De commandant ijsbeerde door de kamer.'Dit hadden we verwacht meneer de commandant, waarom bent u dan zo van slag?' vroeg Vincent.'Ik ben aan het nadenken' snauwde hij en keek uit het enorme raam dat uitzicht bood over heel Atlantis. Ze hadden ervoor gezorgd dat er gebouwen, zoals het paleis, waren die gevuld waren met lucht zodat zeewezens er niet in zouden kunnen komen. Maar dit gelde natuurlijk niet voor de 12, die op dit moment in Atlantis aangekomen waren. Zij waren van nature mensen, en met hun extra sterke elfen konden ze transformeren in allerlei wezens. Ze zouden met gemak het paleis kunnen binnendringen. Ze hadden voorbereidingen getroffen zodat buitenstaanders er niet zo makkelijk in konden komen, maar de commandant broedde op een plan. Een plan om de 12 tegen zichzelf te keren.'Vincent, haal mijn schetsboek, ik moet een plan uitschrijven' grijnsde de commandant. 'Natuurlijk meneer de commandant' zei Vincent en wandelde tot aan zijn bureau voor zijn schetsboek. De commandant ging ondertussen op de grote gouden troon zitten die belegd was met diamanten.'Neptunus had geen slecht leven moet ik toegeven' lachte hij.'En weldra zal ik ook zo leven, als ik heers over het magische rijk'.'Hier is uw schetsboek meneer de commandant' zei Vincent en gaf hem een klein zwart boekje met een slot op. 'Je kunt gaan' zei de commandant en begon in zijn boekje te schrijven.'Dit plan word een succes, ik voel het'
'Welkom in onderkomen 1.3' zei de generaal en hield de deur voor ons open. Het was verborgen tussen een groot koraalrif en ging diep de zeebodem in.'1.3?' vroeg Sam verward. 'Eerste cirkel, derde basis' zei de man. 'We hebben verschillende cirkels rond de stad, dit is de verste'. Helemaal beneden kwamen we in een grote centrale holte terecht vanwaar allerlei kamers verdeeld waren.'Prinses Jessica en prinses Jennifer, ik presenteer u, de 12' zei de man en boog voor de 2 jonge vrouwen die op een soort troon zaten. 'Dankje Mandes' zei de een.'Laat ons maar even met ze alleen' zei de ander. De man knikte en zwom een andere kamer binnen.'Dus jullie zijn de 12?' vroeg de een.'Mijn naam is Jessica en dit is mijn zuster Jennifer. Wij zijn de rechtmatige heersers van Atlantis'. 'Dat kan wel zo zijn, maar nu is de commandant daar de leider' zei Sam. Doordat Sam ontvoerd was geweest, wist hij hoe het systeem daar werkte. De commandant was de leider, een echte tiran. Als de anderen niet naar hem luisterde, werd diegene meteen vermoord.'Dat weten we' zei Jennifer geërgerd.'Daarom heeft Amelia jullie gestuurd, ofniet dan?'.'September bedoelde het niet op die manier' zuchte June. Onze namen lagen nog altijd wat gevoelig in het magische rijk.'We zijn hier om jullie te helpen, niet om te bekvechten'. June keek kwaad naar Sam.'Sorry hoor' zuchte hij.'Je hebt gelijk' zei Jessica en keek ook wat boos naar haar zus, die zich had laten doen door een jongen van 17.'We zullen jullie de kamers laten zien'.
JE LEEST
Onderwater(#2)
FantasyDe 12 leven samen met hun families in een nieuwe wijk in Famalia, De cirkel genoemd. Alle huizen staan in een cirkel met in het midden een groot plein met een portaal en verschillende planten. De huisnummer staat steeds voor de maand. Ze leven nu ee...