[ OUR OPPA ]
.
..
.
.
.
.
.
------------------
Bilik pengetua penuh dengan aura hitam..jungkook dan yuju masih tetap dengan perasaan marah mereka di tambah lagi dengan pengetua yang tengah marah..jb dan xiumin menatap oengetua yang macam bukan pengetua dah..
Kaca mata nya pecah rambut nya kotor sebab kan makanan begitu juga baju nya tak jauh beza dengan yuju dan jungkook keadaan mereka dah seperti pengemis..
''Setelah apa yang jungkook dan yuna lakukan..saya akan beri kan korang hukuman tiada belajar tapi berdiri depan pagar sehabis jam berlajar dan bersih kan kolam renang tandas dan gelangan basket..faham yuna jungkook..''kata pengetua tegas..
''Nae. ..''sahut yuju dan jungkook serentak kedua nya menjeling sesama sebab kan swerentak menjawap..pengetua hampiri xiumin dan jb..''pasti kan mereka berdua berbaik setelah ini..sebagai abang kormag kena pujuk mereka..''kata pengetua..jb dan xiumin pelik saat pengetua namja itu merah mata nya menahan tangisan nya..''saya pergi dulu..''kata pengetua siapa taj swdih jika di perlakukan seperti budak sekolah yang di buli jelas itu pengetua besar dj sekolah pergi nya pengetua jb dan xiumin hampiri yuju dan jungkook..
''Erm..kornag berdua tak boleh ke berbaik ''soal jb
''Tak!"jawap yuju dan jungkook swerentak..tersentak jb sebab kan suara lengking mereka..''dah lah sampai bila kornag nak bermusuh jer ni..''kata xiumin pulak''sampai mati!"kata mereka serentak lagi..''aish korang nak tau tak..bergaduh ni tak baik apa lagi namja dan yeoja..sebab suatu hari nanti merka pasti jodoh..''kata jb ucapan jb telah dapat kan tatapan maut percuma dari yuju dan jungkook..kedua nya seakan imgin makan jb hidup²""okey..aku tak patut cakap''kata jb letih nak bagi nasihat pada dua orang itu..
''Oppa nak tau apa sebab kornag bergaduh sampai pengetua jadi mangsa ni..''soal xiumin..''dia curi minuman kesukaan yuna..''kata yuju''yah! Siapa yang curi ah! Aku beli air tu demgan duit mana ada curi yangh kau datang tetiba cari gaduh kenapa..'',marah jungkook..''eleh..betul lah minuman tu aku beli terlbih dulu dari kau..tapi kau bodek ajusih kantin tu dengan duit yang banyak..kalau kau berani sentuh minuman aku lagi..aku akan pasti kan dalam minuman itu ada rancun''ancam yuna..jungkook mencapai buku tebal di meja pengetua dan mengetuk nya ke kepala yuna dengan kuat..
''Akh! Hiks..oppaaa!! Tengok tu jungkook pukul yuju aaahh!! Oppa! ''Yuju menangis sambil menghentak-hentak kaki nya sebab kan jungkook..''eeeehh oppa..''jungkook meniru aksi yuju buat kan api di kepala yuju membara yuju emncapai buku yang lebih tebal dan ingin membaling ke arah jungkook..
''Yah..'yah..yiuna..jangan buat perangai ini bilik pengetua''xiumin sempat menghalang yuji dari membaling jungkook guna buku tu..''selamat awak hari ni beruk..''kata yuju marah..jumgkook memaling kan wajah nya dan berlalu pergi di ikuti dengan jb..
''Oppa..kepala yuju sakit..tengok lah bertapa jahat nya si jumgkook tu-.''rayu yuju manja..xiumin mengusap kepala yuju dengan sayang..''dah lah..yuju keluar lah jalan kan hukuman..''kata xiumin..''harus kah yuju jalan kam hukuman..''soal yuju..''nae..itu peraturan sekolah kena ikut gwenchana kalau kaki dan badan yuna sakit nanti sampai ruimah oppa sembuh kan..''ucap xiumin menyenang kan yuju
YOU ARE READING
OUR OPPA> [ xiumin x Gfriend FF ]_complete
Romance#BTS #GFRIEND #XIUMIN IKUti kisah xiumin abang sulung kepada 6adik yeoja nya. setelah kepergian appa dan omma mereka ...xiumin sebagai oppa telah mengambil ahli tugas appa dan omma nya untuk menjaga ke semua adik nya iaitu. yuju, umji, sowon, yerin...