte magie' begon Verdrak.'De meest verboden magie vorm van ze allemaal. Sommigen zeggen dat er magiërs in het Oosten zijn die deze vorm van magie bedrijven...'.Tijdens de speeltijd kwam Amelia naar ons toe. Ze mocht dan wel koningin zijn, maar dat betekende niet dat ze niet meer naar school moest.'Hey Amelia' lachte June.'Hey Juni, kan ik je even privé spreken?' vroeg ze.'Ja tuurlijk' zei June langzaam en ging achter Amelia aan. Ze zuchte en draaide zich naar June.'Ik weet dat je dit waarschijnlijk niet wilt horen maar de 12 zijn nodig'.'De 12? Als in er is weer een probleem dat alleen wij kunnen oplossen?' vroeg June verward. 'Dat heb ik niet in mijn visioenen gezien'.'Luister, ik weet dat het nog maar 1 jaar geleden is dat jullie je leven gewaagd hebben voor het rijk maar het kan nu echt niet meer anders, ik heb jullie hulp opnieuw nodig'. Ze kreeg tranen in haar ogen.'Het is dezelfde groep als die van vorig jaar...'.
JE LEEST
Onderwater(#2)
FantasyDe 12 leven samen met hun families in een nieuwe wijk in Famalia, De cirkel genoemd. Alle huizen staan in een cirkel met in het midden een groot plein met een portaal en verschillende planten. De huisnummer staat steeds voor de maand. Ze leven nu ee...